Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Velkommen 2019

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Velkommen 2019

Postet 01-01-19 kl 01:21 av Kaffestuggu



Kaffestuggu ønsker godt nyttår til alle gjestene våre.

Kommentarer totalt 32

Kommentarer

Gammel
Pamina sin avatar
Godt nytt år til verdens fineste FP!

Kalkunen ble saftig og mør og kjempegod, rolig og fin kveld med utvidet familie.
Postet 01-01-19 kl 01:41 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Godt nytt år, favorittforumet mitt!
Postet 01-01-19 kl 01:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Godt nyttår til fp-gjengen.
Postet 01-01-19 kl 02:01 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Hurrah!
Postet 01-01-19 kl 02:05 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra og godt nyttår!
Postet 01-01-19 kl 02:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Godt nytt år, måtte 2019 bli et bra år for alle og FP.
Postet 01-01-19 kl 02:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Godt nytt år alle sammen.
Postet 01-01-19 kl 02:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Godt nytt år!

Jeg har kranglet med tenåringen, stort verre start på året kunne det vel ikke vært. Måtte det gå oppover fra her!

(Egentlig en bagatell, og det kan hende det er jeg som er urimelig, men å komme hjem til sporene etter et ikke avtalt vorspiel ble dråpen etter en litt kjei romjul. Vi stiller gjerne huset til disposisjon, vi kan handle mat og snacks og hva det skulle være, men det skal være avtalt!)
Postet 01-01-19 kl 02:29 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Godt nyttår alle dere flotte folk!!

Bokormen, så kjipt, håper dere finner ut av det!
Postet 01-01-19 kl 03:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Godt nyttår, alle sammen.
Postet 01-01-19 kl 03:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Er jeg først oppe? Vi hadde en koselig kveld med broren min og familie, men hele hurven var så trøtt at huset var tomt og vi i seng på et blunk etter midnatt.

I dag er siste fridag. Og i morgen reiser Frøkna.
Postet 01-01-19 kl 10:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Godt nyttår, fineste FP-folk!

Jeg utnevnte meg selv til dagens torturist og sto opp og vekket ungene lenge før de kunne tenke seg å stå opp. Brutalt, men det må til.

2019, ja. Spent på hva du bringer!
Postet 01-01-19 kl 10:23 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp halv sju, gikk en deilig og rolig morgentur med bikkja i det som virket som en forlatt planet. Aldeles skyfritt ute, ganske magisk når sola står opp.

Jeg hadde ingen feiring i går og jobber med forberedelser til jobbuka i dag, så nå har liksom hverdagene kommet litt for meg. Like greit. Kaffen smaker godt i dag også.
Postet 01-01-19 kl 10:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen og godt nyttår! Rolig her igår også, tror de fleste var i seng innen kl 1. 11-åringen begynner ikke på skolen før torsdag, så hun skal få sove lenge idag. Hun gjør det sikkert i morgen også, men da er jeg på jobb og vet det ikke.

Ingen andre oppe her enda. Frokosten er straks klar, men jeg digger å spise frokost alene. Lister meg så stilt på tå...etc.
Postet 01-01-19 kl 10:46 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Potte sur 7-åring i dag, som sier, sitet: jeg vil at noen skal klikke i dag.

På den andre side: blid fersk 13-åring. Og hun som ble 10 i går er heller ikke så verst i humøret. Kake til frokost to dager på rad.
Postet 01-01-19 kl 11:10 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen og godt nyttår!
Her har alle fri i morgen også, så dette blir nok en ren kose-sløve-dag.
Postet 01-01-19 kl 11:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Godt nytt år!
Postet 01-01-19 kl 11:48 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Godt nyttår, kjære FP-ere! Jeg har planer om å ta med mamma og tenåringen på Folkemuseet på Bygdøy. Men er det for mye vind der, tror dere?
Postet 01-01-19 kl 11:54 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Godt nytt år! Humøret er bra, ser fram til å starte opp att, men er glad det er fridag så eg kan forberede meg i mårra.

Dali: :knegg;
Postet 01-01-19 kl 11:57 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Godt nytt år, Internettflokken.

