Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdagskaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdagskaffe

Postet 10-10-18 kl 10:29 av Kaffestuggu

Vi er her, vi har bare ikke våknet nok til å låse opp døren.

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
ingling sin avatar
Sjelden jeg er først!

På jobb etter rolig morgen hjemme, jeg er fryktelig bortskjemt for tiden med hjemmekontormann som leverer og henter og fikser middag de fleste dager, så greit å bidra litt til morgenlogistikken før jeg stakk. Rolig dag, kun to møter og forhåpentligvis tid til å finne ut av alt som har ligget litt på vent litt for lenge.
Postet 10-10-18 kl 10:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal straks forelese, hei og hå!
Postet 10-10-18 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg leser meg opp på fag.
Postet 10-10-18 kl 10:52 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Lykke til med forelesning, Toffen, det blir sikkert stas. Jeg har nok å ta meg til selv også, og så er jeg veldig fornøyd med at jeg omsider husket å bestille en øyekontroll til Poden. Det er ellers veldig fine høstfarger utenfor vinduet mitt, og akkurat nå kom det et solgløtt på dem også.
Postet 10-10-18 kl 11:14 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her er det høstlanghelg (tre ekstra fridager), så jeg var og løp kvart over 8 i stedet for kvart over 6. Deilig start på dagen.
Postet 10-10-18 kl 11:50 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg startet dagen med frokostmøte, tungt, men interessant tema.
Nå på jobb og masse og gjøre. Sola skinner inn på kontoret og jeg har tatt en kjip,men riktig beslutning idag. Så nå lover alt godt videre for min del.
Postet 10-10-18 kl 12:07 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Morn-ish. Strategimøte vel overstått, tre timer med ukritisk bruk av buzzwords. Hurra.

I dag var det rett og slett så pent ute at jeg ble helt satt ut. En del av veien jeg kjører til jobb går gjennom en nydelig skog mellom to vann, og kombinasjonen av blikkstille vann, nydelige høstfarger (som ble enda finere gjennom solbrillene) og strålende sol ble litt for mye for meg på morgenkvisten.
Postet 10-10-18 kl 12:20 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har ferie og jobber i hagen i strålende solskinn.
Postet 10-10-18 kl 12:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Det er veldig vakkert ute nå, ja. Jeg har utsikt utover hele Oslo fra kontoret mitt.
Postet 10-10-18 kl 12:50 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har alltid lurt på hva i all verden folk gjør når de "jobber i hagen". Jeg har hage, jeg klipper gresset innimellom, men ellers forstår jeg ikke helt hva man gjør, altså.
Postet 10-10-18 kl 13:04 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg ordner bedene, setter løk, rydder inn hagemøbler, fjerner sommerfugler og raker just nu. Stor jage, det blir aldri stopp. I morgen skal jeg høste vinterfrukten.
Postet 10-10-18 kl 13:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg kom meg ut på min halve time med loff/jogg i dag også, så jeg er dødsfornøyd tross kink i nakken.

Nå pakkes det til noen dager i krypinnet på fjellet for å nyte siste del av høstferien.
Postet 10-10-18 kl 14:24 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er endelig i gang med alle novelleanalysene mine. Hepp!
Postet 10-10-18 kl 14:48 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Juhu, sto på sertifiseringseksamenen jeg tok på fredag!
Postet 10-10-18 kl 18:36 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Grattis, ingling - godt jobbet!
Postet 10-10-18 kl 18:53 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Så bra, ingling!

Minsten og jeg ser kaptein Sabeltann for ørtende gang, mens brødrene er på speidermøte. Lurer på om jeg kan snike meg unna snart og vurdere noen tekster i stedet...
Postet 10-10-18 kl 19:04 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Divine sin avatar
Klokken er bare elleve her i Minnesota, og jeg sov mye lenger enn jeg trodde på dag 1. Var ikke lysvåken klokken fire, som jeg fryktet. Har jogget litt i nabolaget, og nå skal vi ut på Escape Room og bryggeriomvisning. «Vi» er vertssøsteren min fra high school og meg. Utrolig kult å være her igjen. Sist var i 2004. Tretti år siden high school. Gådd, jeg er gammel.
Postet 10-10-18 kl 19:10 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Kos deg, Divine, så utrolig gøy!

Grattis Ingling!
Postet 10-10-18 kl 23:31 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no