Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 12-02-20 kl 07:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
scilla sin avatar
Lillelørdag
Gjelder å starte tidlig med å glede seg til helgen. Og vinterferie - hvis det er lov å si.
Postet 12-02-20 kl 08:43 av scilla scilla er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings! Passe tidlig på jobb i dag. Gleder meg også til helg og at vi skal på fest på lørdag. Det er gøy å gå på fest når noen andre inviterer.
Postet 12-02-20 kl 09:19 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mornmorn! Kroppen vil ikke helt bestemme seg for om den er syk eller frisk, så jeg bare later som jeg ikke hører den så lenge. Svosjsvosj, things to do!
Postet 12-02-20 kl 09:26 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Ville jobbtilstander, men man er da nyttig og etterspurt, om ikke annet.
Postet 12-02-20 kl 09:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra reggistannlegen hvor jeg er med minsten. Litt brå start siden vekkeklokka ikke ringte. Men rakk det akkurat.
Postet 12-02-20 kl 09:39 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Har aldri brukt så lang tid til jobb. Køen startet allerede før utkjøringa mi. Sykebilen og politibilen med blålys som jeg møtte på totalt forskjellige plasser tok jeg igjen like før avkjøringa ned dit jeg skal. Hvordan bilen som stod så pent nedpå jordet kom seg dit aner jeg ikke. Må ha vært en bil til en plass jeg ikke så.
Men kommet meg i kontorstolen og har fysio på slutten av dagen.
Postet 12-02-20 kl 09:45 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar


Jeg kom tilbake fra alenetur til Barbados og en herlig uke med min gode venninne (som bor der) i går ettermiddag. Jeg var forberedt på jetlag, og det er vel ikke over enda, men jeg sov i hele natt så foreløpig er alt vel.

Vel, det er ingen som har gjort mine oppgaver på jobb så lenge jeg har vært borte, så det er nok å ta seg til. :bretter opp ermene:
Postet 12-02-20 kl 10:27 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
herlig, Eia. Jeg hadde tilsvarende alenetur til Curacao for et par år siden. Lykken er å ha venner som bor langt unna, hehe.
Postet 12-02-20 kl 11:28 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Full fres og jeg har vært hos tannlegen for å bytte to gamle fyllinger. I tillegg er bilen ferdig på verksted så bra det er lønn idag for å si det sånn. Dyr mnd. Fikk halv pris hos tannlegen da siden jeg lærte han å danse vals før han giftet seg i sommer.
Postet 12-02-20 kl 12:42 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Våknet med vond hals i morges og nå begynner nesen å fylles opp. Kan bli gøy nå på flyet hjem.
Postet 12-02-20 kl 16:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no