Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 02-01-19 kl 10:05 av Kaffestuggu

Off, off, vi forsov oss.

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg startet jobbhverdagen i 2019 med å sykle en skikkelig omvei på glattisen (finne nye traseer) og glemme jobb-PC hjemme. Håper dette ikke er symptomatisk for resten av året.

Jaja, nå har jeg PC, kaffe og (bittelitt) arbeidslyst. God onsdag!
Postet 02-01-19 kl 10:15 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Offe var veldig riktig navn på dagen i dag. Jeg var virkelig ikke klar for å jobbe igjen nå. Juleferien gikk så altfor fort.

Men - jeg har 17 arbeidsdager igjen hos denne arbeidsgiveren og jeg gleder meg til å komme i gang med ny jobb. Nå er det virkelig ikke lenge igjen.
Postet 02-01-19 kl 10:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Dette er Offe, ja! Off! Herligland så trøtt jeg var i dag tidlig. Men nå er jeg på kontoret og har tyllet i meg noen kopper kaffe så livet er straks levelig. Og tross alt, jeg har sovet MASSE i jula og er egentlig uthvilt. Syns bare litt synd på meg selv for at jeg måtte ut fra dyna.

Tjorven: jeg lurer på om du kanskje jobber sammen med en i barselgruppen min? En tvillingmamma som har en 15-månedring også, kan det stemme?
Postet 02-01-19 kl 10:24 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Veldig offe.

Men, jeg har kommet godt i gang og pratet med mange hyggelige kollegaer, så noe bra er det jo.
Postet 02-01-19 kl 10:30 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Palmen: Jepp. Hun er en kollega av meg, i noen dager til. (Hun er superkoselig, og utrolig flink.) Kollegene mine er i hvert fall ikke grunnen til at jeg bytter jobb.
Postet 02-01-19 kl 10:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jepp, hverdagen er igang- startet det nye året med pc-som ikke vil funke, men IT har fikset!
Postet 02-01-19 kl 10:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Palmen sin avatar
Møtte henne på skøytebanen i jula skjønner du, og da kom jeg på at det måtte være en link der.

Hold ut -- 17 dager skal du klare!
Postet 02-01-19 kl 10:37 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Offe her og, på kurs som er relativt rørt og kjedelig. Sov utrolig dårlig, slik jeg gjerne gjør når det har vært lang ferie.
Postet 02-01-19 kl 10:40 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Er på jobb og alle system fungerer greit nok. Sov dårlig i natt, var vist mye å gruble over.

Godt det bare er 3 arbeidsdager denne uken, så det blir en myk start.
Postet 02-01-19 kl 11:00 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Offe ja. Det var vondt å stå opp i dag tidlig, men greit nok i og med at jeg bare kunne tenke på meg selv. Det blir værre når ragnarok skal opp og på skole i morgen...
Postet 02-01-19 kl 11:01 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er glad det bare er tre arbeidsdager denne uken.
Postet 02-01-19 kl 11:08 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar
God morgen, glad det bare er tre arbeidsdager jeg og, men det var faktisk greit å få litt avveksling fra familien nå. Det har vært seriøst mye dårlig vær og litt mange folk på ett sted over litt mange dager. Jul = litt for mye av alt.
Postet 02-01-19 kl 11:34 av Magica Magica er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jobb ja... Trøtt som en strømpe. Heldigvis fleksitid, så det blir en kort dag.
Postet 02-01-19 kl 11:59 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hverdag! Fint å være igang igjen, selv om kroppen protesterer høylydt. Den har blitt vant til late dager på sofaen kun avbrutt av slakke gåturer med pelsdotten.
Postet 02-01-19 kl 12:07 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Vondt i viljen, og enda verre - vondt i en tann.

Arbeidslysten er på nivå med før julen, fraværende.
Godt det er en kort uke.
Postet 02-01-19 kl 12:21 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
At unga har fri i dag var ikke i mine tanker før jul når jeg fiksa egne avtaler. Jaja.
Postet 02-01-19 kl 12:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Tøff og trøtt start på arbeidsuka, som heldigvis er veldig kort.
Men, det er sol ute, og det går "rette veien" mtp årstidene. Bare 29 dager igjen av januar
Postet 02-01-19 kl 13:59 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Vi er så snudd i døgnrytmen at å stå opp og gå på jobb til vanlig tid får oss til å føle jetlag rett og slett. Suppehuer!
Postet 02-01-19 kl 14:13 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Arg, vi fikk lus i julegave fra hyttegjestene i år! Har ikke funnet noen på meg, men jeg klør og klør og klør.
Postet 02-01-19 kl 14:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Starter arbeidsåret med en feriedag, det var helt riktig. Har sovet godt og lenge for første gang på mange netter, og har få planer for resten av dagen. Lage middag og trene i kveld. Vaske litt klær og nyte at vi er i gang med vårhalvåret.
Postet 02-01-19 kl 15:43 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Lykke til med behandlingen, Candy. Vi fikk det før jul i forfjor. Mannen spant ned i kjelleren og tok både hår og skjegg til 2mm, resten av oss badet i Nyda. Det fungerte for øvrig utmerket, skjiten forsvant.
Vi fant for øvrig ikke særlig til lus, men det var luseegg både her og der.

Jeg får fortsatt angst av tanken, kjenner jeg.
Postet 02-01-19 kl 16:12 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Ferdig med plandag på jobb. Første halvdel var det dårligste vi noen gang har blitt servert, men andre halvdel ble betraktelig bedre. Fikk i hvert fall strikket en del første halvdel.
Postet 02-01-19 kl 16:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Candy, for en urettfeig start på 2019!

Vi er hjemme fra Bergen, og koser oss nå hemningsløst med den siste halve feriedagen. Vi har sett Doctor Who-nyttårsspesialen, knasket restjulekaker, og nå bygger ungene det digre julegavelegosettet. Skole? Ikke hørt om.
Postet 02-01-19 kl 17:08 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi begynner ikke før i morgen, men programmet for morgendagens planleggingsdag tilsier historisk lite strikking. (Vi har ny rektor. Som til og med setter av tid til at vi kan PLANLEGGE!)
Postet 02-01-19 kl 17:08 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Ille å stå opp tidlig for å gå på jobb igjen, men kort uke i alle fall. Blir verre å få opp ungene i morgen. De hadde visst sovet lenge i dag også.
Postet 02-01-19 kl 18:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Å, så LUR jeg var som tok ferie i dag! det skal jeg gjøre for bestandig heretter. Altså ferie 2. januar, ikke ferie for alltid.

I dag har jeg ryddet i alt fra LinkedIn til klesskap, hørt på podkast, hatt masse alenetid fordi mannen var på jobb, de små hos besteforeldre og eldste på skolen. Velsignet.

I morgen blir det nok litt vondt, men ikke så vondt som det ville vært i dag.
Postet 02-01-19 kl 21:52 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har også hatt fri i dag, men med to brakkesjuke spillegale unger vet jeg ikke om det kvalifiserer som feriedag. Kunne trengt en dag til i morgen, men det blir greit med litt jobb og. Kort uke, da!
Postet 02-01-19 kl 22:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Må huske det til neste år, HV.

Etter jobb fikk jeg levert to store poser med blader, julepynt, klær mm til bruktbutikken. Godt å få det bort.
Postet 02-01-19 kl 22:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Man må ha fri andre januar. Og neste år må man selvsagt også ha fri tredje. :arbeidssky:
Postet 03-01-19 kl 00:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no