Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 17-12-18 kl 07:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
Våken, i dag er det mattetentamen og jeg gruer meg faktisk.
Men etterpå er det deilig julefri, må bare jobbe litt med historie og norsk. Men skal i det minste ikke på jobb.
Postet 17-12-18 kl 07:34 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Studenten min kommer hjem i dag! Blås i julaften, det er denne dagen jeg har sett frem til i månedsvis. Blir en lang dag før jeg kan vende nesa mot flyplassen.
Postet 17-12-18 kl 08:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Åh, så koselig, Blondie! Hun blir vel hjemme til over nyttår da?

Yngste fremdeles ikke i form, så i dag blir det lege. Kan jobbe hjemmefra, så den biten ordner seg.
Postet 17-12-18 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Lykke til Frøy!
Postet 17-12-18 kl 08:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tvi tvi, Frøy!

God morgen. På jobb igjen, etter en lang søndag med sanking av husmorpoeng. Medisterkaker og Ludls rødkål er i boks!
Postet 17-12-18 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Frøy.

Vi kom veldig sent hjem fra en hyggelig førjulstur i går. Så jeg er mer enn vanlig mandagstrett. Og ser litt mørkt på det som er igjen å gjøre før jul, selv om jeg før helgen syntes jeg var sånn i rute.

Men det er bare å brette opp ermene og ta fatt på jobbens lange to-do liste.
Postet 17-12-18 kl 08:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kaotisk på morgenen når det er t-banetrøbbel
Men ingen klasser er uten voksne. Puh.
Postet 17-12-18 kl 09:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lykke til, Frøy!
Postet 17-12-18 kl 09:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Pes start på dagen, Blånn. Lykke til frøy! Og så herlig Blondie!
Her er det stress mandag med jobb og så er det danseavslutning for jenta. Og dei skal møte To timer før for å øve. Så det var den ettermiddagen. Men men.
Postet 17-12-18 kl 10:29 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Litt kaos når man er avhengig av t-bane, og det har vært brann. Men jeg fikk det med meg tidlig, og klarte å komme meg ut døra før de fleste andre. Så jeg brukte bare dobbelt så lang tid som vanlig.

Jeg fikk litt sjokk da jeg innså hvor kort tid det er igjen til jul. Jeg har "lovet" stemoren min at hun skulle få noe hjemmestrikket, så i går startet jeg på en lue. Det bør jeg klare å få ferdig i løpet av en uke, eller?
Postet 17-12-18 kl 10:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God mandagsmorgen! Julekortene er endelig landet så jeg kan få hentet dem, men det blir nok romjulskort for de fleste av mottakerne, er jeg redd. Mulig det ble siste året med fysiske kort. Helgen har vært fin, siste uke før jul er påbegynt, den kommer til å suse av gårde, men akkurat nå føler jeg at jeg går i sirup. I alle fall hjernen. Nuvel, her må det svosjes!
Postet 17-12-18 kl 10:54 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
:trøtt:
Mandag. I dag bærer det rett fra jobb til klaver- og orkersterprøve på Juleoratoriet. Konsert i morgen og onsdag og SÅ! er det i det minste kor-fri til nyåret. Jeg angrer på at jeg sa jeg skulle bli med på Juleoratoriet.
Postet 17-12-18 kl 12:35 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Tvitvi Frøy!
Heldige deg Blondie. 17 desember vil nok fortsatt i mange år være "bursdagen" til det huset vi bor i nå. Husker at jeg vinket farvel til folk på jobb, barnehage og på skolen før jeg kjørte mot det nye livet i Bergen for 8 år siden. Han som da var 6 år ønsket seg å feire jul i det nye huset, så da ble det slik. Det er godt å tenke på når julekrampa truer, at vi klarte å lage fin jul på ei uke.
Postet 17-12-18 kl 12:47 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Møkkadag.

Men klasseavslutning med skuespill i kveld, det blir koselig. Ellers er det bare å telle ned til ferie.
Postet 17-12-18 kl 13:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Familien min snufser litt, alle sammen, for øyeblikket, men bare Poden er syk på ordentlig og ligger hjemme. Jeg er på jobb og har hatt en nyttig og effektiv og hyggelig økt med utviklerne våre før lunsj, og nå sitter jeg og prøver å ikke irritere meg for mye over dagslyslampen som det visst er min tur til å bruke nå.

I går hadde Toffskij og jeg vår årlige konfektlagingsdag, og jeg er blid fremdeles og sikker på at det skal bli jul i år også. Og så er jeg spent på hva slags sending det er som ligger klar til henting på postkontoret: Noe jeg har bestilt, eller en ekte juleoverraskelse?
Postet 17-12-18 kl 14:32 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Konfektlaging må til! Det var veldig hyggelig og velsmakende i år igjen!

Jeg har revidert ferdig en artikkel og sendt den inn, og nå er glorien så stor og skinnende at jeg bare ikke ORKER å ta i artikkel nr. 2 som skal inn på torsdag. Kanskje jeg skal benytte anledningen til å skrive til redaktøren som skal ha artikkel 3 på nyttårsaften (sic!) og tigge om utsettelse?
Postet 17-12-18 kl 14:39 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Lillebror og jeg er hjemme, han har hatt omgangssyke og er fremdeles litt under været og ikke helt innenfor 48 timer. Kanskje 46-47, men allikevel. Selv er jeg også kvalm og elendig, og må nok gå og legge meg igjen.
Postet 17-12-18 kl 14:41 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no