![]() |
Juni-kaffeDen kommende mannen har første feriedag i dag og ungdommen er hos kjæresten, så hunden og jeg har en rolig morgen. Fint vær, så det må nok beveges litt i dag.
|
Postet 20-06-25 kl 08:04 av Blondie
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg sa ha det til ass rektor på barneskolen på tirsdag. Har kjent henne og tidvis hatt tett kontakt med henne på grunn av foreldrekontakt, korps, bursdag og skolearrangementsverv gjennom ti år, så det var litt vemodig for oss begge. Gode ass rektorer er gode å ha, Blånn
![]() |
Postet 19-06-25 kl 19:56 av Palmen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg har tilbragt dagen på Bislett stadion. Vi har hatt aktivitetsdag. Veldig vellykket til tross for at en «nøkkel-kontaktlærer» var fraværende. Annerledesdager er vanskelig og enda vanskeligere om læreren din er borte. Nå drikker jeg kaffe og pusler med en av jobbene mine (fungerer som ass.rektor, ikt-ansvarlig og aks-leder).
|
Postet 19-06-25 kl 14:18 av Blånn
![]() |
![]() |
Juni-kaffeTelefonbonanza i dag.
Og fornøyd med at jeg hadde rett når jeg på møtet mente at flyet vi hørte (så det ikke) var en Herkules. ![]() |
Postet 19-06-25 kl 11:20 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod formiddag. Jeg startet dagen med tannlege besøk som gikk bra. Så nå har jeg fått i meg kaffe og frokost. Ingen planer resten av dagen.
|
Postet 19-06-25 kl 10:43 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJeg har en begivenhetsrik dag foran meg. Jeg skal i hvert fall gå til sengs i Milano i kveld.
Jeg blir 50 i år, og venninnene mine fra hjembyen min gikk på samme trinn som meg på skolen. Det gjør at alle har runddag det samme året. Så vi bestemte oss for å reise på tur. Så vi skal ha en oval weekend i Milano/Como. Det blir nok bra, men vi er en litt snodig gjeng som reiser, så jeg er litt spent også. |
Postet 19-06-25 kl 09:48 av Tjorven
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod morgen!
Jeg har startet dagen med å gjøre ting jeg ikke kunne. Men nå har jeg fått øvd litt, og det går litt bedre. |
Postet 19-06-25 kl 09:45 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKupp på Kiwi. Nå har vi kjøttdeig en stund.
|
Postet 18-06-25 kl 17:30 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeLitt action i dag visst.
|
Postet 18-06-25 kl 14:59 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffe![]() |
Postet 18-06-25 kl 11:16 av Millen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeJuni.
![]() |
Postet 18-06-25 kl 11:04 av Maverick
![]() |
![]() |
Juni-kaffeGod formiddag! Kurs på teams er fint. Lang dag på jobb i dag. Vikarinnkalling fra kl. 6.30 (de ringer da, mens jeg sykler til jobb), avslutning for elever og foresatte og avslutning for en medleder som slutter. Puh.
|
Postet 18-06-25 kl 10:12 av Blånn
![]() |
![]() |
Juni-kaffeKaffe innabords her også. Begynner å merke at folk forbereder sommerferie, det er mange spørsmål som kommer.
|
Postet 18-06-25 kl 09:15 av Fersken
![]() |
![]() |
Juni-kaffeDet er siste uke i semesteret, og 90 % av studentene mine tror at det betyr at de kan slippe å levere det siste essayet sitt. Men det betyr det ikke.
![]() |
Postet 18-06-25 kl 09:01 av Toffskij
![]() Oppdatert 18-06-25 kl 11:17 av Toffskij |
![]() |
Juni-kaffePå kontoret. Guttungen skal prøvekjøre biler for oss i dag. Vi har visst like preferanser så det funker fint.
|
Postet 18-06-25 kl 08:43 av star
![]() |
![]() |
Juni-kaffeVi er over halveis nå Maverick!
![]() I kveld er det siste avslutning på barneskolen noensinne. Jeg er overraskende lite sentimental med tanke på at vi har hatt den samme barneskolen i 12 år. Ungdomsskolekandidaten har også vært på besøk på ungdomsskolen og virker fornøyd med potensialet i den nye klassen. Mor er lettet og glad. |
Postet 18-06-25 kl 08:34 av tink
![]() |
![]() |
Juni-kaffeHjemmekontor i dag, med planer om å få ordnet noen småting i hagen i løpet av lunsjen.
|
Postet 18-06-25 kl 08:20 av celebelen
![]() |
![]() |
Juni-kaffeMornings! Kaffe innabords og på tide å gyve løs på innboksen. Det er ulempen med å jobbe med folk i andre tidssoner.
Og ellers litt spent på yngste sine vegne som skal ha tverrfaglig eksamen i dag. Siste eksamen før to år i lære står for tur. |
Postet 18-06-25 kl 08:19 av Fintdethei!
![]() |