Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 01-11-20 kl 09:31 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ruslet morgentur med hunden og ble premiert med synet av to rådyr i døsig harmoni. Han som egentlig er en jakthund på nettopp rådyr har ikke lest sin egen manual og lot seg ikke merke med dem. Like greit, det hadde nok ødelagt idyllen noe.

Nå skriver jeg studieoppgave før jeg skal lese litt pensum og så komme meg ut i skogen. Det er både opphold og mild luft ute, så jeg må få det dagslyset jeg kan karre til meg.
Postet 01-11-20 kl 10:27 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Så hyggelig start på dagen, Blondie!

Her er det rolig start i sofaen med restegodteri. Vi hadde halloweenfest for eldste i går mens yngste var på vift. De var veldig fornøyde begge to, selv om de ikke fikk banke på dører. Huset er vakkert (?) dekorert i billig dekor samlet opp gjennom mange år.
Postet 01-11-20 kl 10:39 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Har avlyst dagens deltakelse i fotballcup for yngste, han var potte tett da han våknet. Jeg skal jobbe noen timer i dag også, men har ikke helt kommet til det punktet enda.
Postet 01-11-20 kl 10:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen. Psyker meg opp til å gå ut i regnet med hunden. Deretter trening og stallen. Så hjelpe arvingen med fysikk - må nok en oppfrisking til her tenker jeg
Postet 01-11-20 kl 10:47 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har «billett» til en løpetime på senteret om en stund. Sitter og gruer meg til den.
Postet 01-11-20 kl 10:48 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Litt tungt hode idag etter vinen jeg drakk til middagen i går, men satser på å gå meg en tur snart. Begge gutta var fornøyde med feiringen i går. Minsten var hos en kompis i nabolaget og de var fem barn. Junior var hos en kompis og de var tre stk. Spesielt artig at eldste var ute for han finner sjeldent på noe med andre venner enn søskenbarn og når han er på organisert idrett.
Postet 01-11-20 kl 11:14 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er sosialt sultefôret etter lang alenedag i går, alle i nettverket mitt har det motsatt. Jeg er glad i å gå i skogen, tidvis også alene, men ikke alltid. :sigh:
Postet 01-11-20 kl 11:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe med et hode som ikke vil samarbeide.
Tror yngste er godt fornøyd kvelden i går.
Postet 01-11-20 kl 11:53 av star star er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg så The Shining i går. Den skumleste filmen jeg har sett hittil er Ghostbusters, så...

13 grader og absurd varmt, og så skal vi hilse på potensiell adoptivhund senere i dag. Gleder meg!
Postet 01-11-20 kl 12:22 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God formiddag.

Og en til Blondie

Jeg har hatt en lang og deilig morgen med frokost, bok og strikketøy. Nå har jeg satt en brøddeig og funnet frem maskinen for å arbeide litt. Jeg har innvilget meg selv god te og julemusikk for å holde motivasjonen oppe.

Etterpå får vi se om jeg motiverer meg til en tur på treningssenteret, eller om bok og strikketøy trekker mer.
Postet 01-11-20 kl 13:44 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Jeg har kjørt tur/retur Setesdalen og hentet eldste fra hyttetur. Hun fikk omgangssyke. Det var ikke det jeg hadde planlagt i dag!

Ute er det nå helt mørkt og regn, men det var bedre da jeg kjørte opp.
Postet 01-11-20 kl 18:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg piska meg selv ut på gåtur i skogen før middag. Traff på en av barnehage damene og slo av en liten prat. Hun bor rett nedenfor meg så treffes nå og da. Spiller ingen rolle at minsten har begynt på ungdomsskolen og det dermed er noen år siden barnehagen.
Postet 01-11-20 kl 19:00 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no