Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det tredje lyset

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det tredje lyset

Postet 16-12-18 kl 08:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Divine sin avatar
Morn! Jeg var tidlig oppe og kjørte mannen til toget. Han reiser til England i dag, og så reiser sekstenåringen og jeg over på fredag. Nå skal jeg snart en tur på SATS, og resten av dagen skal jeg bruke til å vaske badet og jobbe. Skulle gjerne ha bakt litt og kost meg med julefilm, men vet ikke om jeg tar tid til slike frivoliteter.
Postet 16-12-18 kl 10:13 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Fullt program i dag, dog bare hyggelige ting. Julebaking hos gode venner, bursdag og besøk av familie fra langtborte.
Postet 16-12-18 kl 10:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 16-12-18 kl 10:53 av Blondie
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg har en del småpusling på programmet i dag, og håper på en skitur i kveld, men først skal treåringen som har hostet hele natten (liggende oppå hodet mitt) og jeg sløve oss gjennom minst en film.
Postet 16-12-18 kl 10:46 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Familien stablet klare med store mengder ull og slalombriller og alt annet. Klare for en kort sesongdebut på nedoverski.

Jeg hadde egentlig tenkt å trene og late meg og få pyntet til jul og handlet og bakt litt, men kanskje man har masse ork til det etter utetid?
Postet 16-12-18 kl 12:00 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! En dag helt uten konkrete planer annet enn en tur på post i butikk. Ute daler snøfnuggene stille. Kanskje kommer rådyrene en tur i hagen i dag også? De er her nesten daglig. Naboens viltkamera fanget opp en mink med fisk i munnen for noen dager siden. Fint å bo i Oslo.
Postet 16-12-18 kl 13:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi har en forholdsvis rolig søndag, det tror jeg alle trengte i dag. Jeg og eldste har vært på pianokonsert, ellers har vi minimalt med planer for dagen. Må lage en kake til morgendagens juleavslutning, bare. Og lade opp til siste innspurt før juleferie. Og egentlig løpe en tur i snøen. Kaffe først.
Postet 16-12-18 kl 14:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Vil også bo på Østlandet og dra på ski!

Bakt rundstykker og gått en tur. Nå skal vi snart lage fuglemat og delfiakake.
Postet 16-12-18 kl 14:57 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg handler julegaver på Finni dag. Blir runde med Vipps og henting men først skal vi på turnoppvisning med eldste.
Postet 16-12-18 kl 15:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Oppdatert 16-12-18 kl 16:00 av Palmen
Gammel
Susse sin avatar
God kveld! Her er det ikke mye jul, her monteres kjøkken for harde livet. Men det blir så syyykt bra!
Postet 16-12-18 kl 20:44 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Så deilig med nytt kjøkken, Susse! Det blir snart jul hos dere og.
Postet 16-12-18 kl 22:24 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no