Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 09-03-17 kl 08:33 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Éowyn sin avatar
God morgen fra flyplassen.
Postet 09-03-17 kl 08:33 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er det pakket for tur, i dag er det lillebror og jeg som skal. Det er dessverre ikke strålende sol som det har vært i flere uker, men jeg tenker vi får en fin tur likevel.
Postet 09-03-17 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Morn!

Dørpumper, kjøleskapskuffer, fjerning av Fuck, sette på vann i to vasker og speiloppheng er på listen over kjente gjøremål i dag, legg til det ukjente og dagen i dag går sin gang den også.
Postet 09-03-17 kl 09:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb igjen etter to dager hjemme med feber. Det er litt å ta igjen gitt.
Postet 09-03-17 kl 09:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Håh, jeg kom meg ut døra med to barn nesten tidlig nok i dag Takket være Palmen har jeg igjen fungerende klokke på armen, det hjelper på framdriften. Takk

Kurs i byen i dag, og så sniffe baby. Selv om jeg burde holde meg unna babyer. Etter at Minsten endelig begynte å sove noenlunde greit om natta, så har babyer blitt søte igjen..
Postet 09-03-17 kl 09:22 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hele familien er sånn passe halvsjuke for tida. I dag hadde yngste en rekke sympatisymptomer, men heldigvis ga de seg litt da storebroren fant ut at han nok var frisk nok for skole tross alt. Så nå får jeg hjemmekontorere i fred i sofaen.
Postet 09-03-17 kl 09:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har en dødssyk ektemann, i følge ham selv. Jeg klassifiserer det som en kraftig forkjølelse uten feber, og er muligens ikke like medfølende som jeg burde være, i følge ham. Ellers så har jeg dårlig samvittighet hver gang jeg leser i kaffetråden, jeg har ikke drukket kaffe på over en uke og føler meg veldig utenfor det voksne liv når jeg ikke automatisk lengter etter en kopp med en gang jeg slår opp øynene.

Men, jeg har med kake til elevene, det er da noe.
Postet 09-03-17 kl 09:46 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Min minste som er like gammel som din våknet halv fire i natt, Timar. Sånt kurerer babysjuke effektivt, lover.

Jeg har sykmeldingsfri før seminar seinere i dag. Her er det fullt hus med barn som er hjemme med mormor og mann på hjemmekontor, ganske hyggelig i grunnen.
Postet 09-03-17 kl 09:53 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har virkelig vært skikkelig, skikkelig dårlig denne gangen. Natt til tirsdag ble jeg fryktelig redd, og vurderte å vekke mannen min for å diskutere om jeg burde på legevakta. Mannen min har like mye sykdomsempati som en gjennomsnittlig ku, som jeg droppet det. Men det var en skummel opplevelse.
Postet 09-03-17 kl 10:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Uff Tjorven. Sender herved en sykdomsempatiklem i ettertid! Går det bedre nå?

Sympatiklem til ingling for avbrutt nattesøvn også.

:grouphug:
Postet 09-03-17 kl 10:04 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Takk for sykdomsemapati på etterskudd, Heilo. Mannen min er god på mye, men å pjuske med meg når jeg er syk er han virkelig elendig på. Jeg vil ikke kategorisere meg som fullstendig frisk i dag heller, men jeg er frisk nok. Jeg sitter på jobb med ullgenser og skjerf, men klarer meg uten paracet.

(Jeg har strikka meg en innmari stilig ullgenser som egner seg som jobbantrekk på dager uten eksterne møter, så det er ikke bare et sykdomstegn, altså.)
Postet 09-03-17 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fortsatt god bedring, Tjorven!

Her er det strålende sol, noen plussgrader og all snøen som kom mandag og i går er i ferd med å smelte. Jeg har skikkelig vårfølelse og kan ikke vente med å pakke bort litt mer vintertøy i helgen. Vi trenger ikke haugevis med luer liggende nå, det holder med et par. Eldste trenger heller ikke mye ull liggende fremme.
Postet 09-03-17 kl 10:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Snøfallet i går kveld og natt førte til intens brøyting i hele natt i veien nedenfor oss, som midlertidig er hovedfartsåre for altfor mange bilister pga stengning av et par andre veier. Så mye snø var det jo ikke, og brøyteskjær mot asfalt lager mye lyd! Kaffekopp nr. tre i dag er under inntak, lurer på om det finnes nok kaffe i hele verden så trøtt som jeg er.
Postet 09-03-17 kl 10:17 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg har som vanlig med meg tekoppen inn i stuggu (jeg har aldri drukket kaffe, Albertine!), og skal sette i gang med jobbings. Tre uker uten normal stemme har gjort at jeg er litt bakpå, best å svosje!
Postet 09-03-17 kl 10:34 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Albertine: Jeg er veldig glad i kaffe, men det er ikke en morgen-greie for meg. Å drikke kaffe før vi haster avgårde gidder jeg ikke. Jeg drikker først kaffe når jeg kommet meg på skolen, noen dager er det mye av motivasjonen for å dra.
Postet 09-03-17 kl 11:23 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har bursdag! Bring on the cakes!

:hintegjørmanpårommetsitt:



Ellers - på jobb, trøtt, hodepine, men har kaffe og søte og snille kollegaer.
Postet 09-03-17 kl 11:29 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hurra for Maverick!



Postet 09-03-17 kl 11:31 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Happy bursdag, Maverick. Jeg har bakt kake, uheldigvis har noen spist av den allerede.


Postet 09-03-17 kl 11:37 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 09-03-17 kl 11:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Gratulerer med dagen, maverick!

Eg skal rette prøver og bake brød. Livet gnistrer av spenning.
Postet 09-03-17 kl 12:00 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratla med dagen til Maverick!

Jeg har akkurat fått noen solide huller i vaktlista mi pga sykemelding. Stakkars den sykemeldte, og litt stakkars meg med vaktlista. Heldige noen som får vikariere.
Postet 09-03-17 kl 12:14 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Hurra for Maverick!
Postet 09-03-17 kl 12:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Postet 09-03-17 kl 12:43 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen, Mave!
Postet 09-03-17 kl 12:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hurra for Maverick!

Jeg sitter på sykehusapoteket for å hente ut dop til mannen min. 5 resepter på diverse. Dropper å hente ut til meg og ungene nå. Det tar jeg etter jobb. Nå skal jeg kjøre ham hjem.
Postet 09-03-17 kl 12:48 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Blæ! Klokka 14 var det bare å putle seg hjem fra jobb igjen og finne senga. Kroppstemperaturen et tilbake på 38-tallet.
Postet 09-03-17 kl 20:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med dagen, Mavs! Takket være deg har jeg nå funnet ut at det finnes folk i verden som har lagd David Bowie-cakepops.

Postet 09-03-17 kl 20:31 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sjekk kakene!
Postet 09-03-17 kl 20:35 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer, Maverick! Ikke bare kake-- en hel oppskriftsbok fra meg:

Postet 09-03-17 kl 20:50 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Postet 09-03-17 kl 20:58 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
-ea- sin avatar
Gratulerer med dagen, Maverick!
Postet 09-03-17 kl 21:01 av -ea- -ea- er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, Maverick!
Postet 09-03-17 kl 23:33 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no