Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar

Juni-kaffe

Den kommende mannen har første feriedag i dag og ungdommen er hos kjæresten, så hunden og jeg har en rolig morgen. Fint vær, så det må nok beveges litt i dag.
Postet 20-06-25 kl 08:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar

Juni-kaffe

Jeg sa ha det til ass rektor på barneskolen på tirsdag. Har kjent henne og tidvis hatt tett kontakt med henne på grunn av foreldrekontakt, korps, bursdag og skolearrangementsverv gjennom ti år, så det var litt vemodig for oss begge. Gode ass rektorer er gode å ha, Blånn
Postet 19-06-25 kl 19:56 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Juni-kaffe

Jeg har tilbragt dagen på Bislett stadion. Vi har hatt aktivitetsdag. Veldig vellykket til tross for at en «nøkkel-kontaktlærer» var fraværende. Annerledesdager er vanskelig og enda vanskeligere om læreren din er borte. Nå drikker jeg kaffe og pusler med en av jobbene mine (fungerer som ass.rektor, ikt-ansvarlig og aks-leder).
Postet 19-06-25 kl 14:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Juni-kaffe

Telefonbonanza i dag.

Og fornøyd med at jeg hadde rett når jeg på møtet mente at flyet vi hørte (så det ikke) var en Herkules.
Postet 19-06-25 kl 11:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Juni-kaffe

God formiddag. Jeg startet dagen med tannlege besøk som gikk bra. Så nå har jeg fått i meg kaffe og frokost. Ingen planer resten av dagen.
Postet 19-06-25 kl 10:43 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar

Juni-kaffe

Jeg har en begivenhetsrik dag foran meg. Jeg skal i hvert fall gå til sengs i Milano i kveld.

Jeg blir 50 i år, og venninnene mine fra hjembyen min gikk på samme trinn som meg på skolen. Det gjør at alle har runddag det samme året. Så vi bestemte oss for å reise på tur. Så vi skal ha en oval weekend i Milano/Como. Det blir nok bra, men vi er en litt snodig gjeng som reiser, så jeg er litt spent også.
Postet 19-06-25 kl 09:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Juni-kaffe

God morgen!

Jeg har startet dagen med å gjøre ting jeg ikke kunne. Men nå har jeg fått øvd litt, og det går litt bedre.
Postet 19-06-25 kl 09:45 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Juni-kaffe

Kupp på Kiwi. Nå har vi kjøttdeig en stund.
Postet 18-06-25 kl 17:30 av star star er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Juni-kaffe

Litt action i dag visst.
Postet 18-06-25 kl 14:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Juni-kaffe

på Maverick
Postet 18-06-25 kl 11:16 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar

Juni-kaffe

Juni.
Postet 18-06-25 kl 11:04 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Juni-kaffe

God formiddag! Kurs på teams er fint. Lang dag på jobb i dag. Vikarinnkalling fra kl. 6.30 (de ringer da, mens jeg sykler til jobb), avslutning for elever og foresatte og avslutning for en medleder som slutter. Puh.
Postet 18-06-25 kl 10:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Juni-kaffe

Kaffe innabords her også. Begynner å merke at folk forbereder sommerferie, det er mange spørsmål som kommer.
Postet 18-06-25 kl 09:15 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar

Juni-kaffe

Det er siste uke i semesteret, og 90 % av studentene mine tror at det betyr at de kan slippe å levere det siste essayet sitt. Men det betyr det ikke.
Postet 18-06-25 kl 09:01 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Oppdatert 18-06-25 kl 11:17 av Toffskij
Gammel
star sin avatar

Juni-kaffe

På kontoret. Guttungen skal prøvekjøre biler for oss i dag. Vi har visst like preferanser så det funker fint.
Postet 18-06-25 kl 08:43 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar

Juni-kaffe

Vi er over halveis nå Maverick!

I kveld er det siste avslutning på barneskolen noensinne. Jeg er overraskende lite sentimental med tanke på at vi har hatt den samme barneskolen i 12 år. Ungdomsskolekandidaten har også vært på besøk på ungdomsskolen og virker fornøyd med potensialet i den nye klassen. Mor er lettet og glad.
Postet 18-06-25 kl 08:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Juni-kaffe

Hjemmekontor i dag, med planer om å få ordnet noen småting i hagen i løpet av lunsjen.
Postet 18-06-25 kl 08:20 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Juni-kaffe

Mornings! Kaffe innabords og på tide å gyve løs på innboksen. Det er ulempen med å jobbe med folk i andre tidssoner.

Og ellers litt spent på yngste sine vegne som skal ha tverrfaglig eksamen i dag. Siste eksamen før to år i lære står for tur.
Postet 18-06-25 kl 08:19 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.