Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 02-06-18 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Våknet litt for tidlig, men nyter iallefall stillheten.

Ikke så veldig store planer for dagen, mulig jeg tar meg en tur på korkafe litt senere.
Postet 02-06-18 kl 08:02 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Dagens plan er håndball cup inne i en hall... gruer meg pga varmen. Men heldigvis bare 3 kamper og de er så og si rett etter hverandre. Det hjelper på.
Postet 02-06-18 kl 08:25 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen
Kjørte til og fra sommeravslutningen med jobben igår, deilig idag.
Det venter noen timer jobb før jeg skal på stranda, bare sløve hele helgen, helt fantastisk!
Postet 02-06-18 kl 09:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
To gutter har sovet i telt i natt. De ringte meg halv ni og ba om å få komme inn. Kan gjentas.

I dag må vi nok bade.
Postet 02-06-18 kl 09:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Fantastisk morgen med frokost helt alene på verandaen. Perfekt temperatur og nydelig utsikt over Bergen i sol.

Nå er jeg på jobb. Men det er bare snakk om noen timer og så skal jeg ut igjen og gjøre hyggelige ting.
Postet 02-06-18 kl 11:34 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er på hytta til moren min. Uten at moren min er her. Hytta er større enn leiligheten vår, og har alle fasciliteter. Formiddagen har blitt brukt på å sette opp trampolina, og det var litt av en jobb. Knerten syntes det var så slitsomt at han ikke orket å hoppe da vi var ferdige med jobben.
Postet 02-06-18 kl 13:00 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Har levert kake til fotballcup, og sløvet litt i stuen med vinduer og dører på vidt gap for å få litt kjøligere luft. Nå må ungene få seg sommersko. De fra i fjor tålte vist bare noen dager i år.
Postet 02-06-18 kl 14:23 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Det er ikke så lett å legge planer i varmen. Men jeg tror jeg skal få trent i dag, og så må vi finne noe å spise før butikkene stenger.

I går kveld var vi på flaggermuskveld i Botanisk hage, det var utrolig mye folk, og riktig morsomt. Vi så flere typer flaggermus, det var gøy!
Postet 02-06-18 kl 14:38 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Bonaqua cup og jeg er stuck i en fjellhall fra 7-19. Går ut i sola for å varme meg litt opp med jevne mellomrom. Mellomste spilte sine kamper her i morges. Etterpå får jeg med meg siste kampen til minsten (hvis jeg teller pengene fort nok).
Postet 02-06-18 kl 15:03 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Blånn, der har vi vært idag og. Eldste hadde 3 kamper og alle var rett etter hverandre så vi var ferdige rundt kl. 14. Og ingen kamper imorgen.
Postet 02-06-18 kl 17:08 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Vi har sluttspill, men ingen vakter i morgen.
Postet 02-06-18 kl 17:24 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Vi har ikke sluttspill (J11).
Kos dere med sluttspill og ingen vakter.
Postet 02-06-18 kl 17:42 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Årets første bad er unnagjort for min del. Skikkelig deilig på holmen. Deilig at barna er blitt så store at vi ikke trenger strand.
Postet 02-06-18 kl 18:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Jeg har hatt en herlig dag i hagen! Jeg rakk til og med første strøk maling på garasjedør.

Ja, og så har bikkja vi låner dratt meg rundt på skogstur (Alaskahusky, deilig med trekk opp de bratteste bakkene)!
Postet 02-06-18 kl 19:39 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no