Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel

Løffe

Oppe, snart kaffe. Vi tre skal ha en bytur i dag.
Postet 12-01-19 kl 11:00 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Anda sin avatar

Løffe

Siden mannen stakk på ski med bikkja før sola stod opp, gikk jeg morgentur med juletreet i bånd i dag morges i stedet.

Synes juletrehentingen til Oslo kommune er topp.

Ellers venter jeg på at hælen skal gro, og er bittelitt sur for at fryseren vår valgte å gå i stykker to dager etter januarsalget.
Postet 12-01-19 kl 10:52 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar

Løffe

Herlig bilde!
Etter at planene om hundepass ble endret til barnefri, ser det ut til at dagen skal brukes til kjøkkenplanlegging. Også skriver jeg jobbsøknad. Hvorfor er det så vanskelig å skrive om seg selv?
Postet 12-01-19 kl 10:44 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar

Løffe

Mornings, vært oppe alt for lenge. Seksårsfeiring om noen timer, førtiårsfest i kveld!
Postet 12-01-19 kl 10:31 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar

Løffe

Innspurt på karakteroppgjøret. I dag blir jobbingen kun avbrutt av tur med hunden og førtiårslag i kveld.
Postet 12-01-19 kl 10:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar

Løffe

Det er seminar med korpset denne helgen. Mye som skal finpusses for stort oppdrag neste helg. Det blir sikkert kjekt om jeg bare får litt kaffe først.
Postet 12-01-19 kl 09:59 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Løffe

God morgen.

Jeg rydda vekk jula i går, og har innsett at jeg trenger litt mer lys i stua.
Ingen store planer for dagen, fortsette med litt rydding på kjøkkenet.
Postet 12-01-19 kl 09:46 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Freffe

Pingis, jeg bor i Bodø. Det var faktisk så ille i går at de stengte moloen og småbåthavna; Det Har jeg aldri hørt om før.

Jeg drikker kaffe og venter på Herremannen, som er og blir knødd stive muskler. Har ukeshandlet, gleder meg til å komme hjem nå!
Postet 11-01-19 kl 18:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Freffe

Hondacrv; Det er forventet at lærerne skal jobbe, men de fikk velge om de skulle være hjemme eller på skolen. Vi må jo gjøre det som forventes av oss uansett. Og her jeg er så er det rolig, og jeg tenker jeg stikker hjem om ikke så lenge uansett.
Postet 11-01-19 kl 13:23 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Magica sin avatar

Freffe

Jeg har blitt syk med halsvondt, hodepine og feber. Ligger på sofaen og drikker varm te. Har en lang historie med streptokokker i ungdomstiden men mandlene ble fjernet i tidlig 20-åra så jeg prøver å undertrykke mitt behov for å springe til legen ved minste vondt i halsen.
Postet 11-01-19 kl 13:16 av Magica Magica er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar

Freffe

Uflaks at du hadde den andre jobben da, polarjenta. Lærere kan få gratisabonnement på studierett, har eg lært i dag.
Postet 11-01-19 kl 12:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar

Freffe

Jeg har hjemmekontor grunnet byggearbeider (eller egentlig rivearbeider) på jobb, og tester ut å sette av én og én halvtime til å jobbe med konkrete ting, det fungerer supert.

Nydelig vær er det også. Burde kanskje gå en lunsjtur for å få litt dagslys?
Postet 11-01-19 kl 12:45 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar

Freffe

Her ble alle skoler stengt i dag pga varslet storm, men den stormen har ikke kommet enda, så egentlig kunne det bare vært vanlig skoledag. Men jeg skjønner avgjørelsen og støtter den. Selv har jeg ikke jobb på skolen i dag så jeg er på min andre jobb i dag.

Ser fram til en rolig helg.
Postet 11-01-19 kl 12:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar

Freffe

God morgen fra gjemmekontoret! Skal straks ha skype-møte med ny sjef, hen virker som en bra person! Gleder meg til helg, håper på søvn, dagslys og litt fysisk aktivitet.
Postet 11-01-19 kl 10:50 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar

Freffe

Mornings! Litt sein på jobb, men levering av snart-seksåring som skulle feires i barnehagen var så koselig at jeg er glad og fornøyd. "Det er meg! Jeg har bursdag!"

