Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 03-09-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Førstemann! Sol ute, snart stå opp. Tror vi skal på loppemarked en tur.
Postet 03-09-17 kl 09:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snuppa og jeg er oppe. I dag starter håndballsesongen, og de starter med bortekamp mot Linderud.
Postet 03-09-17 kl 09:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! 20-års reuninion for lærerskolen i går og der var det mange godt voksne mennesker, gitt.

Her er det også sesongstart i dag på håndballen. Vi har hjemmekamp.
Postet 03-09-17 kl 09:47 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi er oppe og pakker sekk. Planen er topptur på formiddagen, maling og viltkjøttmiddag i ettermiddag. Søndager er best!
Postet 03-09-17 kl 09:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Også en som er oppe melder seg.
Var på 2×40 årslag i går og kjenner det er bra det ikke er håndball på programmet idag.
Postet 03-09-17 kl 10:41 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Ikke sol her. Minsten skal i bursdag og mellomste og jeg skal bake litt og pakke til leirskolen i morgen. Jeg må visst jobbe litt også.
Postet 03-09-17 kl 10:42 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
På vei hjem fra en fantastisk helg i Amsterdam! Forelsket meg i byen og mye skravletid med gode venner. Skikkelig påfyll!
Postet 03-09-17 kl 11:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Denne dagen kan godt snart være over.
Postet 03-09-17 kl 12:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Straks på vei for å trene. Våknet tidlig, men lå lenge i senga og leste.

Hadde egentlig tenkt å dra til faren min og plukke rips i dag, men det er litt over en times kjøring t/r pluss den tida selve plukkinga tar, og jeg tror ikke jeg har tid. Fikk ikke gjort noe i går fordi vi hadde familiebursdag for Herremannen (matlaging tar altså hele dagen selv om man gjør det enkelt med gryterett og rundstykker), og har masse arbeid jeg må få unna før ny skoleuke. Så da blir det nok ikke noe rips i fryseren denne vinteren.
Postet 03-09-17 kl 12:42 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Taien sin avatar
Vi har endelig fått sommervær her. Men i dag skal jeg først hente venner på flyplassen og deretter tilbringe dagen med å finne leker som kan selges på bruktsalg neste helg.
Men døra står åpen og jeg kjenner den gode brisen da.
Postet 03-09-17 kl 13:33 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
Vi dro på loppemarked og fant noen bøker og småting der. Så har vi vært på kort besøk hos familie. Nå skal jeg olje en benk, rydde litt og kanskje sette noen hagemøbler i garasjen. Det er ikke alt som blir brukt fremover.
Postet 03-09-17 kl 15:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Hei fra San Francisco. Fikk sove godt hele natten og er klar for frokost. Tidsforskjell ass.
Postet 03-09-17 kl 17:29 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God ettermiddag! Jeg har vært på joggetur.

Nå har jeg sløvet i godstolen en stund, så nå bør jeg absolutt gjøre noe. Hm, lage sennepssild, kanskje?
Postet 03-09-17 kl 18:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
God ettermiddag.
Vi var oppe kl 7 , for å dra på fotballcup. Tidlig hjemme når vi starter tidlig hvertfall. Nå er 3 barn på trampolinen og jeg slapper av inne.
Postet 03-09-17 kl 18:23 av Chablis Chablis er ikke aktiv
Gammel
San Francisco høres deilig ut. Kos deg, Palmen!

Begynt å gå gjennom ull og se hva som passer. Snart speidertur og leirskole for eldste.
Postet 03-09-17 kl 19:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Har begynt å pakke for ny jobbreise i morgen. Himmel og hav som jeg hater å pakke, dypt og inderlig.
Postet 03-09-17 kl 21:25 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no