Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 01-12-17 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
First!
Postet 01-12-17 kl 07:54 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Second!

Vilje vant i dag også - fin sykletur til jobb.
Postet 01-12-17 kl 08:59 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Frifredag!
Postet 01-12-17 kl 09:00 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Desember! Jeg overlevde november (dog ikke med særlig god margin, kjennes det ut som) og skal nå tvangskose meg på trass. Etter jobb blir det maksimalisme i høysetet når jeg skal pynte hjemme. Har allerede tatt frem nisseserviset og har følgelig drukket kaffe med en nisse som stirrer rett på meg når jeg slurper.
Postet 01-12-17 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi klarte i går kveld for første gang (andre, påstår mannen) å henge opp alle 24 posene på kalenderen!

(Normalt henger det en 5-6 poser der, og så panikkfyller vi et par-tre runder til. )
Postet 01-12-17 kl 09:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Etter å ha gjennomført fire ekstremt stressende dager med kraftig forkjølelse har jeg kastet inn håndkleet i dag og meldt meg syk. Jeg skal nok få gjort litt, men det skal gjøres helt rolig og fredelig fra min egen sofakrok, og bare så mye jeg orker.

Benkeplatene våre er forsinket, så vi har ikke ferdig kjøkken før på tirsdag. Og det er litt surt, når jeg hadde regnet med å ha det til helgen, men det går sånn mot slutten at det må vi bare leve med tenker jeg. Veldig mye adventsstemning blir det ikke her før dette kaoset er over tenker jeg. Men litt rydding og stelling skal jeg vel få til i dag.

Det går i hvert fall mot bedre tider og det er deilig.
Postet 01-12-17 kl 09:20 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er syk og går 1000 ting å gjøre her i huset. Resten av gjengen ser jo ingenting som må gjøres.
Postet 01-12-17 kl 09:34 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
God første desembermorgen!! November overlevd såvidt her også, om tre uker snur solen! :krampepositiv: Flinke arbeidssøkermannen har kjøpt inn gaver og gjort klar tre pakkekalendere, selv studenten får i år også. Førstnevnte var klar for årets første skitur da jeg dro, vel fortjent! Noen fordeler skal man vel ha "between jobs". Jeg vil bare ha helg, men har minst 8 timers kaos og krise foran meg på jobb før den tid. :svosj:
Postet 01-12-17 kl 10:07 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kan informere om at det ikke er et sjakktrekk å nyse når man akkurat har tatt mascara på. :sortrundtøynene:
Postet 01-12-17 kl 10:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Fersken; nå tisset jeg litt på meg.

Her er alven Alva på plass, og to fornøyde barn har lest årets første adventsbrev fra den magiske frøkna med dør i veggen vår. Jeg lurer på hvor lenge de kommer til å tro så fullt og fast på magi? Det er deilig.
Postet 01-12-17 kl 10:38 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det høres så koselig ut, Pappalille!

Her var jeg veldig fornøyd med å få handlet inn gaver og godis og fått pakket inn og hengt opp før midnatt. Jeg hadde som vanlig mistet fullstendig oversikten over hva jeg hadde kjøpt, og ble positivt overrasket over at jeg bare mangler en luke.

Herlig å se minstemann komme opp i stua i dag morgen og bli så glad over å se tente adventsstjerner og adventsstake, adventskalendergaver og lilla lys på bordet

Eldste var mer stille, hun hadde nok håpet på en legokalender (), men hun pakket nå opp, hun og. Og begge dro av gårde i nye julegensere. Man får ikke mer moro enn man lager selv!
Postet 01-12-17 kl 10:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Ingen av mine våknet noe særlig tidligere i dag enn vanlig, men det var stas å åpne Flax kalender og spise sjokolade fra sjokoladekalenderen. Har ikke rukket å pynte noe til advent, må ta det i kveld.
Men, i går kveld fikk jeg førstevalget mitt på kunstklubben på jobb, så i helgen skal jeg henge opp et nydelig stort bilde. Det er så fint, satt og så på det lenge i går etter jeg kom hjem med det.
Postet 01-12-17 kl 12:41 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
1. Desember er fint! Og snart skal jeg på hytta og få litt julestemning i form av snø.
Postet 01-12-17 kl 15:03 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no