Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 05-01-19 kl 11:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
vixen sin avatar
God morgen. Koselig frokost med gutta før de suser på håndballkamp. Jeg har vond hals og den har bare blitt verre over natta. Vel, jeg er hjemme alene til utpå morgendagen så skal få slappet av og samtidig få unna litt husarbeid.
Postet 05-01-19 kl 11:20 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Rolig morgen her i huset. Deilig med helg igjen
Skal ut på tur i sola etter hvert, ellers en rolig lørdag før en mer hektisk søndag.
Postet 05-01-19 kl 11:44 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Er så vidt me ser noko ut av vinduet. Og nei, det er ikkje berre fordi dei trenger ein vask, men fordi tåka henger her i dag og. Prøve å få rydda vekk juletingen i dag.
Postet 05-01-19 kl 12:14 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Foreløpig rolig lørdag som snart sklir over i fikselørdag som igjen ender i sosiallørdag. Fin dag!
Postet 05-01-19 kl 12:46 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Guten morgen! Her har vi tysk-dag, siden der Junge har muntlig prøveeksamen i tysk på mandag. Her er det mye støv på gamle synapser, gitt!

Nå er det snart ut på stoljakt til Høttah. Alltid noe å bruke pengene på.
Postet 05-01-19 kl 12:52 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Sol og åtte grader, ser ut som vår, nesten.

Snart kafetur med venninne. Skal være mer sosial i år.
Postet 05-01-19 kl 12:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Har gått fra fikse- og handlelørdag til pyntet til juletrefest-lørdag, så nå er jeg og eldste på bussen til Oslo. Bare å stålsette seg for 100ish løpende barn i 2,5 time.
Postet 05-01-19 kl 13:20 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har et besøk av en kompis og de spiller med VR-brillene han fikk til jul. Det lyder frydefulle hvin fra loftsstua. Endelig nok en klassekompis som har flyttet ut av skolekretsen, fått busskort av kommunen og tør å ta t-banen på egenhånd.

Knerten synes t-banen er helt ukomplisert, men mange av kompisene synes det er litt skummelt. Så da er det ekstra stas når noen kan komme på besøk hit.

Mannen og jeg lurer på hva vi skal bruke det nydelige været til når det er såpeglatt overalt.
Postet 05-01-19 kl 13:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Vi har båret ut juletreet, for nå kommer de rundt for å samle dem inn. Vårt har holdt seg veldig pent, og jeg kunne godt hatt det litt til, men det er nå greit å få litt bedre plass i stuen likevel.

Planen for dagen er ellers å få trent, og ellers ikke stort. Både mann og barn er fortsatt forholdsvis syke, så de store utskeielsene blir det nok ikke.
Postet 05-01-19 kl 13:40 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God dag. Jeg har visst betent hals, kroppen tålte ikke så godt 5 timer i idrettshall i går kveld. :blæh:

Nydelig vær ute, men formen min binder meg fast til sofa, evt. små husarbeidsoppgaver. Jeg virkelig suger på å være syk, altså.
Postet 05-01-19 kl 14:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har sovet i nesten 12 timer!
Postet 05-01-19 kl 14:22 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg sov visst til halv elleve, ferien er ikke ute av kroppen ennå. Det er nok best å være snill mot den og la den få det som den vil.
Postet 05-01-19 kl 14:30 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har sovet ti timer, trent og gjort yoga. Og kompensert m sjokolade. sofaen er SÅ deilig nå.
Postet 05-01-19 kl 15:19 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg har også sovet i ti timer i natt, gu så deilig. vært mye søvn på meg i jula da så jeg klager ikke.

Nå skal jeg følge Minstemor i en bursdag, og etterpå skal jeg på mary Poppins med alle jentene. Elsker helg.
Postet 05-01-19 kl 15:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tjorven: jentungen her måtte forklare t-bane-abc for to treningsvenninner i dag. «Dere må gå på riktig perrong, de som kjører VESTOVER, og så går dere på perrongen og der er det skjermer som dere kan se på, og se når deres nummer kommer, og så står det samme nummer på banen, og så går du inn og setter deg og går av når du er på ditt stopp!»

Ellers så trenger du piggsko.
Postet 05-01-19 kl 15:28 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er kommet godt igang med årets julegaver, 70% salg på årets julepynt, der det faktisk var mye fint, gjorde at jeg fikk kjøpt det meste av venninne/kollegagaver.

Ellers så har jeg lagt sammen et tonn med klær, satte storebror til å pare sokker, det skal han få gjøre flere ganger.
Postet 05-01-19 kl 15:43 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Så deilig å komme i gang med julegaver, Polarjenta!

Finfin lørdag så langt. Kos i byen med venninne på kafe, så har jeg tatt bort mesteparten av utelysene (jul) og om et par timer skal vi til annen venninne på taco.
Postet 05-01-19 kl 17:47 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har fått med meg NM i juletrekast sammen med venninne nå er resten av dagen viet til oppgaveskriving. Håper å komme i mål i løpet av helgen. Blir nok ikke en toppkarakter, men det handler om å finne ett godt nok nivå tenker jeg.
Postet 05-01-19 kl 18:02 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no