Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

It’s Wednesday

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

It’s Wednesday

Postet 31-10-18 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 26

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Først!
Postet 31-10-18 kl 07:38 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen. Oppholdsvær.
Postet 31-10-18 kl 07:56 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar

Herre fred, som jeg gleder meg til helg.
Postet 31-10-18 kl 08:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har nesten ikke rukket å registrere at uka er igang, så er det plutselig onsdag? Jaja. Opp og hoppe. Vanskelig møte i dag, jeg gruer meg så jeg er kvalm.
Postet 31-10-18 kl 08:35 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg er på jobb og har vondt i hodet og ser bare på ett øye. Bra dag.
Postet 31-10-18 kl 09:02 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg hadde håpet å slippe unna, men det var vel for mye å håpe på når nesten alle rundt meg er forkjøla. Det klør i halsen og vondt å svelge. Vilikkevilikke!
Postet 31-10-18 kl 09:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Første arbeidsdag denne uka, etter sykedag mandag og begravelse i går. Nesten frisk, men til gjengjeld er han vi skulle ha møte med i dag blitt syk. (Møtet skulle egentlig vært i går, og ble utsatt fordi jeg skulle i begravelse, så jeg lurer på om det egentlig er meningen at vi skal ha det).
Postet 31-10-18 kl 09:17 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Blondie


Jeg har også vanskelig møte i dag.
Postet 31-10-18 kl 09:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
T-banekaos i Oslo. Så jeg har startet dagen som sild i tønne.

Nå er jeg på jobb, og skulle ønske jeg hadde hatt kulere ting å gjøre.
Postet 31-10-18 kl 09:32 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Onsdag og Halloween på skolen, utkledde lærere og masse unger som gleder seg til 7.trinns halloweenkorridor som de nijobber med å få ferdig.

Jeg skal på kjedelig møte i mange timer utpå dagen. Så blir det sminking av unger som skal på hver sine halloweensamlinger.

på alle som trenger det. Det fine med vanskelige møter er at de går over.
Postet 31-10-18 kl 09:32 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ikke bare t-bane kaos i Oslo idag, også tog. Jeg brukte uhorvelig lang tid på å komme meg til Oslo Sentrum idag. Også ble jeg våt og kald... Men nå inne på varmt kontor.
Postet 31-10-18 kl 09:56 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Hektisk og søvnløs helg i vente, men blir sikkert gøy da. Akkurat nå har jeg bare lyst å sove, både nå og til helgen. Og neste uke. Og neste helg. Sur mann, møkkavær, får ikke trent. What else is new?
Postet 31-10-18 kl 10:03 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg går følte jeg at jeg fikk til det å være mamma. Snuppa trengte nye vintersko. Hun ønsket seg UGGs, mens jeg hadde som kriterium at skoa skulle være vanntette. Det så lenge ut til å skjære seg fullstendig og gikk mot full isfront. Men vi holdt ut begge to, og i butikk nr 8 kommer hun over et par sko som har "riktig merke" og er vanntette. Da klarte jeg å bite i meg at de kostet litt for mye. Så nå har hun vintersko som er vanntette og som faktisk kommer til å bli brukt.

(Og hvis hun, mot formodning, vokser ut av disse skoa, så er de såpass unisex at de kan arves av knerten. Litt økonom er jeg fremdeles.)
Postet 31-10-18 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Åh, Addison!

Jeg er ferdig med noen store bragder. Må huske å klappe meg litt på skuldra og ikke miste gnisten slik at jeg fortsatt leverer det jeg har lovet resten av uka. Ser at det kommer en planleggingsdag i horisonten (neste fredag). Tror jeg skal karre meg til en avspaseringsdag den dagen.
Postet 31-10-18 kl 10:27 av tink tink er ikke aktiv
Oppdatert 31-10-18 kl 11:32 av tink
Gammel
Adrienne sin avatar
@Tjorven: Hvilke sko endte dere opp med? Vi hadde samme diskusjon på mandag, nemlig, men endte ikke opp med sko som fyllte både mine krav og hennes krav (som var ganske motstridende).
Postet 31-10-18 kl 10:56 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Unnagjort møte med fornærmet og stresset kunde, sjelden hyggelig, men det gikk noenlunde greit.

