Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 02-04-17 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Morn! Rolig morgen med bare meg og yngste i stua. Regn ute, så da blir det vel sjauing inne etter hvert. Støvsugeren skal få kjørt seg.
Postet 02-04-17 kl 09:15 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Skal snart hjem etter en fantastisk korpshelg i Trondheim.
Postet 02-04-17 kl 09:55 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Sol og tur. Ho eg skal gå med, er kjent for sin store fart i oppoverbakkar, så her er det berre å psyke seg opp.
Postet 02-04-17 kl 10:04 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Hallvakt... Strikketøy i hendene og lydbok på øret.
Postet 02-04-17 kl 10:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Fortsatt i pysj. Prøver å lade mentalt opp til lang løpetur i dag. Mannen mener at vi MINST skal løpe halvmaratondistanse. Akk, ja.
Postet 02-04-17 kl 10:41 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Fotballcup dag to. Jeg håper sola klarer å kjempe seg igjennom som i går, da er det bare deilig med utedag. Serien starter i kveld, så jeg inviterte oss til middag til moren min for å slippe å lage mat i mellom slagene.
Postet 02-04-17 kl 10:46 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Kaffe i koppen og sol i hagen. Jeg tror jentungen og jeg skal stikke på tur i dag jeg.
Postet 02-04-17 kl 10:48 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Fotball cup og bursdag på agendaen for i dag, og det er helt greit når det er så fint vær.
Postet 02-04-17 kl 11:30 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag. Usedvanlig effektiv søndagsmorgen, til oss å være. Stoler er limt (på høy tid), vask nr X for helgen er satt på, huset er noenlunde rent og vi (les: jeg) skal ut og beskjære flere epletrær.

I går plantet jeg ut salat og sådde mangold i verandabenken min. Spirene har overlevd nattens 0-temp, og ser ut til å trives.
Postet 02-04-17 kl 11:32 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi skal også på fotballcup i dag. Akkurat som i går. Jeg har vært oppe og levert kake og snart skal vi opp dit igjen slik at knerten kan spille kamper.
Postet 02-04-17 kl 11:54 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Jeg får en haug med venner på besøk for brettspill og middag, er spent på hvor jeg skal få plass til alle i min bittelille stue.
Postet 02-04-17 kl 12:24 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg har ryddet soverommet, og nå skal jeg gå meg en tur i finværet.
Postet 02-04-17 kl 12:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg sitter i Østbanehallen og drikker kaffe. Venter på toget. Hatt en veldig hyggelig helg i oslo! Skal kjøpe med meg litt sushi til togturen og har lastet ned episoder av Black list.
Postet 02-04-17 kl 12:38 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hei fra flybussen, mitt andre hjem.
Postet 02-04-17 kl 13:49 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg er på dag 2 av Lego-utstilling, og veksler mellom og

Gleder meg "litt" til piece and quiet i morgen. Men masse inspirasjon!
Postet 02-04-17 kl 14:23 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg var innom Legoutstillinga ei lita stund i dag, men så ikke deg, Tåtti. Den ene ungen sliter litt når det blir mye folk, så man kan jo trygt si at det ikke var det perfekte stedet for ham! Men mye fint å se på, da!
Postet 02-04-17 kl 18:46 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
I dag har vi omsider fått med oss Murakami-utstillingen på Astrup Fernley museet, og for en utstilling, jeg og ungene har skrevet ønskelister alle sammen.

I morgen skal jeg med 7-flyet til Stavanger og på lesekonferansen, jeg gleder meg til to dager med fagpåfyll, det er lenge siden sist.

Burde kanskje pakke litt, men det er jo så kjehehedelig,
Postet 02-04-17 kl 19:44 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God tur til lesekonferansen, Pamina!

Her har de to minste spilt hver sin håndballkamp i dag. Siste seriekamp. Mellomste tok en etterlengtet seier (første etter jul for det laget). De spilte bra og hadde det gøy. Minsten vant også sin kamp, men var ganske betutta da han kom hjem. Han hadde blitt behandlet rimelig tøft av motstanderlaget (dytting etter at han hoppet inn på skudd - mange ganger). Til slutt hadde treneren snakket til dommerne. Så nå skal jeg kjøpe hoftebeskytter med polstring.
Postet 02-04-17 kl 20:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Takk, Blånn, det var friskt å komme seg opp.
Postet 03-04-17 kl 04:38 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no