Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 10-09-18 kl 07:39 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 30

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Det regner bortover i dag og jeg lurer på å erklære denne mandagen for en fridag så jeg slipper å gå ut. Det skal visst bli bedre så håpet er lysegrønt. Nå er det på tide med kaffe!
Postet 10-09-18 kl 08:09 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Regn, ja! Jeg løp til bussen med regnkåpe og paraply, men våt ble jeg okke som. Grusomt tidlig morgen, jeg måtte være hjemme med sykt barn på fredag og har masse å forberede OG massevis av møter. Mandagen sin, det!
Postet 10-09-18 kl 08:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Strålende høstvær, trøtte unger og snart jobb. Mandag, ja.
Postet 10-09-18 kl 08:42 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! I dag skal yngste på sykkeltur, så det er jammen godt regnet ga seg sånn i 7-tida. Så fikk jeg syklet tørrskodd til jobb også.

Litt mer kaffe, og så ut i produksjonen. Jepp, høysesong.
Postet 10-09-18 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Maratonuke med mye jobb, kveldsmøter og kjøring hit og dit. Begge ungene har begynt å få sår hals og hoste. Jepp, hverdagen og høsten har begynt.
Postet 10-09-18 kl 09:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Avatar sin avatar
Ny uke, nye muligheter. Forrige uke var en ekstremt trist og vond uke. Nevøen til samboeren min døde plutselig og jeg kan fortsatt ikke tro det er sant. Ingen skal måtte dø når de er 26 år.
Postet 10-09-18 kl 09:07 av Avatar Avatar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mandag Ja, våknet av regnet 15 minutter før klokka skulle ringe. : skingrestemme:

En unge syk, men mannen er hjemme.
Også oppdaget jeg nå på toget at øretlf mine er ødelagt.
Postet 10-09-18 kl 09:14 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Så trist, Avatar! 26 er altfor ungt.

Jeg har gjemmekontor i dag, etter en intens loppemarkedhelg. Over 20 000 skritt både lørdag og søndag, det merkes godt i både bein og hofter.
Postet 10-09-18 kl 09:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Jeg skal jobbe halv dag på grunn av planleggingsdag. Ville gjerne hatt fri, men pga møter blir det halv arbeidsdag. En rolig start på uka blir det uansett.
Postet 10-09-18 kl 09:31 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Avatar, så ufattelig trist!

Jeg er tilbake på jobb etter en uke borte, og prøver å få litt oversikt. Heldigvis ble det eneste møtet med andre enn mine nærmeste kollegaer utsatt, det passet veldig fint i dag. Er fortsatt ikke helt frisk, men frisk nok, satser vi på.
Postet 10-09-18 kl 10:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på jobb, og alt tyder på at det kommer til å bli dobbelt så travelt som det kunne se ut til på slutten av forrige uke. Men det er egentlig bra! Håhåjaja!
Postet 10-09-18 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hoho, siste innspillingen vi gjorde kommer for salg i begynnelsen av oktober.
Det er ikke et verk jeg gidder høre mye på, for nå er jeg jo drittlei hele stykket, men det er litt artig å høre på de små snuttene som er tilgjengelig elektronisk. Vi er ganske gode.
Postet 10-09-18 kl 11:00 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Ru: Finnes de snuttene tilgjengelige for oss vanlige dødelige?

Jeg er godt fornøyd med mandag morgen så langt.
Postet 10-09-18 kl 11:09 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
But of course!
https://www.chandos.net/products/catalogue/CHAN%205219

Nr 5 var jeg mest spent på, men det høres ut som vi klarte å lande et eller annet. Eller så er bare Chandos dritgod på å klippe. Mest sannsynlig en blanding.
Postet 10-09-18 kl 11:27 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så flott Ru!
Postet 10-09-18 kl 11:39 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg ble skremt av VG og tok bilen til jobb i dag. Hvilket medførte at jeg sto i kø i 50 min i stedet for å sykle i 30. Ikke regnet det en gang, heller!

Postet 10-09-18 kl 11:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg var ekstremt fornøyd med å sykle forbi køen i dag - etter at regnværet hadde gitt seg. #gnirdetinn
Postet 10-09-18 kl 11:52 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ja, den eneste trøsten er at hvis jeg skulle ventet til regnet ga seg, hadde jeg ikke rukket møtet jeg kom halsende til med bilen, tross alt.
Postet 10-09-18 kl 11:56 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Også hadde jeg håpet at et verksted kunne se på det fordømrade bagasjelokket som har låst seg i løpet av dagen, men det er visst ikke mulig.
Postet 10-09-18 kl 11:57 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har en gang lært at hvis jeg ikke har noe pent å si, så skal jeg la være. Jeg nøyer meg derfor i dag med å si god morgen, så sitter jeg her og nipper til kaffen min. Det ER så mandag.
Postet 10-09-18 kl 12:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ungene kommer til å kverke meg. De HATER støvler og regntøy. Nå er det strålende sol.
Postet 10-09-18 kl 13:17 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Høres helt nydelig ut, Ru!
Postet 10-09-18 kl 13:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Fikk noen interessante snapper fra Frøkna på morrakvisten; hun var glad hun hadde tatt på seg støvler da hun gikk hjemmefra (bor i Fredrikstad). Artig, for her var det strålende sol da jeg var ute og løp i morges.
Postet 10-09-18 kl 13:56 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Ungen insisterte på joggesko i dag, jeg gav meg, føler meg klok når jeg ser ut nå. Regnjakke måtte han ha på da.

Det er mandag, på de aller fleste måter i dag.
Postet 10-09-18 kl 14:05 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Hiawata valgte regnfrakk og joggesko. Jeg sa at det høljet når han gikk, men skulle slutte så han fikk valget mellom joggesko, vanntette tursko og gummistøvler. Jeg valgte det samme selv.
Postet 10-09-18 kl 14:13 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg pinte også ungen min inn i regnfrakk. Får vel høre det. Har også regnfrakk selv, men min puster i motsetning til hennes.
Postet 10-09-18 kl 14:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Ha, ha. Det er nå jeg får igjen for å ikke legge meg opp i ungenes påkledning (ref. en tråd på forumet). De har ganske sikkert ikke hatt på seg regntøy på skolen i dag, og hvis de har det, så kan de skylde seg selv.

Jeg kan skylde meg selv, for jeg har både gummistøvler og (pustende) regnkåpe.

Kanskje skal jeg vurdere å tilby min eldste en pustende regnkåpe også? Jeg tror det er rimelig å anta at hun ikke skal vokse så himla mye til, så nå er det kanskje verdt "investeringen".
Postet 10-09-18 kl 15:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Ja, jeg tenkte det samme, Tjorven! Hvis de er feil kledd så er det i hvert fall ikke noe JEG kan få skylda for.
Postet 10-09-18 kl 15:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Mandag. Tilbake på jobb. Tilbake på Østlandet etter 4 dager vestpå hvor vi har sittet med min dødssyke far. Han kom seg gjennom denne infeksjonen også ser det ut som. Så da håper vi på noen gode dager/uker fremover.
Jeg er sliten. Inn i margen sliten.
Postet 10-09-18 kl 15:19 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Mex. Det høres tungt ut.

Jeg er hjemme med et stykk sykt barn, i dag har hun vært svært så rolig med magevondt og diaré. Hvordan er det med karantene for diaré for skolebarn?
Postet 10-09-18 kl 15:29 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no