Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 23-05-19 kl 08:22 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 25

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar
Herre fred, så trøtt jeg er.
De lyse kveldene holder meg våken, og jeg kompenserer med en middagslur.
Postet 23-05-19 kl 08:26 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hovedmålseksamen, planen i dag er å bare skrive å ikke bry meg om oppskrifter og tidsplaner. Rett og slett stole på meg selv.
Postet 23-05-19 kl 08:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Lykke til Frøy.

Jeg måtte tidlig på jobb for å ferdigstille noe som hastet. Nå er det snart ferdig og jeg kan se frem til en dag som stort sett er små rutineoppgaver og rydding.

Og i morgen skal jeg avspasere. Jeg skal være god mor og spise frokost med tiendeklassingen som skal ha eksamen. Og så skal jeg ha god tid, reise til byen og se på sandaler og garn. Rydde litt, være i hagen og generelt bare sulle og kose meg.
Postet 23-05-19 kl 08:46 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Er så trøtt om dagen at det er helt grusomt.

Lykke til Frøy.
Postet 23-05-19 kl 08:50 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har vært på jobbseminar og kjenner at det var tøft å skulle på jobb igjen i dag etter å ha vært så tett på alle kollegene i tre dager. Men det er bare to dager til helg, så jeg får trøste meg med det.

Aller først må jeg hente mer kaffe.
Postet 23-05-19 kl 09:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til i dag, Frøy.

Siste innspurt med hjemmeeksamen for min egen del.
Postet 23-05-19 kl 09:29 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Frøy, dette går fint!
Postet 23-05-19 kl 09:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til, Frøy.

Den buss til jobb i dag, det verker over alt og kroppen kjennes helt kraftløs ut. Hjalp ikke at jeg lå våken en time helt uten grunn i natt.
Postet 23-05-19 kl 09:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Lykke til Frøy!

Mannen har akkurat nå avsluttende eksamen i et studieløp som føles ut som det har vart i hundre år, og jeg sitter på kontoret og biter negler på hans vegne. Håper, håper, håper at det går veien for han!
Postet 23-05-19 kl 09:48 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Lykke til, Frøy!

Jeg er segneferdig av trøtthet etter at naboen hadde hageparty til godt over midnatt og fant det for godt å jobbe litt med å spa grus i innkjørselen etterpå. Er ikke vant til å måtte si fra til voksne folk at de må legge bort bråket midt på natta...
Postet 23-05-19 kl 09:53 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Lykke til Frøy!
Postet 23-05-19 kl 09:53 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Lykke til, Frøy!

Jeg var på åpningskonserten på festspillene i går. Jeg har ikke helt bestemt meg, men jeg synes det var en fin forestilling. BTs anmelder mente at den måtte være forvirrende for de som ikke kjente Knausgård sin tekst som stykket baserer seg på, men hun tar feil. Vi som ikke har lest Knausgård forholdt oss enkelt og greit til reklamen; Peer Gynt sett fra Solveigs side. Veldig greit med enkle folk.

Jeg hadde tenkt å få med meg Sandman og Yo-Yo Ma, men jeg er vekke den helgen. Så da får jeg prøve å få med meg noe annet i stedet. Angelique Kidjo er sikkert utsolgt (det var 2! ledige plasser for en time siden). Noen andre som skal se noe gøy på Festspillene?
Postet 23-05-19 kl 10:27 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har faktisk ikke kjøpt noen Festspillbilletter i år. Det er første gang på lenge, men det har ikke vært så mye som fristet.

Jeg har fått gratisbilletter til den Solveigforestillingen i dag. Så bra at du likte den, jeg ble litt nedstemt av anmeldelsene.

Og så lurer jeg fremdeles på den danseforestillingen "Dancing the Death Drill" som går neste helg. Men siden BT nå har begynt å dele ut gratisbilletter så venter jeg nok til litt nærmere helgen i håp om at det plutselig dukker opp noe.
Postet 23-05-19 kl 10:30 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Jeg prøver å fortrenge stress og arbeidsoppgaver som hoper seg opp, men innser at det eneste som hjelper er å brette opp ermene og sette i gang.

Tvitvi med eksamen Frøy og Mex!
Postet 23-05-19 kl 10:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er det mulig! Frøkna skal ha tyskeksamen på mandag, og fikk seg en hjernerystelse på trening i går! Vi skulle jobbe masse med tysk i helga; for en elendig timing!
Postet 23-05-19 kl 10:45 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Lykke til i dag Frøy!
Postet 23-05-19 kl 11:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Nei, så trasig, Stompa!

Sovesovesove i dag og i morgen, og forhåpentligvis være i bedre form lørdag og søndag?

Husk totalt skjermforbud de første par dagene!
Postet 23-05-19 kl 11:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Attewhat, Albertine??
Postet 23-05-19 kl 11:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Hun er på legevakta nå. Det er ikke første hjernerystelsen, dessverre. Det er snakk om å sende henne på CT på Kalnes.
Postet 23-05-19 kl 11:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Huff, Stompa, det var trasig.

Krysser fingre for Frøy og for egen datter på norskeksamen i dag.
Postet 23-05-19 kl 11:48 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har eksamensfri i dag. Ingen av gutta har eksamen og det er deilig. I morgen skal eldste ha sin siste privatisteksamen. Av 6 eksamner har han gått opp på 5, blitt stående på en. Morgendagens er et helt nytt fag (R2).
Postet 23-05-19 kl 14:30 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Éowyn sin avatar
Fikk akkurat melding om at yngste har skadet hånden sin. Ingenting er brukket i følge helsesøster.
Postet 23-05-19 kl 15:07 av Éowyn Éowyn er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hovedmålsoppgavene passet meg så utrolig mye bedre! I dag er jeg ikke like nedfor som i går, takk for lykke ønsker!
Postet 23-05-19 kl 15:07 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Herlige oppgaver i dag også.

Frøkna ble sendt hjem med beskjed om å hvile, så jeg klarte å overtale henne til å gå hjem fra skolen. Nå er hovedfokus at hun er bra til eksamen på mandag, men lista er lav for å levere legeerklæring så hun kan ta den til høsten. Null problem når det er Vg2, verre hvis det hadde vært Vg3.
Postet 23-05-19 kl 16:15 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har tjuvlånt buksene til mine tenåringssønner de siste par dagene og opplever nå verden som et mye mer komfortabelt sted. :lifehack:
Postet 23-05-19 kl 17:12 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no