Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 19-11-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Matilda sin avatar


Plan for dagen: Våkne. Jeg er så trøtt at jeg har latt ungene se TV aleine ei god stund. Lillebror har antakelig forsynt seg sjøl og brødrene rikelig med pepperkaker, så nå er det bare å stå opp og få litt orden i rekkene. Trenger kaffe.
Postet 19-11-17 kl 10:03 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Bare meg våken foreløpig. Var på 90årsfest for idrettslaget i går, god mat og mange taler og mye klapping. Høydepunktet for meg var nok at min fine storebror ble utnevnt til æresmedlem i klubben. Jeg var veldig spent for jeg hadde nemlig sendt i en nominasjon på han, jeg tipper at jeg ikke var den eneste da.

Plan for dagen; slappe av og bursdag til nevnte storebror. I tillegg er lillebror invitert i bursdag, spent på om han klarer det.
Postet 19-11-17 kl 10:11 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hodepinesøndag. Trikset nå er å ikke la det bikke over til migrenesøndag. Tror jeg ligger her en stund. Mye jobb-burde i dag, så jeg håper formen stiger.
Postet 19-11-17 kl 10:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Ungen og jeg ser på kaffe og drikker Totoro. Eller noe lignende. Alle andre sover fortsatt, og jeg gidder ikke vekke noen.

I dag er det fotballkamp på Valle! :æreværeenga:
Postet 19-11-17 kl 10:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hodepinesøndag her også.
Håper det går over, jeg har endel jobb som burde gjøres. Ellers er planen å lade batterier til ny uke, det ble ikke gjort forrige helg...
Postet 19-11-17 kl 11:01 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!

Her er alle opp og jeg prøver å skrive jobbsøknad. 2 av 3 unger ser på Arthurs Julegaverace. Har drukket kaffe og er sulten. Vil ha baguett med bacon, egg og tomat og har alt i hus!
Ellers er det håndballkamp med eldste på planen idag.
Postet 19-11-17 kl 11:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Siste dag på spahotell med mannen, og vi har klart å forsove oss til frokost. Det var tydeligvis høyst tiltrengt med barnefri, ja!
Postet 19-11-17 kl 11:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 19-11-17 kl 11:59 av Timar
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Far og sønn på turnering. Yngste og jeg har spist frokost. Hun har nettopp fått smaken på eggerøre og spekeskinke, så her kjøres det kvalitetsfrokost i helgene, ja.

Plan for dagen er å vaske et bad, vaske klær og skifte på senger. I tillegg må skrotten beveges ute i dagslys.
Postet 19-11-17 kl 11:23 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Totoro
Rolig dag etter gårsdagens fest, det eneste som egentlig står på planen er å hente Ville og frakte henne fra barnevakt til pepperkakebaking.
Postet 19-11-17 kl 11:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Mannen og jeg har dratt hver vår vei i Berlin; han skal til flyplassen for å reise til India på jobbtur, og jeg venter på en U-Bahn i retning Potzdamer Platz og planlegger alenedagen min.
Postet 19-11-17 kl 11:54 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Har baka brød og måka og strødd ute. Blindehålke er ein ekkel ting. Og så er det meldt meir snø til uka, så her er me alltid beredt. Når jentungen er reist på kamp skal eg ut og gå tur i sol. Kan ikkje trene inne i slikt vær.
Postet 19-11-17 kl 12:54 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Vi har en søndag helt uten planer, så jeg tilbringer den foreløpig godt plassert under dyna. Må vel stå opp og få igang vaskemaskina snart, men du så deilig å bare sløve!
Postet 19-11-17 kl 12:55 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er veldig mange ting jeg kunne ha gjort, men ingen av de går sin vei eller frister så veldig, så jeg sitter her med kaffekoppen min.

Ungene spiller Minecraft og mannen baker kanelsnurrer.
Postet 19-11-17 kl 14:11 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Vi har rukket karatestevne, muligens det siste. Nå er han ute og flyr med venner. Eldste kaster opp, men er ikke fullt så ekstremt dårlig som hun pleier være, så det er et lyspunkt. Nydelig vær ute.
Postet 19-11-17 kl 15:03 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg var våken mange ganger i natt, vondt i ryggen, men sovnet på morgenen, og sov/slumret kjempelenge.
Har satt over svineknoker til middag, og en vaskemaskin - det blir nok flere i løpet av dagen.

Nå er det litt sport på tv og litt internetsurfing. Rolig søndag her i huset.

Tur ut i sola etterhvert.
Postet 19-11-17 kl 15:06 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Vi har vært en tur på Storlien, og er på vei hjem nå. Skal hente barn kl 18, så er det bare å gjøre seg klar til hektisk jobbuke.
Postet 19-11-17 kl 16:21 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Rolig søndag her også. Jeg var på fest i går og fikk litt ekstra søvn i morges, men var i grunnen opplagt. Vi har vært ute og lekt, spist vafler og vasket hus. Pizza seinere. Familiesøndag var veldig fint i dag!
Postet 19-11-17 kl 16:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Var skrekkelig tidlig oppe for å bli med musikerbarnet på UMM. Fantastisk mye bra å høre!! Gikk en lang tur med mannen i lav sol etter vi kom hjem, så ble det en blund på sofaen for min del. Nå er det stangekylling på gang til middag.
Postet 19-11-17 kl 19:25 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no