Blir nok en litt for kort dag, mistenker jeg, for å ordne ymse til samme barns feiring i morgen. Jaja, jobbe mer neste uke.
Postet 11-01-19 kl 10:37 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar

Freffe

Morn, morn! Jeg har en hel del å gjøre før det blir fredag, får man vel si, men det blir fint med helg når vi endelig kommer dit!
Postet 11-01-19 kl 10:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Freffe

Jeg har for mye å gjøre og da henfaller jeg til apati. Blir noen sene kvelder i helga, er jeg redd. Er heldigvis i betraktelig bedre form enn tidligere i uka, når jeg knapt nok klarte å stå på beina.
Postet 11-01-19 kl 10:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar

Freffe

Jeg mellomlanda i det som jeg tror er din by i går, Stompa. Det rista godt!
Nå er jeg på plass i en by lenger nord, og venter på at dagens morsomme arbeid skal begynne.
Postet 11-01-19 kl 10:18 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Freffe

Morn. Ferdigtrent og på jobb etter en urolig natt. Vanvittig vind her; det har rusket i huset og jeg våknet flere ganger. Bra det er fredag ...
Postet 11-01-19 kl 09:57 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Freffe

Kan egentlig bare signere Annemede.
Postet 11-01-19 kl 09:53 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar

Freffe

God morgen, har kaffe, er på jobb.
Postet 11-01-19 kl 09:38 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar

Freffe

Skitur ja! Det er ein ide!! Eg skal blir ferdig med å rette fordypningsoppgaver i dag. Er egentlig snart i mål, men så er det hen med plagiatet, hen som eg må sjå på ein gong til for eg veit ikkje om eg kan la han stå, og ein del sånt.... Men det går vel. Ha ein fin dag!
Postet 11-01-19 kl 09:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar

Freffe

Fredag! Det jeg gleder meg mest til i helgen er å slappe av hjemme mens jeg er frisk, og kanskje få en skitur på søndag.

Men først kaffe og jobb. I den rekkefølgen.
Postet 11-01-19 kl 08:46 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar

Freffe

God morgen! Jeg er straks på trening. Det trengs skal jeg overleve denne helga med fest to dager på rad. Men det blir gøy!!
Postet 11-01-19 kl 08:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Toffe

Lang dag med pendling til undersøkelse og dårlig form. Har testet at togtoalett er for dårlig lydisolert.
Postet 10-01-19 kl 18:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
GeekyGirrrl sin avatar

Toffe

Kan det ikke bare bli sommer først som sist. Lei av vestlandsvinter med bare regn og ikke snø i fjellet en gang.
Postet 10-01-19 kl 16:01 av GeekyGirrrl GeekyGirrrl er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Toffe

Denne uka er lang og tung... som alltid etter ferie.
Postet 10-01-19 kl 14:03 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar

Toffe

Jeg trodde en stund det var tirsdag, så torsdag er trossalt ganske oppløftende.

All sympati, Input, ny jobb er slitsomt! Håper du kommer til å trives.

Jeg er meh og ineffektiv og sliten, men det blir vel bedre en gang.
Postet 10-01-19 kl 13:05 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar

Toffe

Lykke til i ny jobb, Input.
Postet 10-01-19 kl 11:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Tallulah sin avatar

Toffe

Haha, "men er det ikke onsdag?" tenkte jeg når jeg så den katten. Så yay for meg!
Postet 10-01-19 kl 11:28 av Tallulah Tallulah er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar

Toffe

Morn. Startet dagen med kattunge-i-do-action. Gikk greit. Han fikk seg en støkk, gitt.

Ellers trøtt, men fattet.
Postet 10-01-19 kl 11:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar

Toffe

Lykke til Input! Det er utmattende å være ny i jobben.
Postet 10-01-19 kl 11:00 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar

Toffe

All sympati, Input! Å være "den nye" er grusomt!

