Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 21-06-19 kl 08:20 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Postet 21-06-19 kl 08:25 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Siste skoledag for førsteklassingen og femteklassingen i huset. Godteri er innkjøpt og de gleder seg til ferie. Dette har vært en maratonuke og skal avslutte den med tunge møter. Så helg!
Postet 21-06-19 kl 08:37 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal være meddommer i en rettssak i dag. Jeg har lest sakspapirene og kjenner at jeg med ganske stor sikkerhet hadde gjort nøyaktig det samme som tiltalte hvis jeg hadde havnet i samme situasjon. Blir det da riktig å dømme han til mange års fengsel? Jeg håper at dagen gir meg noen flere svar.
Postet 21-06-19 kl 08:38 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Huff, sånt er vanskelig, Tjorven.

Siste skoledag her og. De gleder seg til lang ferie.
Postet 21-06-19 kl 08:42 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag. Minsten sitter visst fortsatt i pysjen og eldste er sendt avgårde til siste skoledag.

Jeg har vært på verdens mest fantastiske jobbtur denne uka, og er fortsatt euforisk. Nord-Norge i finvær, altså!

OverOslo i kveld, bare det mulig høljregnet styrer unna så blir det herlig!
Postet 21-06-19 kl 09:21 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hjemmekontor på morgenkvisten her også, skal på sommerdans på skolen klokka ti. Maks praktisk. Siste året da. Etter dansen skal jeg på sommerlunsj med jobben, så litt usikker på hvor produktiv denne dagen blir.

Også er det sol!
Postet 21-06-19 kl 09:29 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, like greit at det er her jeg er i dag, jeg har ikke så mye til overs for min andre arbeidsplass akkurat nå, så bedre at jeg er en helt annen plass.

Sommerferie på ungene også i dag, de var superklar for ferie, og syns nok det er fint at det er kort dag i dag.
Postet 21-06-19 kl 09:38 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er begge guttene gått i ferie, mens jeg måtte slepe meg opp i dag. I går kveld hadde jeg klubb med barndomsvenninner og det ble jo alt for sent til huset var ryddet og det ble tid for å gå i seng, så nå lengter jeg etter arbeidsdagens slutt!

Også jeg som har så mye å gjøre i dag!
Postet 21-06-19 kl 09:44 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jobb her også. To uker igjen til ferie for min del, og minst en av dem vil være med gassen i bånn. Begge ungene har ferie og planen for dagen var å sove lengst mulig for begge to.
Postet 21-06-19 kl 09:52 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg har fått halsbetennelse. Føler meg ikke syk, men såre og hovne mandler fulle av gugge. Satser på at det ikke blir verre enn det.
Postet 21-06-19 kl 10:16 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Her starta ferien i går. To av trolla er reist avgårde med pappaen og kjem ikkje heim igjen før om tre veker. Det er litt rart å ikkje skulle få sjå dei, på så lang tid.
Postet 21-06-19 kl 10:35 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Siste skuledag i dag.
Eg har kaffe, men må ha mykje meir.
Postet 21-06-19 kl 10:36 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Siste skoledag for yngstemann her også. Egentlig for eldste også, men hun fikk fri i dag for å dra på fotballcup. Jeg er hjemme og henter meg inn etter omgangssyken i går. Er fortsatt skjelven og minimalt med matlyst.
Postet 21-06-19 kl 11:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Siste fredag i denne jobben. Skal være her noen dager neste uke også, men i dag har vi den "formelle" avslutningen med lunsj og kaker og den slags. Bare innspurten igjen nå!
Postet 21-06-19 kl 11:51 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd: Var det nå de skulle til utlandet med faren? Holder du 05'eren hjemme? ble det til det?
Postet 21-06-19 kl 16:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Puh! Slapp å kjøre tur-retur Horten.
Postet 21-06-19 kl 18:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har sagt takk for meg etter et utrolig gøy, slitsomt, men ikke minst lærerikt år i skolen. Og håper veldig at jeg får komme tilbake til neste år, tatt PPU og kan bli i skolen. Jeg skled inn nesten ved en tilfeldighet og føler at jeg har kommet hjem.
Postet 21-06-19 kl 19:32 av Sol Sol er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no