Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 02-10-16 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra Berkeley! Plan for dagen? Sove litt og så tusle rundt downtown og på campus.
Postet 02-10-16 kl 07:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Og god morgen fra Oslo. Min plan for dagen er å reise hjem. Det blir bra. Berkeley høres artig ut da Blånn. Håper du skriver litt "reisebrev " her i kaffebloggen.
Postet 02-10-16 kl 07:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er fint i Berkeley! Og man må jo si at det er ganske fint i Oslo også. Her er det god morgen fra Riga, hvor vi har leid en gigantisk leilighet i et palass som Peter den store pleide å bruke når han var her. Monumental trappeoppgang, fem meter under taket og kjempedype vinduskarmer som man kan sitte i.
Postet 02-10-16 kl 08:35 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Vi var på farta i hele går, så i dag blir det sløving hjemme. Gjøre det jeg skulle gjort i går kanskje, hehe.
Ut på en tur må jeg da, ser ut til å bli nydelig høstvær i dag også.
Postet 02-10-16 kl 09:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
God morgen - vi er på vei på høstferie, men siden jeg ikke klarte å presse inn to ukers jobb på en uke sitter jeg på kontoret mens de andre pakker og ordner...
Postet 02-10-16 kl 09:43 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
Blånn: Er du på "rektorskole" på Berkeley? Naboen var akkurat på det.

Null planer.
Postet 02-10-16 kl 10:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Drikker kaffe og leser internettet. Unger leker på loftet, ganske støyende....., kan jeg kaste dem ut snart? Nydelig høstsol idag, det må bli en fjelltur seinere. I morgen venter 4 dagers jobbreise. Plutselig helg igjen.
Postet 02-10-16 kl 10:38 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Jeg sitter fortsatt og smiler etter et supervellykket arrangement i går. Masse folk, super mat, begeistrede tilbakemeldinger og masseinnmelding. Det kunne ikke blitt bedre! :andelsgård på flyttefot:

Det er supert vær i dag også, så jeg må vel ut en tur. Men det blir kort, for jeg er også dønn sliten.
Postet 02-10-16 kl 12:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg finner bilder til årets fotobok og ser at minsten burde hatt diagnosen pollenallergi et år tidligere, minst. Stakkars liten.
Postet 02-10-16 kl 15:27 av star star er ikke aktiv
Gammel
Gaia sin avatar
SKAM!
Postet 02-10-16 kl 17:40 av Gaia Gaia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg er i Polen, dannelsesreisen har startet. Overlevd så langt, men jammen er det mye energi og virketrang i en del av disse ungdommene! Auschwitz i morgen.
Postet 03-10-16 kl 00:36 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Millact: Det stemmer. Det er en del av master i skoleledelse på BI.
Postet 03-10-16 kl 01:11 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no