Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 30-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
Jeg og mini har stått opp og det brenner i ovnen. Koselig på hyttetur selv om vi bare er to. Vi fikk malt en vegg på redskapshuset i går og skuret platt. Nå kaffe, frokost og litt netflix.
Postet 30-04-17 kl 09:13 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Hmmfr, jeg hadde jo bestemt at jeg skulle våkne feberfri i dag. Jaja, da blir det vel nok en dag i senga og sofaen litt sånn vekselsvis.
Postet 30-04-17 kl 09:41 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Deilig sol ute og ingen vind. Det betyr at me kan vera ute i dag. I går fann eg ikkje ly for vinden. Plante litt og strikke litt i sola.
Postet 30-04-17 kl 10:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har meldt meg inn på sukker. Huff. Jaja. Det er fryktelig masse menn der. Så seinere skal eg starte ein tråd om slike ting i m2. Men først skal eg på gudsteneste.

Men når fyren kontakter meg to sekund etter at eg har lagt inn bilde, ikkje har bilde av seg sjølv, og skriv om dominans, bør eg finne fram bjørkeriset med ein gong då, eller skygge unna?
Postet 30-04-17 kl 11:33 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hyttemorgen med strålende sol og båt fortøyd ved brygga. Det må jo bare bli en god dag! Å lese Jon Fosse med omelettfrokost og utsikt-minneverdig.
Postet 30-04-17 kl 11:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hondacrv, jeg har vært i TO bryllup der bruden fant mannen sin på Sukker! Og for begge så var det første sukkerdaten de var på. Så hold ut, det er håp, bare du klarer å sile ut rasket.

Her er det lese-skrivedag igjen. Premien for å ha gjort noe, blir tur innover i marka med lydbok på øret. Vår, ass!
Postet 30-04-17 kl 11:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Litt bratt start etter venninnekveld i går. Vi har nå gått over i kjeks, ost og portvin...

Ute skinner sola. Kanskje jeg skal fikse litt i hagen i løpet av dagen.
Postet 30-04-17 kl 12:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hondacrv: Jeg har noen venner som møttes på denne datingsiden: http://www.7-in-heaven.com/index.html. Eller det vil si, jeg kjenner den ene parten i forholdet. Vistnok en kristen datingside.
Postet 30-04-17 kl 12:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skal i bursdagsselskap i dag. To i familien har bursdag samme dag og det blir brukt som anledning til å samle storfamilien. Bruker å være koselig.
Postet 30-04-17 kl 12:33 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Blånn, takk for tips. Eg er på ei kristen og, men den er litt FOR kristen for meg. Hehe. Me får sjå. Men eg skal holde ut meir enn et døgn, hehe.
Postet 30-04-17 kl 14:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg kjenner også noen Sukker-par.

Tung og trist dag her tross sol og vårtemperatur. Mann og barn er ute på tur, jeg skal prøve å jobbe med noen greier. Må antakelig ha mer kaffe.
Postet 30-04-17 kl 14:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg sitter med skattemeldingen og banner. Jeg vil ut i solen og gjøre noe gøy. Ikke finner jeg alle papirer/dokumenter heller.
Postet 30-04-17 kl 14:58 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Blånn, takk for tips. Eg er på ei kristen og, men den er litt FOR kristen for meg. Hehe. Me får sjå. Men eg skal holde ut meir enn et døgn, hehe.
Han som venninna mi møtte der er relativt ekstrem... Jeg måtte slutte å få oppdatering fra ham på veggen min, for jeg ble bare provosert. Hadde noen friske diskusjoner før jeg ga meg.
Postet 30-04-17 kl 15:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har trasset mot småfeber og blærekatarr og tilbrakt dagen i hagen, raket og ryddet og plantet, og lurer på om jeg skal ta sjansen på å flytte småttistomatene og agurkbebisene ut i lun pallekarm.
Postet 30-04-17 kl 16:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Vi har vært på en slags gård og sett to uker gamle kattunger og deilige kaninunger. Deilig kaffe latte og bakverk hadde de og.
Postet 30-04-17 kl 17:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Ja, Blånn, det er jo slike eg ikkje orker forholde meg til, for det matcher ikkje mi form for tru i det heile. Men eg skal no lukte litt her og der, og det er sikkert mange forskjellige grader av kristentro der også.
Postet 30-04-17 kl 19:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi har for bare noen få uker siden byttet koketoppen som tok kvelden helt plutselig og synes det passet heller dårlig at stekeovnen skulle ta kvelden i dag, seks dager før konformasjon og med planer om en del kakebaking. Nå går det mye penger til uventa greier altså.
Postet 30-04-17 kl 23:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg smiler fortsatt lykkelig over at mitt gamle korps vant EM for brassband i går! Festivalen i helgen gikk også kjempefint, utrolig gøy og god stemning. Dessuten er skattemelding med til dels kompliserte vedlegg levert mange timer før fristen. Lader nå opp til førstemaikjøret i morgen, samt skriving av case til intervjuet på tirsdag.
Postet 01-05-17 kl 01:22 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no