@Divine, det er nydelig vær i Oslo nå. Ser ned på fjorden, og det ser relativt vindstille ut nå.
Postet 01-01-19 kl 12:08 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har forøvrig også spist kake til frokost i dag. Det blir lenge til neste gang.

Har ryddet og vasket kjøkken etter nyttårsmiddag i går, resten av gjengen her sover fortsatt, inkl tenåringsgjest og bikkja.
Postet 01-01-19 kl 12:11 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Godt nytt år, FP!

Vi hadde gjester i går og jeg ligger fortsatt til sengs. Alle ungene holdt ut til over midnatt! A-mennesket sto opp 7 og natterroristen sov til 9, jeg får vel stå opp og se hvordan mannen klarer seg med bølingen. Kjenner jeg må ut en tur i dag, og ellers er planen å strikke mest mulig. Heldigvis fri i morgen også.
Postet 01-01-19 kl 12:29 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen og godt nytt år!
Var ikke i seng før i 5-6 tiden, fin kveld med venner og kjæreste.
Skal hjem senere idag og så er hverdagen tilbake.
Postet 01-01-19 kl 12:52 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Godt nytt år!

Vi var hos gode venner i nabolaget i går og var i seng kl to. Kun jeg som er oppe. Fikk deilig mat, hadde kahoot og pakkelek og det var visst nok fyrverkeri også.
Postet 01-01-19 kl 13:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Godt nyttår.

Vi hadde en koselig kveld hos foreldrene mine, lillebror syns kanskje det ble litt lenge før stjerneskudd og raketter (vi har aldri raketter, men ser på det som skytes opp) men han var fornøyd med kvelden han også. Storebror liker ikke raketter så han var ikke ute.

Nå blir det sløving hele dagen, jobb i morgen, men ungene begynner ikke før torsdag, greit med ei kort uke.
Postet 01-01-19 kl 13:29 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Godt nyttår til alle fine forumister!

Vi feiret rolig hos naboen i går. Jeg debuterte som sjåførmamma for tenåringen. Det er fint og litt rart at han koser seg meg gode venner framfor oss i kjernefamilien. Det var heldigvis voksne der han var også.

I dag håper jeg å dra de to store ut på tur, slik at vi får en frisk start på året.
Postet 01-01-19 kl 13:48 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Godt nytt år! Vi hadde en ekstremt rolig nyttårsaften her hjemme, siden vi har byttet på en romjulsforkjølelse alle tre, men både hummeren, champagnen og sjokoladefondanten var god likevel, så det ble en hyggelig kveld. Nå skal jeg gå meg en tur mens det er dagslys, tenkte jeg.
Postet 01-01-19 kl 13:49 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Godt nytt år.
Her på Voss har det vært action i natt. Vi var heldige og har sovet gjennom det hele.
Nå er veien åpnet igjen, då det er håp om å komme seg hjem til skapelig tid også.
Postet 01-01-19 kl 13:52 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Godt nyttår

Her er det sløvedag. Me var heime og i seng, rundt halv 3. Særlig minstemor var ikkje enig i noko vekking i dag. Ho ligger her og halvsover på fanget mitt. Stormen ute lager litt problemer. Strømmen har vert litt av og på i dag. Men trur det har roa seg no.
Postet 01-01-19 kl 14:11 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Godt nytt år, FP!

Jeg fortrenger hverdag og alt januar bringer etter beste evne, og har total sløvedag med gjengen min. Har satt i fang vask av uteklær til barnehagebarnet, da. Skolebarnet og jeg har fri en dag til.
Postet 01-01-19 kl 15:04 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Godt nytt år!

Vi tilbringer romjula og nyttårshelga i Mexico så jeg sløver på solsenga nå mens jeg venter på at sola skal dukke opp. Fantastisk nyttårsfeiring på hotellet med buffet og underholdning rett ved stranda. Virkelig en uforglemmelig nyttårsaften!
Postet 01-01-19 kl 17:32 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
Godt nyttår!
Postet 01-01-19 kl 18:37 av Kaija Kaija er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no