Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 29-06-19 kl 08:11 av Kaffestuggu



Flere enn stuggus personale som trenger en sånn i dag?

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Ja, definitivt kaffe!

Her er katten, minsten og jeg linet bortover i sofaen. Jeg prøver å få hodet over vannet med jobb-oppgaver, slik at neste uke forhåpentligvis kan bli litt rolig.
Postet 29-06-19 kl 09:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Ferie. Sol. Biltur i varmen.
Postet 29-06-19 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal kjøre speiderbarn til leir, blir rolig her en uke. Tror de får det fint.
Postet 29-06-19 kl 09:55 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Løpt tur, varmt.
To dager til muntlig høring på masteravhandlingen og jeg er fullstendig vrak allerede.
Postet 29-06-19 kl 10:48 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Her er vi fortsatt langt unna F, men vi har en dag uten planer og det er deilig både for store og små. Nå skal jeg drikke ferdig kaffen min og kose meg med å svare på alle koselige meldinger jeg fikk på bursdagen min i går. Elsker bursdag!
Postet 29-06-19 kl 11:08 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Gratulerer med gårsdagen palmen!

Det regner og er kaldt. Straks opp for å lage kaffe nå. Jeg har blitt tante igjen i natt! Nå er nok jeg og søskenflokken ferdige så vi gleder oss alle over et lite nurk i familien. Ni søskembarn som vokser opp sammen er ganske fint. Gutta var med mannen på kiss igår. Det så ut som de hadde det dritkult.
Postet 29-06-19 kl 11:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Noen uker igjen til F her også. Ungene skal klippes i dag og kanskje så tar vi en tur i sentrum og ser på NM-veka.
Postet 29-06-19 kl 11:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Dundrende hodepine. Og det skyldes ikke en gang en fest.
Postet 29-06-19 kl 12:04 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Lite planer for dagen gitt. Jeg fikk fjernet en ufarlig føflekkish utvekst for to måneder siden og i går måtte jeg fjerne mer, så nå har jeg to sting mellom nese og munn. Ikke så kult å spise, snakke eller le. Så da sitter jeg sur og sulten i sofan.
Postet 29-06-19 kl 12:11 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Første feriedag. Fluktstol på brygge nå. Har morgenbadet og ryddet den lille stranden vår for gåsebæsj og alt som har drevet inn siden sist. Planer for dagen: Lese. Bade.Spise.
Postet 29-06-19 kl 12:30 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Skal til Mo i Rana på mandag så i dag planlegger jeg det samme som i går; nyte sommeren før jeg drar nordover til våt vår.
Postet 29-06-19 kl 12:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Vi er en snartur innom British Museum før vi vender nesen hjem mot Norge. Greit å slippe å være for mye ute i dag, siden det er meldt 33 grader her i London.
Postet 29-06-19 kl 13:06 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Skikkelig høstfølelse her, går i ullgenser og tøfler. Skal dra til trampolinepark med yngste, for innser at denne sommeren må fylles med en del innendørsaktiviteter!
Postet 29-06-19 kl 13:08 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg var på restefest etter håndballcupen vi arrangerte i slutten av mai. Siden hamburgersalget gikk strålende var serveringen wienerpølser i lompe. Siden jeg kjørte ble det en rolig og relativt tidlig kveld.

Nå har jeg stått opp og hentet mellomste på håndballtrening. De to eldste og mannen er kledd i band-t-skjorter og svarte jeans og er straks klare for Tons of Rock. Minsten og jeg har ingen planer.
Postet 29-06-19 kl 13:25 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Løpt, jeg også. Ikke varmt.

Venter på dusjen, så blir det en tur innom Herremannen på jobb med gjenglemt matpakke, og en tur på kafé med Frøkna.
Postet 29-06-19 kl 13:52 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg sitter og venter på x-en som skal komme å prøve å fikse bilen min. Veldig spent på om han får det til.
Postet 29-06-19 kl 14:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har hatt svart belte i shopping idag. Kjole, skjørt, bluse, t-skjorter, shorts og joggesko. Ble helt svett, rett og slett en skikkelig treningsøkt.
Postet 29-06-19 kl 16:34 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Vi er fremme. Kaldt i vest. Måtte kle på oss.
Postet 29-06-19 kl 17:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det er definitivt varmt i øst. Sånn ordentlig gjennomvarmt at det bare er deilig med vind og skyer innimellom. Vi har grillet masse greier og nyter utesofaen. Dvs, JEG nyter utesofaen, alle andre forsvant visst. Dem om det!
Postet 29-06-19 kl 19:15 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har vært på båttur i dag. Og jeg gar badet mange ganger.
Postet 29-06-19 kl 19:52 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Far til en kompis av sønnen min ble funnet død i går. 52 år er ingen alder. Han var en som stilte veldig opp for Poden da han slet som verst. Jeg gruer meg til å fortelle dette til ham.
Postet 29-06-19 kl 20:21 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Varmt, ja! Vi har feiret den nyslåtte åtteåringen med stor familiefest, det var skikkelig fint! Nå er det beina høyt vekselvis inne og ute, så får vi legge noen barn etterhvert, kanskje.
Postet 29-06-19 kl 20:24 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Så grusomt, Milfrid!

Vi fikk til en båttur. Små gleder her. Nå skal det straks grilles. Vi er altså hos min eks (barnas far) noen dager og det er overraskende hyggelig. Så drar vi tre videre herfra på neste tur med venner. Da passet det å gjøre det slik.
Postet 29-06-19 kl 21:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Så tragisk, Milfrid.

Været som var spådd var langt i fra det som kom. Kaldt er det ikke altså, men vi har hatt opptil flere skurer.
Postet 29-06-19 kl 21:33 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no