Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 09-12-16 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
Dali sin avatar
Først? Så veldig takknemlig for at det er fredag i dag! Holde ferdig opplæringsdag, så forhåpentligvis hjem en time tidligere i dag.
Postet 09-12-16 kl 08:32 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn fra flytoget – årets siste jobbreise. Det er en morsom en!
Postet 09-12-16 kl 08:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Er det fredsprisutdeling eller noe sånt nå? Jeg gikk på en kortesje med blålys og masse dyre biler i morges. Det så riktig så formelt ut. Nå gjør jeg dagens gode gjerning - jeg er live inne fra blodbanken.
Postet 09-12-16 kl 08:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Nextlife sin avatar
Hurra for Tjorven, det er så viktig at det fins blodgivere nok. Et skikkelig stykke samfunnstjeneste.
Det er vel utdeling i morgen og konsert søndag, trur eg.
Postet 09-12-16 kl 09:01 av Nextlife Nextlife er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Trøtt! Er fredspris, ja, Tjorven.

Jeg skal på julebord i kveld - blir nok stas. Har bare jobbet her i åtte år - og dette er første gang jeg har hatt mulighet til å være med på julebordet.
Postet 09-12-16 kl 09:19 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har for liten tid til alt!
Postet 09-12-16 kl 09:28 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg er helt fortumlet av meg selv; jeg hadde PT-time klokken 7(!) i morges og er nå på jobb over en halv time tidligere enn på en vanlig dag. Satser på at fjortenåringen kom seg av gårde til riktig tid i morges; jeg forlangte i alle fall at han skulle klatre ned fra sengen sin før jeg gikk.

God tur, Toffskij! Det blir nok stas!
Postet 09-12-16 kl 09:31 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har hårfint unngått å miste konferanseposteren min i do, og har løst en økonomisk minikrise på jobb via flyplasswifien. :glorie:
Postet 09-12-16 kl 09:47 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Godt jobbet Toffskij. Og god reise.


Jeg har fri i dag og skal være husmor og juleforberede av alle krefter. Jeg skal rydde, sende julekort og gaver, handle, bake pepperkaker og forhåpentligvis ha litt tid til å strikke og lese aviser og bare kose meg. Mannen er bortreist i helgen. Jentene og jeg skal hugge juletre og se mange episoder av Snøfall (siden vi endelig begynte å se den i går), bake julekaker og bare kose oss.

Fra neste uke går det i ett. Tre dager på jobbreise og så halvannen dag hjemme før vi har langhelg for å besøke familie. Så alt som kan gjøres denne helgen kommer godt med.
Postet 09-12-16 kl 10:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Stor konserthelg denne helgen, så i dag skal jeg hjem fra jobb, handle kveldsmat til et kor og et orkester, for så å ha generalprøve hele kvelden.

Glo-o-o-o-o-o-o-oria-in-excelsis-de-e-e-e-o!
Postet 09-12-16 kl 10:48 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg burde egentlig ha brukt helgen til å få ferdig noen julegaver, men kontoen er rimelig skrapt, så det må rett og slett vente til neste helg.
Istedenfor blir det kino og snekker Andersen i kveld.
Postet 09-12-16 kl 10:50 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Agent Scully sin avatar
Hvorfor!! 2016 og fremdeles ingen kur for omgangssyke. Jeg spyr!!
Postet 09-12-16 kl 10:55 av Agent Scully Agent Scully er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Agent Scully.

Vi har også omgangssyke i hus. 1 av 5, så det blir nok en lang helg..
Postet 09-12-16 kl 11:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er hjemme fra jobb i crappy form, ikke feber men ellers det meste av forkjølelsessymptomer. Dårlig søvn i natt, hosting og tett i nesen. "Må" dessverre på julebord i kveld, med mannens jobb, noe som involverer hotellovernatting. Håper jeg kan forsvinne stille og rolig inn på rommet etter maten. Smakssans har jeg ikke, kan være det samme med hele maten. Nå må jeg se om jeg orker å gjøre meg i stand til å dra, pakke og sånt. Æsj altså!
Postet 09-12-16 kl 11:20 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Ouch for omgangssyke!

Noen som husker i hvilken tråd vi diskuterte merkenavn som har blitt etablert som navn på varer, ala stillongs etc? Jeg skulle gjerne hatt alle de gode innspillene på dette til et opplegg jeg skal kjøre.
Postet 09-12-16 kl 13:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Åh, det var kanskje i Johaug-tråden? :lyspære:
Postet 09-12-16 kl 13:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelle sin avatar
Stolt mamma:-) Junior ble blant de 20 beste i skolens julesjakkturnering. Det var hyggelig. Det er mange flinke på skolen, siden de har fokus på sjakk.
Postet 09-12-16 kl 14:02 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Så flink han er Pelle! Sånt er morsomt!

Feiredag i dag. Siste dag på gammel skole for Vesla, nok er nok, ny skole fra januar!! Så glad nå!!
Postet 09-12-16 kl 15:51 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Så bra, Høst, hvis jeg husker riktig.

Jeg begynner å komme ut av tåka etter et par dager med feber. I går satt jeg i sofaen og var helt sløv, og plutselig fikk jeg en intens trang til å pusse vinduer og vaske bad. Sånn går det med for mye sofatid!
Postet 09-12-16 kl 16:46 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Høst sin avatar
Sitat:
Opprinnelig lagt inn av Polyanna
I går satt jeg i sofaen og var helt sløv, og plutselig fikk jeg en intens trang til å pusse vinduer og vaske bad.




Skulle ønske jeg kunne få en slik intens trang innimellom....
Postet 09-12-16 kl 19:17 av Høst Høst er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Trodde du at du skulle ha eksamen eller noe, Polyanna?
Postet 09-12-16 kl 20:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tallulah sin avatar
Dilemma: skifte ut av pysj for å hente ved i kjelleren så jeg kan fyre i peisen, eller bli i pysj og halvsove under teppe på sofaen?
Postet 09-12-16 kl 20:27 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Eldstemann og jeg er alene hjemme i helgen. Jeg er syhyyk, og har tilrettelagt for å bli bedre. Grandis til guttungen, oppvarmede rester av grønnsakssuppe til meg, sammen med kraftkarte (ingefær, sitron, honning, grønn te), sofa og Netflix på PC for meg og FIFA på TV for han. Nå er håpet at jeg endelig klarer å få med meg en håndballkamp før feberriene setter inn igjen. :synes synd på meg selv:
Postet 09-12-16 kl 20:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er også alene hjemme med barn; mannen er på teater-og-utstillingsbonanza i London på egen hånd. Nå har akkurat fjortenåringen lagt seg etter en hyggelig kveld med to runder Ticket to Ride etter middag. Nå burde jeg tenke litt hardt på julegavelisten for å finne ut om det er noe jeg absolutt må kjøpe i morgen, men jeg er trøtt og har mest lyst til å gjøre noe helt hjernedødt en liten time og så gå og legge meg.
Postet 09-12-16 kl 23:44 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Juhu fra nattoget. Minsta og jeg skal ha jentetur i Oslo i helgen. Et av årets faste høydepunkt. Denne gangen skal vi utforske julemarkedet på folkemuseet.
Postet 10-12-16 kl 00:24 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no