Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Det er onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Det er onsdag

Postet 24-10-18 kl 07:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen!
Postet 24-10-18 kl 08:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kaldere i dag, jeg måtte ty til lue på morgenturen med hunden. Redd det går den veien nå. :brrrr:

Jeg har en litt roligere morgen i dag fordi vi skal på arrangement i forbindelse med FN-dagen. Passer meg helt fint, jeg fikk for eksempel skvist inn en ekstra kopp kaffe.
Postet 24-10-18 kl 08:59 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Straks hos tannlegen...
Postet 24-10-18 kl 09:04 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Straks til gyn. Gruer meg veldig. Savner min andre som var så mye flinkere.
Postet 24-10-18 kl 09:08 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Blondie: Er det én ting vi vet med sikkerhet, er det vel at det går den veien nå.

Jeg er på jobb og klar-ish for tre timer undervisning. Var hardt å stå opp i morges.
Postet 24-10-18 kl 09:13 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Naboene har tatt ansvar og satt opp brøytepinner, jeg satser på at det sikrer at det er lenge til snøen kommer.

Alene på kontoret i dag, skal prøve å gjøre unna noen kjedelige ryddeoppgaver. Etterpå skal jeg synge på elevkonsert der jeg tar sangtimer, regner med at jeg er på alder med foreldrene til resten.
Postet 24-10-18 kl 09:24 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Brrr, god morgen! Bussen var forsinket, og jeg har konstatert at jeg må kjøpe ny lue og noen varmere sko enn joggesko.

Heldagskurs i dag, kan ikke si at jeg ser frem til det, men satser på at det er rikelig med kaffe. Gulroten er middag med venninne etterpå.
Postet 24-10-18 kl 09:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har 16-åring i hus i dag. Så jeg sto opp tidlig og stekte vafler. Her på jobb i dag skal vi ha kake pga. noe rebranding-greier og senere i dag blir det personalmøte med middag på restaurant. Noe sier meg at kaloriinntaket vil overskride normalen i dag.
Postet 24-10-18 kl 09:27 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg har kjørt litt hit og dit på morgenkvisten. Nå drikker jeg kaffe og kvinner meg opp til en telefonsamtale før jeg stikker ut i produksjonen igjen, med P2 på øret.
Postet 24-10-18 kl 09:28 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Gratulerer med 16-åring Divine.

Kaldt her også i dag. Satser på at det ikke kommer noe snø før helgen, jeg har dekkskifte på fredag.
Postet 24-10-18 kl 09:42 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med 16- åring Divine.

Jeg har vondt i viljen idag og ville ikke stå opp å gjøre noenting. Har da kommet meg på jobb idet minste, med både kaffe og frokost.
Postet 24-10-18 kl 09:48 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med 16 åringen Divine.

Jeg har hatt en fin morgen og til og med trent før jobb, så jeg føler meg irriterende morgenfrisk. Akkurat passe stressende dag til at det bare er komme i gang.
Postet 24-10-18 kl 09:55 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Divine.
Postet 24-10-18 kl 10:04 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Divine! Jeg så bilde av ham på facebook, og ble litt skremt. Han har jo blitt så innmari stor og voksen i ansiktet.

Jeg har ingen jobbmotivasjon overhodet. Jeg sa opp jobben min i går, men jeg skal trolig være her i 3 måneder til, så jeg kan ikke gi opp riktig enda. Men jeg har lyst, altså.
Postet 24-10-18 kl 10:07 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn!
Postet 24-10-18 kl 10:11 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med 16-åring, Divine!

Venter fremdeles hos legen. Stearinlys og musikk, så litt hyggelig i alle fall.

Kaldere ute, men plussgrader.
Postet 24-10-18 kl 10:12 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis med 16-åringen!!

Kald men fin morgen, solen skinner og alt er bra. Litt trøtt og vanskelige ting å gjøre, men det er vel normalen. Drar seg mot tidlig helg, kortere uke passer bra nå.
Postet 24-10-18 kl 10:59 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Divine!
Postet 24-10-18 kl 11:35 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Gratulerer med 16-åringen, Divinie!
Postet 24-10-18 kl 12:49 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Divine. Det blir store disse ungene altså.

Jeg får ikke gjort det jeg skal, for her driver unger og slår seg og blør så det synger etter, selvfølgelig den dagen helsesøster ikke er på plass. Men kanskje nå...
Postet 24-10-18 kl 13:03 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med 16-åring, Divine!

Jeg er ferdig med kurs, nå lader jeg telefon og hode før middag. Tror det må bli litt bobler.
Postet 24-10-18 kl 17:13 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no