Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 03-05-17 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg trenger visst en del kaffe i dag.
Postet 03-05-17 kl 08:52 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen fra et flytog. Ingen kaffe enda, merkes.
Postet 03-05-17 kl 09:16 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Kaffe og gjemmekontor og venter på en som skal se loftsboden og gi meg tilbud på et bad der inne i stedet! Ellers så må vi nok bare flytte tror jeg!
Postet 03-05-17 kl 09:27 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Hjemmedag i dag, både lillebror og jeg er syk.
Postet 03-05-17 kl 09:28 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God bedring Polarjenta!

Jeg har også gjemmekontor i dag. Skal lage forelesning om klima og miljø. Skal bare bestille noen flybilletter først.
Postet 03-05-17 kl 09:49 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Stengt kantine i dag, vurderer å hente en too good to go pakke på ett Scandic hotell. Noen som har forsøkt?
Postet 03-05-17 kl 09:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Er på kontoret, ser ut på strålende sol og bjørketrær i full eksplosjon. Kjennes godt i kroppen at det er kraftig spredning på varselet! Men, det går vel over snart. Spennende intervju i går, vi er tre i denne runden, spent på utfallet, kan man si.
Postet 03-05-17 kl 09:55 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå har jeg brukt snart en time på å krangle med pcen min.
Postet 03-05-17 kl 10:06 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Frøy: Jeg har prøvd To Good To Go på nærmeste Scandic hotel to ganger. Lunsj var kjempegodt, variert og masse. Frokost var jeg litt mindre begeistret for. Jeg hadde håpet på rundstykker og pålegg, men fikk egg og bacon med små potetkaker og stekte poteter. Det var for så vidt godt, men det er likevel ikke superfristende når det har ligget en stund og begynt å bli kaldt. Men om du ikke har med deg mat så er det jo et godt alternativ.
Postet 03-05-17 kl 10:10 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Lykke til Addison!
Postet 03-05-17 kl 10:38 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring Polarjenta!

Jeg er på kaffedetox og akkurat nå savner jeg morgenkaffen min.
Postet 03-05-17 kl 10:40 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Krysser fingrene, Addison! Gikk det bra med caseintervjuet?

Jeg er også sjuk og sliten. Minstejenten skal på kontroll på sykehuset, så foreløpig er det bare storesøster som er ute av huset her. Hører på Vaiana og glor på hver vår skjerm.
Postet 03-05-17 kl 10:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg fikk ikke til hotellet, jeg har mat med, men er litt bortskjemt med kantine her så det fristet ikke.

Har bestilt i fra det lokale bakeri/konditoriet til henting i kveld da, det pleier å være bra!
Postet 03-05-17 kl 11:03 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Jeg er sur og misfornøyd med lønna mi. Til vanlig er jeg veldig glad i jobben min, men nå er jeg visst litt lei.
Postet 03-05-17 kl 11:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så kjipt, tink. Lønn har betydning. Særlig når det ikke er nok av den.
Postet 03-05-17 kl 11:17 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
ingling: Ja, jeg følte det gikk veldig bra, faktisk! Var nokså spent og følte jeg kom ikke altfor forberedt, men vi hadde en fin-fin samtale og jeg syns jeg ble godt mottatt på det jeg hadde.
Postet 03-05-17 kl 11:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Så leit tink. Lønn er viktig, både fordi vi trenger pengene og fordi den er et tegn på i hvor stor grad vi blir satt pris på.
Postet 03-05-17 kl 11:43 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Høres bra ut, Addison! Krysser fingrene for at du får den.

Og på tink.
Postet 03-05-17 kl 12:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Det går i hundre om dagene, det er veldig mye på prosjektene jeg har ansvar for som skal leveres nå i mai, så det er mye koordinering og styring for å få alle til å levere til riktig tid. Den ene deadlinen vi har er 100 % fast, så ting bare må være klar til da, til tross for sykemeldinger og forsinkelser og fandens oldemor. Jeg har i det minste ikke anledning til å kjede meg på jobb. Og så er det fryktelig moro.
Postet 03-05-17 kl 14:39 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Vi spiser middag i sentrum før vi skal på EM-kvallik i Oslo Spektrum. Utrolig kult med utsolgt tribune på en herrekamp i håndball. Heia Norge!
Postet 03-05-17 kl 17:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg hadde tilbud om billett til den kampen, Blånn, men takket nei. Angret litt på det da jeg så hvor mange som skulle. Kos dere på kamp.
Postet 03-05-17 kl 18:44 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Too good to go på det lokale bakeriet er magisk, to brød, 5 rundstykker, to pizzasnurrer og en smørt brødskive for 40kr. Elsker slike oppfinnelser.
Postet 03-05-17 kl 19:06 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Fy søren for en kamp! 35-30 til Norge. Jeg er nesten stemmeløs. Dette var gøy! Og mannen kom seg nesten øverst på tribuna til tross for krykker.
Postet 03-05-17 kl 21:56 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no