Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Blomst

Gammel

oppfriskning i heimen

Postet 26-10-09 kl 22:57 av Blomst
Ja da er vi endelig i gang med å pusse opp her, vi har tatt litt nå og da, men nå er det skikkelige greier på gang her.
Mannen elsker å rive ned, men synes ikke der er fullt så gøy å sette opp igjen....til min store fortvilelse...
Det begynnte med at jeg kom hjem fra jobb halv ni en kveld i sommer, da kunne jeg stå i stua å lukte på blomstene i hagen *SKRIIK*
Da var kledningen ute revet og vinduet pluss litt av veggen i stua borte, vi ska ha et lite vindu istedet, så nå er vinduet...
Blomst sin avatar
nygift
Postet under Uten kategori
Kommentarer 0 Blomst er ikke aktiv
Gammel

Maling, maling og atter maling

Postet 04-05-09 kl 20:45 av Blomst
Ja ifjor fikk vi endelig malt huset (eller altså 2 av 4 sider he he) etter ørten farge prøver og uenigheter
Den ene siden skal kledningen skiftes på, så den er jo grei, men bakveggen har bare ikke blitt malt pga mangel på tid.
Men om lørdag var svigerfar her og malte den (han var her forrige lørdag og vasket den he he)
Og så bestemte vi oss for å beise verandagulvet, svigermor hjalp meg å vaske den, så om lørdag var det blitt 1,5 strøk, før det ble tomt for beis, jeg ilte...
Blomst sin avatar
nygift
Postet under Uten kategori
Kommentarer 3 Blomst er ikke aktiv
Gammel

Det går vel mot vår..........

Postet 31-03-09 kl 12:52 av Blomst
Er ganske drittlei av at plutselig kommer snø
Hele hagen var snøfri, men så kom det mere snø, men den er jo allerede begynnt å forsvinne igjen da, men det er en millimeter fra at jeg går ut å skuffer det bort
Det skal bli så deilig, slippe å kle ungene i svære dresser, ikke mer saulete sko (en kan jo håpe mener jeg) og en kan sitte på verandaen å nyte varmen, og det skal bli godt
Blomst sin avatar
nygift
Postet under Uten kategori
Kommentarer 8 Blomst er ikke aktiv
Gammel

Bare tester litt her

Postet 28-10-08 kl 14:22 av Blomst
Deilig vær i dag, sitter her på verandaen å nyter sola
Blomst sin avatar
nygift
Postet under Uten kategori
Kommentarer 3 Blomst er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no