Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 28-04-24 kl 05:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen!

Sov lenge og godt i natt trodde jeg, men klokka er ikke enig

Nå ut på joggetur med hunden før vi setter kursen mot stallen. Der skal arvingen prøve å ri sin nye hest for første gang. Det kan bli spennende...Håper bare at hun har landet litt - hun var ganske stressa da vi fikk henne på plass i går.
Postet 28-04-24 kl 08:49 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Her varslet mannen akkurat at frokosten er klar. Hurra for meg!
Postet 28-04-24 kl 09:16 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Straks i gang med dagens første jobbeøkt, før yoga og stolpejakt. Hadde planlagt å begynne klokka 9, så litt forsinka, men men.
Postet 28-04-24 kl 09:18 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Løve70: spennende, hvilken type hest har dere fått?
Joggetur her også straks, før tur til stallen for å mate hester og hente arvingen etter hennes ridetur i sola.
Postet 28-04-24 kl 10:47 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sovet godt, deilig. Få planer, også bra.
Postet 28-04-24 kl 11:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Ikke mye til sol her, regn i Oslo. I går var vi ute store deler av dagen så i dag blir det mer eller mindre innedag.
Postet 28-04-24 kl 11:39 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Sov helt til 0845, det er superlenge til meg å være. Her regner det, så hagearbeid ute utgår, men jeg har kastet meg på hageplanlegging inne istedet for. Koser meg med å tegne opp bed og krukkehage, med akvarellfarger og tusj.
Postet 28-04-24 kl 12:16 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg sit ute i hagen iført shorts og bh. Varmt i sola og faktisk akseptabel lufttemperatur også.
Skulle rydda litt i hagen, men ryggen har bestemt seg for å krangle, så det blir ikkje all verdens. Men ørlite er betre enn ingenting, tross alt.
Postet 28-04-24 kl 12:58 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Ikke gjør hagearbeid med kranglete rygg er min erfaring, da blir den bare verre. God bedring.
Regn og grått her.
Postet 28-04-24 kl 13:20 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg flytter ei bøtte her og kastar ein mosedott der, så det er heilt i grenseland for å kunne kallast arbeid altså. Men takk for omtanken, Millen. <3
Postet 28-04-24 kl 13:22 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi har testet ut egenbrente kaffebønner til søndagsfrokosten, det var morsomt og ble godt. Det skal nok mer testing til for å være sikker på både hvor mye man brenner dem og hvor mye kaffe som trengs per kopp, men det er jo en del av sjarmen.

Ellers er det regn og ikke så fristende med søndagstur. Jeg har kastet ut den aggressivt ekspanderende mynten fra Auk-potten sin; nå har jeg masse mynteblader i fryseren, og plantene har blitt forvist til en potte i bakgården, så får vi se hvordan den trives der.
Postet 28-04-24 kl 14:16 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har gått en tur til sjøen, første gang på to uker med sykdom. Nå er jeg latterlig trøtt, og hviler mens yngstemann på 12 gjør rent inni bilen og blir gjeldfri
Postet 28-04-24 kl 15:05 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Stompa: Det er en KWPN unghest (4 år). Skal bruke henne til sprang.
Postet 28-04-24 kl 21:38 av løve70 løve70 er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no