Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 07-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Våknet tidlig, så nå nyter jeg en stille stund før ungene våkner. I dag skal jeg vaske litt klær, også skal jeg pakke til ungene og til meg selv. Skal til Bodø på kurs i morgen og ungene skal ei natt til tante og onkel og ei natt hos besteforeldrene. Gleder meg til Bodø og å treffe kjæresten igjen.
Lillebror skal i bursdag i ettermiddag også var vel den dagen gått tenker jeg.
Postet 07-05-17 kl 09:24 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God morgen!

Så fint å få treffe kjæresten igjen, polarjenta!

Jeg våknet alt for tidlig etter å ha lagt meg alt for sent, i panikk over eksamen jeg må skrive.
Postet 07-05-17 kl 09:26 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Jeg har sovet men våknet med hodepine, den hadde altså ikke dratt sin vei i løpet av natta. Må skrive eksamen, og da er det kjedelig med hodepine og forkjølelse. Piller inntatt.
Postet 07-05-17 kl 09:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Ut og rake kongler fra plenen. Tenker å gi de tilbake til naboen som nekter å sage ned furuene sine. Så konfirmasjon. Og så har jeg billetter til jan Eggum i kveld. Det tegner altså til å bli en bra dag.
Postet 07-05-17 kl 10:48 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Sov til 930 og inntar kaffe. Alene med mellomste og minste for mann og eldste er på Håndball cup og måtte møte opp altfor tidlig en søndag for nellombror og meg.
Ser barne tv og kulern.
Blir vel noe rydding igjen vasking av klær, ja også bør jeg skrive oppgave.
Postet 07-05-17 kl 11:02 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Sov og til halv ti men sovet dårlig hele natten. Begge barna på overnatting. Snart hente dem.
Postet 07-05-17 kl 11:04 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
I dag skal me få trampolinehjelp så me endelig får sett ho opp. Det blir bra. Men før det skal eg i kirka og hente jenta som har overnatta med koret der, og på gudstenesta. Så det var den dagen, trur eg.
Det regner forresten. Makan.
Postet 07-05-17 kl 11:20 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Mannen har reist på tur, og blir borte et par dager. Ville og jeg tutle rundt, jeg må gjøre unna det siste før visning i ettermiddag. Det har regnet bra i natt, så nå tenker jeg hagen eksploderer i blomster (og ugress) ganske snart.
Postet 07-05-17 kl 11:33 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
I dag har jeg tenkt å rydde og vaske hele dagen, men jeg kan ikke si det til meg selv, for da gidder jeg ikke. Så shhhh!
Postet 07-05-17 kl 11:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Vi burde rydde og vaske hele dagen. Det skal vi også, men en liten avstikker på kino for hele gjengen. Vi trenger litt kos. Innendørs er bra for allergikerfamilien.
Postet 07-05-17 kl 12:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Vi ryddet og vasket hele dagen i går (og lagde mat, for anledningen var selvsagt middagsgjester), så det skal vi ikke gjøre i dag.
Postet 07-05-17 kl 13:16 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Plutselig ommøblerte jeg visst!


Det skjer titt og ofte det der.
Postet 07-05-17 kl 13:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Helt om natta, helt om dagen, eller? Det kommer til å kreve enorme mengder kaffe å klare å framstå som noe som ligner flittig student i dag.

Postet 07-05-17 kl 14:31 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg skulle vaske og rydde mens mannen var på jobb i formiddag, men jeg sovnet visst på sofaen ... Vi skulle egentlig ta en løpetur sammen nå i ettermiddag, men nå skal han vaske mens jeg løper. Jeg FORETREKKER faktisk løping. Det sier kanskje litt om hvor intenst jeg hater vasking.
Postet 07-05-17 kl 15:17 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Vi har rydda og kasta og støvsugd MASSE - det er snart så jeg ser bakveggen på vaskerommet! Og da vi var lei, så gikk vi jammen ut og rakte og skamferte noen busker ute også! Egentlig må jeg prikle. Og lage middag. Bare sitte ned ei bittelita stund først.
Postet 07-05-17 kl 18:17 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Håhåhåhhåååå, jeg blir littegrann gæærn av folk innimellom.

:jobbekveld:
Postet 07-05-17 kl 22:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no