Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 28-11-17 kl 07:47 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg prøver å piske ungene på skolen, før jeg skal tvinge meg i dusjen. Nnnngggghhhh.
Postet 28-11-17 kl 08:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Jeg er halvveis tilbake til egen by etter en dags intens jobbreise. Dagen i dag blir også intens, men tilgang til eget kontor og ikke minst te eller kaffe når jeg trenger det kommer til å hjelpe litt på tror jeg.
Postet 28-11-17 kl 08:55 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Siste jobbedag i Trondheim for denne gang. Spiser frokost med utsikt over Nidelven.
Postet 28-11-17 kl 09:01 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
God morgen! Hjemmekontor i dag, og jeg har så smått kommet i gang allerede, så det føles bra. Nå må jeg ha frokost og kaffe!
Postet 28-11-17 kl 09:15 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Ungeskokk levert, nå skal jeg dusje, spise frokost helt i fred og vurdere tekster fram til timen min. Tirsdag er sånn dag der jeg bare har en gjesteopptreden på jobb, foretrekker å sitte hjemme med vurdering.

Og så er jeg rimelig fornøyd med at vi snart er påmeldt det som er aktuelt av de sju juleavslutningene vi er invitert til, samt har meldt inn ferie for alle ungene. Skulle tru jeg hadde kontroll.
Postet 28-11-17 kl 09:24 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Det er hundre minus ute og den &%¤%¤ garasjeporten valgte dagen i dag til å slå seg vrang.
Postet 28-11-17 kl 09:25 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er syk. Snørr, hoste og feber. Så da blir det en hjemmedag på meg. Det er til og med vondt å ha brillene på nesen.
Postet 28-11-17 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God bedring til Fersken.

Og voksenpoeng til Matilda som har god kontroll.

Jeg har også hjemmekontor akkurat nå. To montører har så vidt begynt på den store jobben med å montere Ikeakjøkkenet mitt og jeg er her i tilfelle det er noen spørsmål. Jeg må inn til et møte kl. 14. Men jeg bor ganske nær jobben, så det er ikke noe problem.

Storesøster måtte tidlig av gårde, så jeg har vært oppe siden kl. 5.30 og har allerede gjort masse i dag. Jeg har rolig sofakrok, julemusikk og julete. Når de andre ikke er hjemme så kan jeg gjøre sånt selv om det ikke er advent ennå
Postet 28-11-17 kl 09:31 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har kosebuksekontor fram til jeg skal på et møte på skolen klokken 10. Så bærer det innover til kontoret, hvor jeg skal være fram til jeg skal på nok et møte på skolen igjen i kveld. Det skal snakkes om valg av videregående, og jeg som har en tiendeklassing med autisme, synes det hele er skrekkelig vanskelig.
Postet 28-11-17 kl 09:34 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Har avlevert minimonstrene i barnehagen, uten alt for mye bråk. Ser til min skrekk at de har vokst ut av en klesstørrelse og trenger et skap med nye klær. Når skjedde det?! Babyene mine?!
Postet 28-11-17 kl 09:39 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
I dag var en god dag å bo på beste vestkant.

3x stengt tunnel - og det var samme tunnelen som ble stengt alle gangene. Heldigvis er det få som skal gjennom den tunnelen, den er ikke sentral i det hele tatt for å få folk på jobb.
Postet 28-11-17 kl 09:40 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Jeg har hatt sjelden fin og hyggelig frokost med tenåringen (normalt vekker jeg alle når jeg drar, men eldste ba om å stå opp med meg i dag. ).

I ettermidddag er det vinterskojakt (litt sent ute, ja) og muligens skiklargjøring. Jeg tror jammen det kan bli skitur i helgen.

Men først jobb. Og kaffe.
Postet 28-11-17 kl 09:46 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Kaffe på plass, unger levert, og jeg på plass ved pc'en. Kanskje jeg klarer å få gjort noe fornuftig idag?

"All I want for Christmas is a job".
Postet 28-11-17 kl 10:03 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
på millen. Det må være helt forferdelig frustrerende.

Jeg blir bare mer og mer forkjølet. Og er for så vidt ganske fornøyd med at jeg sitter i sofakroken min i dag. Jeg må en tur på jobb og både onsdag og torsdag må jeg være der fulltid. Men om dette ikke blir bedre så kan jeg kanskje rydde unna alt som må gjøres på kontoret og så sitte hjemme på fredag også. Jeg hater å være forkjølet.
Postet 28-11-17 kl 11:21 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Skal til Haukeland i ettermiddag og bli litt radioaktiv. Lite gøy det opplegget der.
Postet 28-11-17 kl 11:33 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Sånn, da har jeg brukt en time på å se første halvdel av en dokuserie på dansk TV om svart arbeid i konsertbransjen. Lystig morra der altså.
Postet 28-11-17 kl 12:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no