Pjusk på Addison

Hallovenn på meg og minstemann i dag. Mannen har bestilt et lass med ved, så når vi er tilbake blir det vel stabling av ved..
Postet 31-10-18 kl 11:14 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Vil også vite hvilke sko dere endte med, Tjorven!

Min eldste har vintersko fra i fjor, med lammeskinnsull, deilige og varme (og dyre). Men de er ikke så vanntette. Hun er ferdig utvokst, så kan bruke litt penger på noe.
Postet 31-10-18 kl 11:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ble disse fra Timberland. Eller noen andre som var veldig like. De var i hvert fall vinterforet.
Postet 31-10-18 kl 12:48 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er så forkjølet! Jeg hoster og hoster på nattestid og peste som en hval på vei til jobb i dag. Turen tok ca. 10 minutter i veldig rolig tempo, men jeg kjente på at jeg angret på at jeg lot bilen stå. Det er traurig det!

Effektiv formiddag på jobb, men nå er piffen gått litt ut av meg og all hostingen begynner å la meg kjenne at det er blitt lite søvn i natt. Jeg skal ikke ha så store planer for ettermiddagen og kvelden kjenner jeg.
Postet 31-10-18 kl 13:02 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Stakkars Addison og stakkars Nenne.

Jeg skal på to timers demotiverende motivasjonsforedrag på slutten av arbeidsdagen, så det er litt stakkars meg også.
Postet 31-10-18 kl 13:47 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Visakortet mitt virker ikke på inngangsdøren til jobben viser det seg. Mulig jeg ikke kan betale med nøkkelkort i butikken heller da.
Postet 31-10-18 kl 13:58 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Tjorven: jeg kjøpte disse med ull inni til eldstemann i fjor, ganske dyre, men han likte de og jeg impregnerte og styrte på og nå har jeg ganske fine og varme timberlands. Ønsket hans i PR er moonboots.... og de kan jo ikke jeg Arve for han har for store føtter nå.
Postet 31-10-18 kl 14:56 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa har større føtter enn meg nå, men jeg kan muligens arve dem hvis jeg putter en tykkere sokk oppi. Men jeg tenker uansett at de vil fungere for knerten til neste år, hvis hun fortsetter å vokse. Han har bittelitt kortere føtter enn meg nå (men MYE smalere).

Han er ikke så nøye, men vil ha noe som er varmt og tørt. Han er litt mer praktisk anlagt enn storesøsteren.
Postet 31-10-18 kl 15:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Enda en forkjølt melder seg. En lett, men seig forkjølelse. Jeg hoster såpass at jeg ikke syns jeg egnet meg for landskap, så jeg jobber hjemme. Etter en litt forsinket start - jeg tok noen amerikanske forkjølelse "night"-tabletter går, for å se om jeg kunne sove og ikke hoste, og de virket i overkant bra, det var fysisk umulig å våkne i dag etter at jeg hadde lagt meg for å hvile litt frokost da alle var ute av huset, så *litt* sen start på dagen...
Postet 31-10-18 kl 15:07 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Pjusker på alle som trenger! Hoste og forkjølelse er så kjipt, særlig når det er sånt vær og temperatur ute.

Jeg føler meg litt bedre, tenåringen vil se film med sin mor i kveld, jeg skal unne meg et glass Hallo-vin og se grusom skrekkfilm og kose med katter og døtre. Så får jeg håpe jeg får sove etterpå.
Postet 31-10-18 kl 16:09 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
God bedring til alle som trenger det!
Postet 31-10-18 kl 22:06 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no