Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 08-05-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først!
Postet 08-05-18 kl 07:43 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
An’!
Postet 08-05-18 kl 08:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Skal si dere er medelsomme.

Sol i vest! Jeg starter dagen med tre møter før frisørtime og neglefiksing.
Postet 08-05-18 kl 08:34 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gooood mååååren!! :kvitrekvitre: :forsøkeråtvingemegvåken:

Ser ut til å bli en fin dag i øst, dog med ekstrem spredning av bjørkepollen. Jeg er tidligere ute enn vanlig, og slapp å kjøre i kø på ringveien for en gangs skyld. Må visst slutte å somle hjemme på morgenen, deilig å slippe kø altså!
Postet 08-05-18 kl 08:42 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Kort innom kontoret for sjekk av mail, FP og tømming av kaffekopp. Snart bærer det ut i produksjonen igjen. Hepp!
Postet 08-05-18 kl 08:49 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hvordan går det i ny jobb, Addison?

Sol og nydelig vær her, ser ut til å bli en flott dag i dag også.
Postet 08-05-18 kl 09:17 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sol og fint i Stavanger også. Litt vind er det, greit det så vi ikke blir helt forvirret her.
Postet 08-05-18 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Her blir det visst plutselig sommer i dag. Får nyte det mens det varer. Har fått kaffe på senga og er klar for konsert i kveld. Det blir stas.
Postet 08-05-18 kl 09:26 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg hadde glemt å ta inn plantene mine i går kveld, så de har stått ute i hele natt. Da kan de vel få noen timer til, med mer varme, så jeg vannet og lot dem stå.

Første dag med kortbukser i dag, deilig!
Postet 08-05-18 kl 09:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mex: Det går veldig bra! Utrolig stor forskjell fra gamlejobben, på veldig mange plan, men stort sett bare til det bedre. Og fordelen med små selskaper er jo at man faktisk kan påvirke ting man ønsker å forandre, man har en stemme. Pluss er involvert i alt mulig av oppgaver og beslutninger, veldig spennende!
Postet 08-05-18 kl 10:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sommer her også. Yngste syklet fornøyd avgårde i shorts og t-skjorte, men det måtte litt prøving til for å finne noe som passet. Han har blitt stor.
Postet 08-05-18 kl 10:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Ser ut som om sola kommer her i dag også. Jeg har ikke sovet, øya er som sandpapir, delvis på grunn av pollen - som jeg egentlig ikke er allergisk mot. Hjemme ligger ene frøkna i dag igjen. Hun har så mye fravær etter jul at det begynner å bli et problem. Det er tøft nok å være tenåringsmor, nå må jeg dra ungen gjennom skolen også. Og i følge alle prøver er hun frisk og fin. Er det lov å kjenne at man ikke orker, bare et lite sekund?
Postet 08-05-18 kl 10:30 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen fra Bartebyen! Har hatt gleden av å dele en kaffe med en med FP-er som tilfeldigvis var på samme fly, koselug start på dagen. Nå er det svosj svosj med møter i noen timer før retur hjem.
Postet 08-05-18 kl 10:33 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
på Sol, ja det er lov.
Postet 08-05-18 kl 10:34 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Så bra, Addison!
på Sol. Høres tøft ut.
Postet 08-05-18 kl 11:30 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sol.

Hektisk arbeidsdag i dag, så nå tok jeg lunsjen foran pc så jeg kunne snike meg til litt nett. Deadliner i hytt og pine, men utsikt til hyggelig middag med bra folk i ettermiddag/kveld, og så er det jo altså fantastisk vær ute!
Postet 08-05-18 kl 13:09 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Jeg har spist is. Det er ikke noe jeg gjør ofte, men i dag gjorde jeg det. Sommeren er kommet til Bergen. I morgen er den vekk, så det er bare å nyte. Praktiske bergensere vet selvsagt dette, så i dag yrer det av liv i hele byen.
Postet 08-05-18 kl 15:59 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Her blir det middag på den lokale stranden i hvert fall.
Postet 08-05-18 kl 16:01 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Ekstrem spredning av bjørkepollen. Har ikke mer å si enn det ... #kløriøyaøranesaoghalsen
Postet 08-05-18 kl 17:11 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
I hear ya, Pappis.
Postet 08-05-18 kl 19:52 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg melder meg på i pollenhaterforeningen
Postet 08-05-18 kl 21:43 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
apan sin avatar
Jeg hater pollen OG mensen. For en sykt dårlig start på uka.
Postet 08-05-18 kl 22:02 av apan apan er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no