Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

HP

Gammel

En "teaser"

Postet 13-06-10 kl 11:28 av HP


HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 15 HP er ikke aktiv
Gammel

Skal det regnes som et hint …

Postet 17-04-09 kl 11:00 av HP
Når jeg kommer inn i matbutikken, og all brusen er byttet ut med dette?



Og i kassen hilser kassadamen deg med: "Visste du at det i dag er akkurat en måned til 17. mai?"
HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 17 HP er ikke aktiv
Gammel

Har kjøpt tegnebrett, Wacom Bamboo A6

Postet 02-04-09 kl 22:44 av HP
I dag har jeg omsider kjøpt meg tegnebrett til Macen. Har hatt lyst på veldig lenge, men de som var aktuelle sist jeg vurderte kjøp lå i 3-4.000,- klassen, og det var en kostnad jeg ikke kunne forsvare. Når jeg i dag var innom Elkjøp på jakt etter ny skriver så kom jeg over et til 795,- (kampanje denne uken) (Koster 844,- for det samme brettet hos MPX (ikke kampanje)).



Jeg har ikke fått testet...
HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 12 HP er ikke aktiv
Gammel

Ny tid - nye modder

Postet 01-04-09 kl 14:27 av HP
Den siste tiden har FP vokst mye og fått veldig mange nye medlemmer, og forumledelsen har derfor sett et behov for å forsterke moderatorgruppen. Etter en lang og vanskelig beslutningsprosess hvor de fleste har takket nei, har forumledelsen endelig funnet frem til fire kandidater som fra neste uke vil tre inn i moderatorrollen, og det er torsk, Esme, Veronal og Lille Ru. Les kunngjøringen her.

Siden moderatorstaben nå begynner å bli stor, har vi bestemt at vi skal fordele ansvaret...
HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 78 HP er ikke aktiv
Gammel

Hvordan ville den perfekte FP-bloggen vært?

Postet 20-03-09 kl 15:08 av HP
Disclaimer: Jeg liker ikke bloggsystemet vi bruker her på FP. Vi har det fordi det er et som utvikles av de som lager forumprogramvaren og dermed var plug&play å installere, bloggene ble i sin tid innført som et eksperiment. (Fra et teknologisk perspektiv så liker jeg ikke forumprogramvaren heller, men det er en annen lang serie bloggposter, gjerne delt i sesonger).

Så, om en programmerer (jeg) skulle utvikle bloggene på nytt, hvordan ville da den perfekte bloggen vært?
...
HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 25 HP er ikke aktiv
Gammel

Lorem ipsum

Postet 31-08-07 kl 08:39 av HP
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nam accumsan dui in elit. Etiam aliquam orci vel urna. Aenean rhoncus dapibus odio. Duis id libero id tellus scelerisque nonummy. Aliquam erat volutpat. In neque justo, pharetra in, vulputate vel, faucibus sagittis, orci. Aliquam posuere purus nec tellus. Morbi nec neque. Vestibulum ac turpis. Sed sed justo. Nulla facilisi. Integer imperdiet, nulla non ultrices scelerisque, lacus mauris imperdiet enim, sit amet dictum arcu augue quis mauris....
HP sin avatar
HP
Administrator
Postet under Uten kategori
Kommentarer 4 HP er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no