![]() |
Juni-kaffeIngen kul på armen lenger, men et eller annet har jeg slått godt. Mellom beina i armen.
Kneet begynner å få en svart blålig farge, men det er ikke vondt. Så ikke så værst faktisk. |
Postet 26-06-25 kl 08:48 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDa er jeg på rusletur til sykehuset i strålende vær. Har gooood tid så det går sakte.
|
Postet 26-06-25 kl 08:45 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHvordan er formen etter bråbremsen i går da, star?
Her har 14-åringen kommet hjem fra fotballcup og mini-ferie på sørlandet, og er strålende fornøyd. Litt mindre fornøyd med å bli vekket i 7-tiden i dag av den firbeinte pøbelprinsessa som ulte og bjeffet, fordi vi vokne tenkte hun kunne være litt alene. ![]() |
Postet 26-06-25 kl 08:44 av Mex
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen. Endelig en dag uten regn. Ser på værmeldingen at min ide med innendørs minigolf som adspredelse i helgen passer perfekt.
|
Postet 26-06-25 kl 08:25 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg sov faktisk til klokka sju i dag, det er ikke hverdagskost. Nå skal jeg svinse av gårde til frisøren og til noen jobbmøter.
|
Postet 26-06-25 kl 08:19 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeVært oppe siden 5, men har enda ikke fått i meg alt skipet jeg skal. Bmrk kvalm og kje.
|
Postet 26-06-25 kl 07:36 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen, eller god og god.... Jeg er blitt syk, kjennes likt ut som når jeg hadde Covid forrige gang, men det trenger jo ikke være det. Dårlig er jeg uansett. Heldigvis at det kom denne uka, siden vi reiser på ferie neste helg.
|
Postet 26-06-25 kl 07:26 av Sissel
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDatter her også med fri i dag, men hun kom akkurat hjem med to venninner og sushi. Sønn grillet til han og meg.
|
Postet 25-06-25 kl 19:00 av millact
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg kom også hjem til datter som har fri i dag, men her er ingen middag. Ingen datter heller, forøvrig. Hun er på rek.
|
Postet 25-06-25 kl 17:02 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDet hørtes skikkelig vondt, Star.
Jeg er har datter som har fri i dag, så jeg kommer hjem til ferdig middag. ![]() |
Postet 25-06-25 kl 14:56 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeAu, bilen foran bussen bremset sånn at bussen bråbremset rett før stoppet. Da var jeg allerede ute av setet og fløy framover. Nå har jeg en vond arm med kul og kommer sikkert til å få et blått kne.
Har lyst til å trøstespise, men kan jo ikke det heller. |
Postet 25-06-25 kl 14:12 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeBegynte dagen hos tannlegen, så nå er tennene renset og klar for sommerlivet.
![]() Gladmaten begynner i dag, men det er labre værmeldinger så det er lite fristende å dra inn til sentrum. |
Postet 25-06-25 kl 11:54 av Fersken
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGodt å høre du er i København, Løve
![]() |
Postet 25-06-25 kl 10:01 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen
![]() Har nå kommet meg til København. Skal sitte her i loungen og blomstre(jobbe) noen timer. Skal bli godt å komme hjem! I kveld skal jeg treffe noen venninner det er lenge siden jeg har truffet - gleder meg! |
Postet 25-06-25 kl 08:57 av løve70
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHar fått kaffe og begynner å glede meg til familiefestligheter til helga. Men først, jobbings! Fikk heldigvis sendt fra meg et utkast til en viktig tekst i går.
|
Postet 25-06-25 kl 08:47 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeEn kort økt på hjemmekontoret før det egentlig er F og festival resten av uka.
![]() |
Postet 25-06-25 kl 08:19 av celebelen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeIngen sommervarme i vest, heller. Tror det skal være opplett i dag, det er da noe. Og feriepenger på konto i dag, hurra!!
|
Postet 25-06-25 kl 07:56 av Fintdethei!
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDet satt jaggu bare 3 stk på bussen. Ikke akkurat vanlig, selv uten studentene.
Ikke full dag i dag. |
Postet 25-06-25 kl 06:58 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJa, Oslo78, ingen sommervarme i sør heller. Enda endel uker til ferie for min del.
|
Postet 24-06-25 kl 22:54 av millact
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHar vært i Oslo på middag med venninne og har konstatert at boblejakke var riktig antrekk. Brrr, kald sommerdag altså.
|
Postet 24-06-25 kl 21:25 av oslo78
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg er på kontoret, skal jobbe denne og neste uke før ferie. Merker at det er mindre å gjøre, så tror jeg skal benytte anledningen til å avspasere litt innimellom nå før ferien.
|
Postet 24-06-25 kl 13:35 av Sissel
![]() |
![]() |
Juni-kaffeFørste ferieuke i gang og har feber, tette bihuler og generelt sjaber form. Men drkker kaffe, tar paracet og maler stue og kjøkken. Artig med ny farge så nå blir det grønt hos meg. Green Harmony heter fargen og så langt ser den fin ut.
|
Postet 24-06-25 kl 13:19 av vixen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen. Er på kontoret og har noen litt store oppgaver foran meg før jeg kan ta F - og ser til min store overraskelse at det bare er knappe to uker til. Jaja, det skal nok gå.
|
Postet 24-06-25 kl 09:34 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHåper hjemreisen din går fint, løve70. Ikke noe kjekt å befinne seg i midtøsten akkurat nå. :/
Det høres jo helt magisk ut med en venninnetur til Como, Tjorven! Dog ser jeg at det fort kan bli litt ulike forvetninger og ønsker. Jeg er trøtt. Eldstemann var ute i går og kom hjem kl 01 i natt og vekket hele huset. Til hans forsvar, han bråker egentlig ikke så veldig mye, men lille frøken fryd våkner og begynner å bjeffe. :/ |
Postet 24-06-25 kl 08:41 av Mex
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg har vært på F i noen dager. Venninnetur til Como i Italia. Como var helt magisk, men jeg må innrømme at 7 damer, alle med litt forskjellige forventninger til hva vi ville få ut av turen, ble litt i overkant. Men alt i alt var det en fin tur.
Jeg var kanskje ikke maks motivert til å gå på jobb i dag, men jeg er på plass. Riktignok uten nøkkelkort, men man kan jo ikke huske alt. ![]() |
Postet 24-06-25 kl 08:30 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeLurer på om ikke legen hadde et poeng i går. Jaja, på vei til jobb.
|
Postet 24-06-25 kl 07:00 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeFikk booket retur et døgn tidligere og med en mer direkte rute, så satser på at det går bra!
|
Postet 24-06-25 kl 06:31 av løve70
![]() |