Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 05-12-16 kl 08:10 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Hepp! Kaffe og på jobb. Det er mandag.
Postet 05-12-16 kl 08:51 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Primrose sin avatar
Jeg kan vel egentlig bare skrive under på Eias kommentar.
Postet 05-12-16 kl 08:57 av Primrose Primrose er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen.

Jeg sender atter en unnskyldende tanke til mine foreldre, etter å atter en gang ha revet meg i håret over tenåringens flagrehjerne. Jaja. Eple, stamme. Uansett, kaffe, og i gang med en dag som har alle muligheter til å bli kjip og tung.
Postet 05-12-16 kl 09:10 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har en god og varm liten gutt i armkroken og kaffe. En god start på dagen.
Postet 05-12-16 kl 09:30 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg må kaste inn håndkleet og innse at jeg ikke har noe på jobb å gjøre med denne ryggen.
Postet 05-12-16 kl 09:33 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Etter en veldig hyggelig helg med familiebesøk og 70-årsdagsfeiring og alt med seg er jeg nå alldeles på etterskudd med alt!
Postet 05-12-16 kl 09:35 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Bussen min, som bruker å være to minutter for sen, var i dag ett minutt for tidlig så jeg rakk den ikke og måtte vente 15 minutter i iskald vind.
Postet 05-12-16 kl 09:42 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Etter noen veldig intense uker har jeg sofakontordag. Det tror jeg er veldig lurt.

God bedring Albertine!
Postet 05-12-16 kl 09:43 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har levert masteroppgaven.
Postet 05-12-16 kl 10:05 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
God bedring Albertine.

Rolig morgon mens eg ventar på taxien. Eg håpar og trur den kjem kvart over 10. Irriterer meg litt at eg ikkje har fått ein sms som bekrefter tidspunktet enno.
Postet 05-12-16 kl 10:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Og gratulerer til Blå. Det må kjennast utfattelig deilig ut, nett no.
Postet 05-12-16 kl 10:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Etter helgens husrydding og bursdagsfeiringer er det tilbake til rapportering og tall, med julekortsignering og kalenderåpning innimellom.
Postet 05-12-16 kl 10:11 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Mandag, kaffe, solen er stått opp, men et underlig lys ute, ser nesten ut som kveldslys på morgenen. Jaja, drøye to uker til det begynner å lysne litt igjen. Og uendelig mye greier som skal gjøres før den tid.

Gratulerer til Blånn!
Postet 05-12-16 kl 10:33 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer Blånn!

Ellers kan jeg stort sett signere Nenne sitt innlegg:
Sitat:
Etter en veldig hyggelig helg med familiebesøk og 70-årsdagsfeiring og alt med seg er jeg nå alldeles på etterskudd med alt!
- bare at for min del var det 60-årslag

I kveld er det 4 timer med opplæring av tidtakning i Hafjell. Siste kveld med opplæring, i romjulen braker det løs på ordentlig.
I morgen skal jeg egentlig til Oslo, til dine trakter Addison, men jeg har egentlig ikke tid, og håper vi kan ta det på Skype istedenfor. På onsdag har jeg en rykende fersk 10 åring i hus, og han trenger noen kaker og slikt, de gjør seg ikke helt selv.. Og huset fullt av svigerslekta venter også.
Torsdag er det utvidet ledersamling med middag med jobben ..
Når jeg egentlig skal få tid til noe julefikseting er jeg veldig usikker på..
Postet 05-12-16 kl 11:03 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer, Blånn, så deilig!

Sofakontor her også, våknet opp kvalm og uggen og sliten, men klarer å få unna litt i hvert fall. Jeg skal ut på tur i morgen, tur-retur på dagen, så satser på at formen bedrer seg til det. Full fart hele uken i grunnen, så den der julen vet jeg ikke helt når vi skal fikse jeg heller. Mål nummer en får være bedre form for meg, og at ikke femåringen begynner å hoste mer enn hun gjorde i dag, siden hun har forestilling på onsdag som hun har gledet seg til lenge.
Postet 05-12-16 kl 11:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra, Blånn!

Sjukedag for meg og lillebror, som ikke er mer prega av feberen enn at han gladelig tar en pause fra barnetv for å bygge Duplo. Hjemmekontormann er også her et sted, han måtte være hjemme for å få levert de to eldste. I morgen er jeg vel i form til å ta morgenlogistikken igjen. Og dykke ned i alle jobboppgaver som gjenstår før jul. Gulp.
Postet 05-12-16 kl 12:03 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjemmekontor med rettinger og forberedelser frem til kl 13.00. Har fått gjort veldig mye til nå, det hjelper å ha med julespillelista mi. (som har blitt utvidet med 35 sanger etter at jeg har lest diverse tråder her inne. )
Postet 05-12-16 kl 12:06 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Jentungen karra seg på skolen, dei skulle øve på ein dans med så vanskelige steg at å vere heime var heilt uaktuelt. Bra det ikkje står på motivasjonen, i alle fall, sjølv om formen var litt ute på tur.

Jaja. Eg har vanleg fridag. Skal ut og handle og fylle bensin. Livet er spennande.
Postet 05-12-16 kl 12:07 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Arbeidslysten er borte. Kan ha med å gjøre at jeg slutter på onsdag.
Postet 05-12-16 kl 12:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da skal jeg straks ut for å feire ferdig studie. Gutta får klare seg hjemme alene en kveld. Jeg har kjøpt inn frossen lasagne.
Postet 05-12-16 kl 17:10 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no