Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 12-05-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg vurderer å stå opp, men det er ikke en lett avgjørelse å ta.

Planer: Jobbe litt, rydde litt, ri tur ( ) og klippe puddel.
Postet 12-05-18 kl 08:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er oppe, ungene sover.

Jeg skal pynte en kake til en konfirmasjon vi skal i, så dagen går med til dusjing og pynting osv.
Postet 12-05-18 kl 08:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Våken, planen fram til onsdag: lese til eksamen. Deilig å være ferdig til 17. mai da i allefall.
Ungene skal en tur til mormor og bestefar så det blir litt ro rundt ørene her.
God lørdag til alle.
Postet 12-05-18 kl 09:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
God morgen.
Yngste er hos frisøren, og jeg drikker kaffe. Konfirmasjon og 45 gjester om noen timer, men jeg tror jeg har kontroll på det meste.
Postet 12-05-18 kl 10:07 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hundene mine var hos dyrlegen til tannrens i går. Derfor fikk de lite mat i går. I dag morges var den yngste matvrakhunden helt desperat av sult. Så derfor fikk jeg gleden av å stå opp 0645 i dag, gitt. Hun sto foran skuffen der jeg oppbevarer maten deres og bjeffet, frekke dyret. Siden det er jeg og ikke hun som bestemmer når hun skal ha mat, måtte hun vente til 0845 før hun fikk noe.
Nå sover begge to.
Postet 12-05-18 kl 10:07 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Lykke til med selskapet i dag, 007! Og gratulerer med konfirmant!
Postet 12-05-18 kl 10:09 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med konfirmant 007. : blomst:

Vi er på hytta i 7 grader og regn. Heldigvis fyr på peisen. Dagen skal brukes til å rydde/fikse litt.
Og se på ESC ikveld.
Postet 12-05-18 kl 11:18 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar
Knøtto og jeg er på hytta alene. Sol og sommer. Rein lykke, altså. Plan er å klippe litt plen, gå tur, lese bok og se på Esc i kveld.
Postet 12-05-18 kl 11:43 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen 007. Og lykke til med selskapet.
Postet 12-05-18 kl 12:17 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med konfimant, 007!

Jeg er i Ryfylke, flott vær.
Postet 12-05-18 kl 12:37 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med konfirmant 007!

Vi er fortsatt på nordvestlandet og på besøk hos familie. Dagen går med til besøk hit og dit.
Postet 12-05-18 kl 12:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer så mye med dagen og konfirmanten, 007!

Terrassen funker i da også, kaffe inntatt. Må straks i dusjen og så ut og handle litt før familieselskap i ettermiddag, felles feiring for fire familiemedlemmer som har hatt og har bursdag rundt denne tiden.
Postet 12-05-18 kl 13:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Til lykke med konfirmant, 007!

Jeg har sett krim, vært på lang fjelltur, kjøpt to bord på loppemarked, postet garn og hentet selvvannende bønneplantepottedings, levert get-utstyr på power, dusjet to ganger og kjøpt maling. Nå må jeg lage middag til bare meg selv og bare sitte litt i sofaen.
Postet 12-05-18 kl 16:32 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gratulerer, 007! Så heldig dere var med været idag, også.
Jeg har vært en svipptur i byen idag, kjøpt litt blomster og jord, handlet mat, vasket spydyne, blitt solbrent på ryggen, og lager nå middag.
Postet 12-05-18 kl 19:15 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Tusen takk for gratulasjoner.
Vi har hatt en fantastisk feiring og konfirmanten er rørt, takknemlig, lykkelig og sliten. «Svigerdatter», altså sønn (24) sin kjæreste, hadde sin debut i familiebesøk i dag, og hun er rett og slett superskjønn.
Det beste av alt var å se hvor lite pengesummen betydde for konfirmanten. Hun fikk veldig(!) mye penger, men det va gjestene, festen og talene som stod i fokus.
I dag strutter jeg av stolthet av den fine familien min, og det må vel være lov på en dag som denne.
Postet 13-05-18 kl 01:11 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
så koselig å lese, gratulerer med dagen Agenten.
Postet 13-05-18 kl 01:44 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no