Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 04-09-19 kl 07:57 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Straks på vei til halvdagskurs. Deretter permisjon for å følge minsten til reguleringstannlege.
Postet 04-09-19 kl 08:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Det pøsregner! Eldste skal på klassetur, de blir ute hele dagen.
Travel dag på jobb med møter og lunsj med kunder. I dag er det trøndere, indere i går.
Postet 04-09-19 kl 08:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjoho - full ordreblokk og sykefravær er ingen god blanding. Her er det bare å løpe ut i produksjonen.
Postet 04-09-19 kl 08:58 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Jeg har 13-åring i dag!

Han fikk en altfor stor genser i gave, og var veldig fornøyd med å se litt større ut.
Postet 04-09-19 kl 09:08 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hurra for 13- åringen.

Jeg trenger bøttevis med kaffe.
Postet 04-09-19 kl 09:28 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var på en helt fantastisk yogatime i går. Kroppen min er helt utslitt og helt uthvilt på en gang.

Dagen i dag er hektisk med hele familien som skal i alle retninger, men jeg er den som skal reise lengst, så det meste av arbeidet faller på mannen min. Eller ... snuppa har fått i oppdrag å lage middag og må komme seg på fotballkamp på egenhånd, så hun er vel mer hjelp enn byrde i dag.
Postet 04-09-19 kl 09:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Forkjølelsen trivdes så godt på jobb i går at den ble med i dag også. Godt dagen er fylt med skypemøter, da kan jeg i det minste mute egen mikrofon.
Postet 04-09-19 kl 10:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med 13-åringen

Sendte eldste til tannlegen alene for første gang i morrest.
Postet 04-09-19 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
millact, min ene er på klassetur i skogen på noe som visstnok skal bli en veldig våt dag, de lærer vel kanskje et eller annet om stoisk utholdenhet av det. Her har det ikke begynt å regne ennå, da, får håpe det drøyer litt lenger enn Yr tror.
Postet 04-09-19 kl 11:09 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Min yngste er på vei på hyttetur i øsregnet. Jeg satser på at hun har med seg ull. Hun har i hvert fall fått det anbefalt.

Selv stresser jeg med småting og har igjen mest lyst til å sitte hjemme og spise.
Postet 04-09-19 kl 11:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Travle dager, men jeg har i det minste fått kjøpt gummistøvler til barnet. Det får være det viktigste jeg har oppnådd denne uka.

Litt sur for at jogging i kveld må vike for foreldremøte, det var en setning jeg aldri så for meg at jeg skulle uttale.
Postet 04-09-19 kl 11:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er på gørrkjedelig konferanse. Heldigvis dagskonferanse så jeg slipper minglemiddag med tørre folk jeg ikke kjenner. Dyr konferanse btw, jeg har nettopp nettshoppet for 3300,- for å få tiden til å gå.
Postet 04-09-19 kl 11:29 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ahhh, glemte nok å poengtere goretex sko for eldste. Husket å minne på å ta med regnbukse til turen hjem fra skolen. For det er da det er meldt regn her.
Postet 04-09-19 kl 11:40 av star star er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg skulle vært på gøy konferanse, men jeg er hjemme i sofaen. 3 av 4 sjuke, så vi ligger og sitter strødd rundt her. Har sett film med eldstejenten da, det var koselig.
Postet 04-09-19 kl 12:13 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Tror min har med seg ull på turen, de skal heldigvis sove inne i natt. Hun er speider og vant til å være ute i dårlig vær.

God bedring til gjengen, Ingling!

Yngste skulle svømme i dag og mente det ikke gikk, var så kaldt ute og da tenkte han at vannet også var kaldt i bassenget. Jaja, han elsker å svømme, så det går nok fint.
Postet 04-09-19 kl 13:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da har jeg vært hos reguleringstannlegen med minsten. Vi får dekket 85% av kostnadene, så det blir heldigvis ikke så høy totalpris. Han slipper også å trekke tenner. De regner med å kunne fikse det kun med regulering og strikk.
Postet 04-09-19 kl 15:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror eldste kom seg hjem før duskregnet gikk over til regn. Nå skal det hølje resten av dagen.
Postet 04-09-19 kl 16:42 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal stå på sidelinja på fotballbanen i dag på tross av regnet. Snuppa har fått sjansen et nivå opp i forhold til der hun normalt spiller, så dette må jeg få med meg. Det er bare å finne frem ullgenser og gummistøvler.
Postet 04-09-19 kl 16:56 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Så gøy, Tjorven! Du får ta med deg varm drikke.
Postet 04-09-19 kl 17:12 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no