Lang uke her også, har hatt kurs eller annet opplegg hver kveld hele uken, og i kveld er det et nytt planleggingsmøte. Fredagskveld skal tilbringes horisontalt, banna bein.
Postet 10-01-19 kl 10:19 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar

Toffe

Dette tror jeg må være den lengste uka jeg kan huske.... Å begynne i ny jobb er så fælt. Jeg vil bli en sånn som har jobbet på samme sted i 30 år og kjenner alle og alle kjenner meg.
Postet 10-01-19 kl 10:02 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar

Toffe

Bikkja (3) vekket meg 0230 i natt, så jeg fikk meg en luftetur. Dermed var jobbhodet skrudd på, og natta kort.
Postet 10-01-19 kl 09:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Toffe

Sitter og gruer meg til å utfordre glatta etterpå.
Postet 10-01-19 kl 09:59 av star star er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar

Toffe

Nå begynner jeg å bli litt vant til å jobbe igjen, tror jeg. Det passer bra, for det er plenty å gjøre.
Postet 10-01-19 kl 09:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar

Toffe

Litt stiv og støl etter trening i går. Men hey, ny trening i ettermiddag.
Postet 10-01-19 kl 09:49 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar

Toffe

Morn, morn. Torsdag og lang dag i dag, med styremøte i kveld (frivilligjobbing) er jeg vel ikke ferdig før nærmere halv ti. Godt jeg er våken, da.
Postet 10-01-19 kl 09:27 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar

Toffe

Jeg husket jeg kastet noen utslitte støvletter i fjor og glemt at jeg kjøpte nye. Så nå har jeg kjole og nye støvletter på. :enkel å glede:
Postet 10-01-19 kl 09:10 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar

Toffe

Jeg vil sove om natta. Ikke glo i taket. Grr! Trøtt, ja.

Håper noen andre kan spre litt morgenglede.
Postet 10-01-19 kl 08:53 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel

Toffe

Glad jeg ikke begynner før åtte!
Postet 10-01-19 kl 08:38 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar

Toffe

Trøtt.
Tror dette er den trøtteste vinteren ever.
Men idag må være en produktiv dag så det er bare å brette opp ermene.
Postet 10-01-19 kl 08:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Toffe

Postet 10-01-19 kl 07:42 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar

Offe

Puh, arbeidsdag nr. 3 denne uken er overlevd. I dag har jeg gått opp på loftet (4. etasje) tre ganger og til 3. etasje en gang og når du trente styrke dagen før er det utfordrende. Det værste er at det blir mer vondt i morgen (i dag var jeg bare sliten og kraftløs).

Nå kveldslogistikk - minsten skal på trening.
Postet 09-01-19 kl 18:26 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar

Offe

Melder meg med i ullkontorgjengen! Har vært hos legen med minstejenten, så da er det greit å slippe å dra på jobb de få timene før jeg må snu igjen. Er ikke helt i gang etter nyttår ennå siden jeg har vært hjemme med pjusk meg og pjuskt barn hittil denne uken, men nå er jeg i grei form, barnet er friskt og jeg er heeeelt aleine. Bra utgangspunkt.
Postet 09-01-19 kl 11:11 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar

Offe

Jeg er hjemme med sykt barn i dag, skal på utsatt utviklingssamarbeid med storebror litt senere, men den halvtimen klarer lillebror å være alene hjemme.
Postet 09-01-19 kl 10:58 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar

Offe

Morn! Her er det møter på løpende bånd hele dagen og admin på alle bauger og kanter. Hrmpf.
Postet 09-01-19 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Offe

Jeg forsov meg i dag!

Det gjør jeg egentlig aldri. Klokka ringte, og så sovna jeg igjen. Jeg som vanligvis spretter rett opp av senga.

Jeg mistenker at det har en sammenheng med at jeg ganske så spontant ble spinninginstruktør i går. Jeg skulle være hjelpetrener på håndballaget til minstemann, men gymsalen skulle brukes til foreldremøte på skolen vi låner. Arrangøren syntes litt synd på oss som stod der med en haug 11-åringer og tilbød oss å låne skolens spinningssal isteden (noen fordeler med å låne lokaler av en skole med toppidrettslinje). Det ble faktisk kjempegøy og både gutta og jeg var helt våte av svette. Men mens jeg i dag kjenner at jeg virkelig har brukt kroppen, så kjente husets 11-åring ingen forskjell i dag morges.

Jeg burde virkelig begynne å trene skikkelig mer jevnlig.
Postet 09-01-19 kl 10:22 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar

Offe

Har vært og løpt på morrakvisten. Nå skuer jeg ut over 25 søte ungdommer som forbereder muntligprøve på fredag så blekket spruter. Jeg skal være flue på veggen mens de snakker med hverandre om hvordan de feiler jul.
Postet 09-01-19 kl 09:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.