Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 24-08-21 kl 07:49 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Hverdagen går sin gang, alle kommer seg opp og ut dørene noenlunde i tide, det er forsiktig oppstart på aktiviteter og alt i alt er ikke livet så verst.
Vi har hatt en periode hvor vi har vært matlei så denne uken er det matkasse fra GodtLevert, det ser ut som kan være løsningen hver 14.dag fremover, de mest skeptiske i familien (les mannen) klaget iallefall ikke mer enn forventet.
Postet 24-08-21 kl 08:16 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Sol og alle oppe her og. Ting går ganske bra.

Matkasse kunne vært en løsning her.
Postet 24-08-21 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Matkasse annenhver uke hadde vi også i perioder da jentene var mindre. Og mens de fremdeles spiste kjøtt. Jeg syntes det var veldig greit, mange nye ideer. Og lettere å få jentene til å lage mat selv når oppskrifter og ingredienser var lett tilgjengelig.

Jeg er på kontoret. Travel dag, men jeg tror at den blir morsom og det er jo en god del.
Postet 24-08-21 kl 08:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Mulig det blir vanskelig å konsentrere seg på hjemmekontoret i dag. Vi har elektrikere som legger inn spotter i underetasjen, og det bores og bankes til den store gullmedaljen rett under beina mine.
Postet 24-08-21 kl 09:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Elektriker ja, søren jeg får også en slik på døren om 30min for å bytte strømmåler.
Postet 24-08-21 kl 09:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er fysisk på kontoret og skal ha heldagsmøte hvor jeg er arrangør. Dette er utrolig lenge siden, og jeg lurer faktisk veldig på hvor godt jeg takler dette.
Postet 24-08-21 kl 09:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Lykke til Tjorven, hva blir det til lunsj?

Jeg er på kontoret og prøver å huske hva det var jeg skulle gjøre. Har bare en vag følelse av at alt haster.
Postet 24-08-21 kl 09:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hjemmekontor og venter på svar på gårsdagens koronatest. Gutta var forkjøla tre dager hver i forrige uke og nå fikk jeg det. Nysing, snørr og vonde bihuler. Jeg har ikke vært forkjøla siden februar 2020 så dette er veldig uvant. Jeg tror ikke det kan være korona (ingen lokal smitte), men greit å teste likevel.
Postet 24-08-21 kl 09:33 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg kommet meg på kontoret.
Ikke noe er som en tirsdagsmorgen hvor man får beskjed om at en operasjon er påkrevd i forhåpentligvis nær framtid.
Postet 24-08-21 kl 09:52 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har litt kontortid før jeg skal undervise, fint med en timeplan hvor jeg faktisk får jobbet litt i arbeidstiden. Det frigjør masse fin tid til barna og kjæresten.

Den sylferske ungdomsskoleeleven har allerede blitt hurtigtestet på skolen (nærkontakt), så vi får se hvordan høsten blir. Vi andre i familien er fullvaksinerte, i det minste.
Postet 24-08-21 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Auda, Star - det høres ikke ut som en god start på dagen.
Jeg er på kontoret, og i dag er også kollegaen min her som jeg knapt har sett på halvannet år.
Postet 24-08-21 kl 10:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg er på kontoret etter togkaos i morges, det er nesten som Before-Times. Er meget trøtt, tar på å stå opp til vanlig tid etter et år med vekkeklokka på 7.57.
Postet 24-08-21 kl 10:21 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! På kontoret her også, masse å gjøre.
Postet 24-08-21 kl 10:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg har jobbet "undertid", eller hva det nå heter når du begynner tidligere. Vært her siden kl 6, blir til ca 17. Det er høst. :kaos:
Postet 24-08-21 kl 10:48 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

På plass på kontoret. Styremøte etterpå, så blir en lang dag.
Postet 24-08-21 kl 12:03 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Star, det er dårlig start på dagen ja.

Har fått unna et par møter fra hjemmekontoret, det meste foregår fortsatt på Teams, så sånne dager er det like greit. I dag må jeg få luftet meg på et eller annet tidspunkt, det er litt tøffe tak om dagen.
Postet 24-08-21 kl 12:12 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kjennes ut som jeg var på fylla i går, men det var jeg altså ikke. Er nok dose to av vaksinen som er årsaken.
Postet 24-08-21 kl 12:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Nærkontaktlister og annen snadder så langt i dag. Nå beredskap på kontoret fordi det plutselig var tomt der (alle spiste visst lunsj samtidig).
Postet 24-08-21 kl 12:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar


Vilt travle dager på godt og vondt, jeg har en backlog lang som et vondt år og venter på en dag uten brannslukking så jeg kan gyve løs på den. Kanskje neste uke.
Postet 24-08-21 kl 16:57 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er hjemme fra jobbreise. Det er helt surrealistisk å faktisk ha vært på hovedkontoret i to dager. I morgen må jeg skrive reiseregning til og med!
Postet 24-08-21 kl 19:30 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Reiseregning høres nesten litt romantisk ut i 2021!
Postet 24-08-21 kl 19:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har billetter til en utenlands jobbreise neste uke. Det er nesten ikkje til å tru. Må se om jeg finner passordet til reiseregningssystemet.
Postet 24-08-21 kl 19:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Reiseregning! Ja, det blir jo nesten artig. Jeg skal i teorien til Trondheim i oktober, så får se om jeg husker hvordan en gjør.
Postet 24-08-21 kl 19:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Reiseregning, hva er det?

Vært på foreldremøte. Gjett hvem som skal i ny turkomite.
Postet 24-08-21 kl 23:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror ikke jeg har skrevet en eneste reiseregning i hele mitt liv.
Postet 24-08-21 kl 23:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Min siste jobbreise var til Hardanger i 2019 tror jeg.
Postet 24-08-21 kl 23:53 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no