Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-09-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
Våken. Stille i huset. Deilig!
Ute regner det, så det frister mest å holde sengen noen timer til.
Postet 11-09-16 kl 08:06 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Dag 2 av loppemarkedet, håper ikke folk blir skremt vekk av at det regner - det skal bli opphold utover dagen.
Postet 11-09-16 kl 08:30 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Ungene mine sov til halv åtte! På min ståoppdag!

Til alt overmål leker de ganske fredelig og selvstendig, så jeg har rukket å spise frokost, lage granola og er på kaffe nummer to. Slett ikke dumt! Dagen byr på husvask og lufting av store og små, det er passelig lavt ambisjonsnivå tenker jeg. Ja, og så må jeg jobbe litt. Og kanskje trene litt.
Postet 11-09-16 kl 09:00 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Her er det varmt, ungene har tatt en liten pause fra sol og bad, jeg sløver. Snart stranda og snorkle etter fisk. Ikke så aller værst søndag altså.
Postet 11-09-16 kl 09:25 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg er oppe, men sløver og drikker te. Mannen er på jobb, trettenåringen spiller dataspill - høylytt. Men jeg gidder ikke krangle med han. Jeg har masse forefallende å gjøre, blant annet tømme noen svære garderobeskap. Ellers står Elixia og kanskje kino på planen. Vi får se. :lat:
Postet 11-09-16 kl 09:27 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Hupphupp.

I dag skal jeg høste plommer, og ta med barna på en tur til Østmarkkapellet, og kanskje fange sopp. Og åpne noen pokemonegg.
Postet 11-09-16 kl 09:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pepper Lemon sin avatar
Jeg er skikkelig klein, med forkjølelsen fra helvete. Jeg sitter i en ørelappstol og lar meg underholde av babyen som dytter leker under stolen min, for deretter å legge seg helt flat og hente lekene frem igjen. Gjensynsgleden er enorm for hver eneste kloss hun finner. Jeg hadde faktisk glemt hvor koselig det er med ettåringer.
Postet 11-09-16 kl 11:03 av Pepper Lemon Pepper Lemon er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
Så kjipt, Pepper. God bedring, jeg føler virkelig med deg.
Postet 11-09-16 kl 11:54 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna og jeg har tømt verandaen og fått alt av hagemøbler osv. i kjelleren. Høstens første storm er i anmarsj. Ikke noe problem med stormer i seg selv, en liker ikke at Herremannen og faren skal lande med siste fly fra Oslo i kveld.
Postet 11-09-16 kl 14:47 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi har hatt en skikkelig lang formiddags-som ble ettermiddagstur i Frognerparken. Det er er et yrende liv av barn og voksne på jakt etter Pokemons. Utrolig morsomt å se hvordan parken brukes av alle!
Postet 11-09-16 kl 16:55 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Akkurat kommet hjem etter korpsseminar i gokk uten dekning av noe slag. Sliten, fornøyd og ganske trøtt.
Postet 11-09-16 kl 18:06 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er litt matt etter en natt med magevondt og lite søvn, men har hatt en rolig dag med bok og kaffe i solen på terrassen, hjemme alene. Nå er jentene hjemme fra sitt seminar og mannen ferdig med sitt. Er ikke heeeelt klar for ny uke kjenner jeg, men er vel bare å stålsette seg.
Postet 11-09-16 kl 19:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Vi har hatt fotballturneringshelg, overnattet på campingplass fra i går til i dag. I går var det nydelig vær, i dag regn og kaldt, jeg likte best dagen i går.
Postet 11-09-16 kl 19:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Vært på mange timers tur i skogen med gode venner, helt topp. Stålende sol og varmt. Helt utrolig at vi fortsatt har sommervarme i midten av september.
Postet 11-09-16 kl 21:46 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no