Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 11-12-16 kl 07:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Nenne sin avatar
Karamellkonfekt står på planen i dag, samt finne avlagte, fine klær som konfirmanten kan ta med til lysmesse med innsamling.
Postet 11-12-16 kl 10:56 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg ha satt deig til noen småkaker. Håpet er at de blir vellykket sånn at jeg kan gi dem bort i gave.

Storebror er på overnatting, mens lillebror har lagt seg igjen og klager på vondt i hodet.

Senere skal vi i forsinket bursdag til broren min.
Postet 11-12-16 kl 11:06 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Sløver foreløpig, men har laget brente mandler. Nå skal vi på valpebesøk og litt uteliv før det blir vasking av klær og baking av loff til jul. Mannen er ikke hjemme før onsdag kveld så må planlegge neste uke med kveldsmøter osv.
Postet 11-12-16 kl 11:12 av vixen vixen er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Jeg skal rette nynorsktentamener. Mann og døtre skal vaske kjøkkenfronter, alle hvite dører i huset og alle vinduer. Sønnen i huset skal lese til eksamen, så han skal få slippe husarbeid.
Postet 11-12-16 kl 11:43 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Vi har vært i svømmehallen, nå er det sløving, senere kakebaking og pepperkakepynting på planen. Vi er slitne hele gjengen så vi trenger en sløv dag.
Postet 11-12-16 kl 13:11 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville har vært på hytta med besteforeldre i helgen, og kom hjem med juletre til oss. Da kan det krysses av på listen, sammen med et par småting vi har fått gjort i helgen. Resten av dagen skal få være sløv, neste uke blir ganske så travel.
Postet 11-12-16 kl 15:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Begge håndballgutta har tapt hver sin kamp i dag, men tar det med godt mot. Nå skal vi straks til broren min og familien. Der skal vi fikse julegave til mamma og pappa og spise middag. Skyping med mamma og pappa blir det også. Nå er det under to uker til de kommer hjem til Norge på juleferie.
Postet 11-12-16 kl 16:13 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hun lille og jeg har pepperkakebaket med Skilpadder og Heikoer, aka Årets Hyggeligste Kjevletreff, nå slumrer vi begge på t-banen hjem.
Postet 11-12-16 kl 17:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Takk for finfint kjevletreff, ja! Nå sitter Poden og jeg også på banen hjem, med ferdigpyntede kaker i boksen.
Postet 11-12-16 kl 18:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har blitt sendt i seng av mannen, forkjølelse på gang og jeg trengte litt fred og ro. Har nettopp kommet hjem fra danseforestilling, der snuppa har danset hip hop og myrsnipe-mor har nesten grått av stolthet.
Postet 11-12-16 kl 19:15 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Adrienne! Jeg har vært oppe siden seks og kjenner at jeg ikke skal legge meg seint, men du verden så mye jeg har fått gjort! Lagd ymse juleting med jentene (strengt tatt lagde jeg det meste, utholdenheten er ikke helt på topp. ), handlet en haug julegaver og nå har jeg lagd litt diverse godsaker. Og så har vi spist pinnekjøtt til middag. Fin dag!
Postet 11-12-16 kl 20:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God bedring, Adri!

Vi har brukt dagen hos svigers, og nå i kveld fikk jeg til en boks serinakaker mellom tvinslegging og håndballkampen. Jeg kan ikke få sagt hvor digg det er å være ferdig med alle gaver før 1. Desember, for i år er desember bare kos, jo. Drøyer med konfekten da, så det ikke blir tomt før lille julaften. Vi bor i et hus mwd slikkmunner tross alt.
Postet 11-12-16 kl 21:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no