Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-07-20 kl 07:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Sto opp tidlig for å rekke å bake kake til gullbryllupsfeiring i dag, før jeg skal kjøre til Larvik for å hente guttungen og få ungene og meg selv presentable innen den utvidede lunchen vi skal på.

Har ikke sukker.

Jaja. Finner på no'.
Postet 11-07-20 kl 08:30 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Migrenenatt, så lørdagen blir langsom. Planen er å slumre på utesofaen, det er sol.
Postet 11-07-20 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har første dag i F. Jeg sitter i sofaen på hytta og nyter at vi nå har forbrenningsdo og ny takshingel. Det har blitt så bra!
Postet 11-07-20 kl 09:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg ble sittende oppe til langt på natt for å lese ut en bok. Og så var slutten bare guffen og uten klare svar, så ikke fikk jeg sove etterpå heller. Det var vel ikke sånn kjempelurt før dagens transportetappe, tror mannen må kjøre i dag..

Om the bright side: Lofoten neste!
Postet 11-07-20 kl 10:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Noe av det beste med å bruke Nabobil er å finne ut hvor mange biler man absolutt ikke vil ha!

Latest addition: Kia whatsitsname
Postet 11-07-20 kl 10:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Jeg har også F, første dag. Startet med dusj og kaffe. Nå skal jeg kjøpe ferske rundstykker. Ok vær, men det blåser.
Postet 11-07-20 kl 10:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag skal vi på båttur på Telemarkskanalen. Enn så ligger vi an til avreise som planlagt, men jeg er sikker på at Storebror klarer å rote det til så vi halser av gårde i siste lita som vi pleier når han skal være med. Det han ikke vet er at jeg har lagt inn godt med slakk i den tidsplanen han har fått.
Postet 11-07-20 kl 11:12 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Skal snart på lunsj til en venninne! Blir hyggelig. Knerten to flasker bobler med mannen igår så har lett hodepine, men etter en kopp kaffe og en dusj så blir det nok bra. Skal jobbe en uke til.
Postet 11-07-20 kl 11:13 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg fikk sove lenge i dag, det var deilig! Litt småærender på planen, ellers bare mest mulig terrasse og hage. Jeg og eldste skal på kino i kveld for første gang på evigheter. Det føles veldig uvant. Men det skal nok gå bra.
Postet 11-07-20 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
F dag 1 her også! Vi drar ikke før i morgen, så vi har tid til å tøfle rundt i ro og mak og pakke uten stress.
Postet 11-07-20 kl 11:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har huset fullt av tenåringer. Mellomste har hatt tre venner på overnatting. To madrasser og lite rom. Tror ikke de har sovet så alt for mye.
Postet 11-07-20 kl 12:01 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er frustrert på sy prosjekt 2. Trodde stoffet skulle være greit å sy i, men neida. Så skal sprette opp litt før jeg må en tur ut.
Postet 11-07-20 kl 13:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal ut å handle inn noen småting. Skal bare ha litt mer kaffe først.
Postet 11-07-20 kl 14:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi dro på Ikea og fikk kjøpt diverse til konfirmasjon samt kanelboller.
Postet 11-07-20 kl 14:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Frøkna og jeg har handlet, og jeg har begynt å rydde i hagen og ordne på terrassen. Den er ikke helt ferdig (mangler levegg på en side), men pappa skal ha noen dager pause og den kan absolutt brukes. Må uansett prøve meg litt fram med plassering av møbler osv.
Postet 11-07-20 kl 18:35 av Stompa Stompa er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no