Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 06-09-18 kl 08:26 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Først?

På jobb, har kaffe og skal snart ut å produsere litt til, med P2 på øret.
Postet 06-09-18 kl 08:43 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
And!
På vei til jobb!
Postet 06-09-18 kl 08:56 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Ru sin avatar
Morgen.
Bihuler gies bort. :væråsgod:
Postet 06-09-18 kl 09:44 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Venter hos legen. Regn og torsdag.
Postet 06-09-18 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi fikk levert ny seng i går, og jeg har sovet som en baby gjennom hele natta. Det er noen måneder siden sist. Jeg tror ikke egentlig at den nye senga var det som gjorde utslaget, men heller at jeg var utslitt etter litt for mye festligheter i det siste. Men det er jo lov til å håpe på at denne senga var det jeg trengte.

Nå sitter jeg på jobb, og er fremdeles helt mutters alene her. Det er litt snodig, men det kommer vel noen etterhvert.
Postet 06-09-18 kl 09:49 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
På vei til jobb kollektivt, var ute og hadde gravøl for en kollega som slutter i går. Litt deilig med buss og frisk luft på morgenen, men en time siden jeg dro hjemmefra og det er fortsatt 10 min til jeg er på jobb... med bil tar det 25 min.
Postet 06-09-18 kl 09:51 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
I dag har jeg to nybakte 17-åringer. Den ene var allerede nesten to timer gammel for 17 år siden, den andre lot vente på seg i 20 minutter til.
Postet 06-09-18 kl 10:10 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Stompa.

Og, så deilig at du har sovet godt Tjorven. Lenge må det vare.

Jeg har sovet sånn middels. Mye våkning, men jeg sovnet nå igjen.

På jobb og travel. Men hva er ellers nytt? Jeg skal ha en liten langhelg med storesøster og avspaserer mandag og tirsdag. Det virket som en god ide da vi planla det i april, men akkurat nå har jeg litt angst for to dager borte fra kontoret. Uansett alt av billetter er kjøpt så vi reiser og så får jeg heller ta straffen når vi kommer tilbake.
Postet 06-09-18 kl 10:18 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Gratulerer med 17-åringene, Stompa!

Jeg skal ha sofakrokkontor i dag, synes jeg fortjener det etter diverse strabaser på Haraldrud avfallsstasjon og IKEA i går. Det gjelder bare å være litt effektiv.
Postet 06-09-18 kl 10:22 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med de fineste 17-åringene Stompa. Gi dem en god klem fra meg når du treffer dem.

På jobb, vært effektiv den første timen. Nå er det undervisning resten av dagen.
Postet 06-09-18 kl 10:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer til bursdagstvillingene, og mammaen! Det er jo din fødedag!
Postet 06-09-18 kl 11:30 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Gratulerer Stompa!

Jeg har startet dagen på ortopedisk med eldste, der vi konstaterte at skoliosen ikke var noe å bry seg om, så gode nyheter der. Jeg prøvde å få legen til å si at det ikke var så lurt å henge i senga med PC i tide og utide, men heller sitte pent ved pulten, men det mente legen var gammeldagse greier, senga var innafor.
Postet 06-09-18 kl 11:41 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sitter foran skjermen mens jeg forsøker å se travelt opptatt ut, mens jeg egentlig bare leter etter sjela der ute på internettet. Da er kaffebloggen et passende sted.
Postet 06-09-18 kl 15:13 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg er søren meg fortsatt dårlig. Dette er jo ikke litt gøy en gang.
Postet 06-09-18 kl 15:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Stompa!
Postet 06-09-18 kl 15:59 av star star er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Gratulerer, Stompa!
Postet 06-09-18 kl 17:21 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg bråstartet dagen i dag med sms fra en av lærerne som er på tur med klassen sin. Når du har snakket med rektor i telefonen før kl. 7 om morgenen... Slapp heldigvis å kjøre 3,5 timer hver vei for å hente hjem elev. Så alvorlig var det ikke. Ellers har jeg skrevet signaturen min på 184 brev i dag. Puh!

I ettermiddag har jeg spist middag med studievenninner. Vi hadde ikke vært samme alle på 7 år, men skravla gikk som om det var forrige uke vi traff hverandre. Godt med sånne vennskap som tåler at livet er travelt en periode og man ikke har tid til så mye kontakt.
Postet 06-09-18 kl 21:55 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no