Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 10-03-18 kl 07:40 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen! Bare jeg oppe faktisk. Resten av familien skal til svigermor idag og jeg får besøk av to studiekompiser. Vi har ikke vært sammen på ti år så gleder meg! Jeg tenker å servere biff av hjort til kvelds og de stiller med rødvin. Blir en bra lørdag.
Postet 10-03-18 kl 08:24 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar

La meg før 22 i går, så nå har jeg uthvilt morgen selv om 6-åringen våknet halv sju.
Prøver å snike meg på fjellet senere i dag, når alle de andre er opptatt med messing eller bursdagsselskap. Siste dag med finvær, sier folk.
Postet 10-03-18 kl 08:50 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Åhh, biff av hjort er så godt, wixen.

Bare meg oppe her, regner med at lillebror snart dukker opp. Nydelig vær ute, men vi har ingen planer. Storebror er forkjøla så han skal bruke helga på å bli frisk, lillebror er inne i en dårlig periode virker det som så han får jeg nok ikke med meg ut.
Postet 10-03-18 kl 09:48 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg var en liten tur ute igår, men begrenset vininntaket såpass at en parasett og 2 glass vann i går kveld gjorde at formen er fin idag.
Nå skal jeg skrive oppgave og lese, 15-åringen sover og våkner nok ikke på noen timer enda.
Mamma og pappa er på vei med ved til frysepinnen.
Senere idag blir det lunsj med venninne.
Og besøk i kveld.
Postet 10-03-18 kl 09:55 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
En helg uten planer for min del og det er uvant.
Er jo bedt på fest ikveld, men har ikke barnevakt så da blir jeg hjemme. Sist gang var det jeg som dro så vi får bytte på.
Postet 10-03-18 kl 10:08 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Skal straks gå avgårde på korpsseminar.
Postet 10-03-18 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Også en helg uten planer. Må støvsuge bare og vaske et gulv.
Postet 10-03-18 kl 11:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra London! Straks klar for en dag med shopping.
Postet 10-03-18 kl 11:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pysjdag! Må snart dusje og komme meg i klærne, skal handle litt og lage god mat til i kveld. Skal spise og kose oss, og se på MGP. Mannen er også på øvelse, i morgen er det RM før NM neste helg. Jeg skal være sofamusikkpoliti via streaming, men skulle nok gjerne vært i Trondheim.
Postet 10-03-18 kl 16:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Utpreget slapp lørdag her, etter en av de heftigste jobbinnspurtene jeg har hatt (og det sier en del). Deilig! Og nå får jeg noen relativt rolige uker framover også. Tror jeg i hvert fall nå.
Postet 10-03-18 kl 16:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har vært på gartneri og kjøpt inn masse til jeg skal begynne å så osv. Hadde gavekort som går ut i morgen...
Nå har jeg vært ute og trent og det var digg!
Postet 10-03-18 kl 17:20 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Gartneri høres koselig ut, Millen, fint å kunne glede seg til vår og alt det fine her vi sitter og ser ut over snøen......
Postet 10-03-18 kl 18:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har sett «Black Panther» på kino i dag, og anbefaler den gjerne.
Postet 10-03-18 kl 20:27 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
MGP og god mat nuh!!
Postet 10-03-18 kl 21:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi. Drøy dag. Den delen jeg tilbrakte på skytebanen for å prøve rifle og hagle for første gang ever var gøy, da!
Postet 10-03-18 kl 22:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Da var femtenåringen i hus igjen, og på vei til sengs, etter å ha vært på nattkino med en gjeng kamerater. (Jumanji, hvis noen lurte. Den var visst morsom.)
Postet 11-03-18 kl 02:43 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no