Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 01-06-17 kl 07:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Her er det egentlig full nedtelling til ferie, 3 uker igjen i dag. Ingen store planer for dagen annet enn å undervise noen timer og nyte noen få timer fri i ettermiddag. Faren til ungene har endelig kommet tilbake til Norge og jeg håper han har planer om å ha ungene snart, det er over et halvt år siden han så dem, så det er jammen på tide.
Postet 01-06-17 kl 07:34 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
God morgen! Vi venter på at klokka skal bli mye nok til at vi kan stikke bort og overta det nye huset vårt. Mistenker at det blir vanskelig å løsrive seg og reiser på jobb etterpå, har jo mye mer lyst til å være der og planlegge.
Postet 01-06-17 kl 07:58 av celebelen celebelen er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. På jobb, passe med fart. Deilig å sykle til jobb i solskinn, selv om det bare var 9 grader da jeg sto opp.
Postet 01-06-17 kl 08:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Her er det sol og kaldt, tok med en haiker et stykke på vei til jobb i dag. Hyggelig å småprate med en sykkelturist fra Tyskland.
Postet 01-06-17 kl 08:48 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Det var lenge borte ja, Polarjenta. Håper ungene får litt pappatid i sommer da, og du litt alenetid.

Lykke til med nytt hus Celebelen!

Sol og sykkel høres ut som en fin start Eia.

Haiker høres skikkelig eksotisk ut, Tink. Jeg må innrømme at det å plukke opp haikere eller haike selv er en nesten utdødd praksis i mitt hode.

Jeg er på Gardermoen. Gleder meg til å være ferdig med dagens flytur.
Postet 01-06-17 kl 09:04 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Ja, det er lenge, og jeg håper han innser det selv.
Postet 01-06-17 kl 10:09 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært på astmautredning med minsten. Det ble full pott på astma, men heldigvis ikke allergi. Siden jeg har begynt prosessen med å finne ut om jeg også har astma nærmer vi oss 4/5. To barn, mannen og jeg.

Nå nyter jeg lunsj i sola før nettverkssamling i matematikk.
Postet 01-06-17 kl 11:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har kjøpt meg ny sykkel! Den er turkis, med skikkelig lavt innsteg og bredt sete og, og, og! Den er
Postet 01-06-17 kl 13:39 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Gratulerer med sykkel, Pappalille!

I ettermiddag er det utendørs sommersavslutning for yngsteungen. I seks grader og regn. Det føles veldig norsk og veldig feil å stille opp på noe sånt.
Postet 01-06-17 kl 14:46 av Pingis Pingis er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har levert et prosjekt jeg har jobbet med i snart et år (riktignok på og av, men tross alt en stor jobb). Det skal presenteres i neste uke, og jeg er spent.

Så har jeg fått bestilt pass til ungene på et relativt fullt politikammer ... og truffet en annen FPer.

Nå sitter jeg i massasjestol hos fotpleier. En effektiv dag, altså!
Postet 01-06-17 kl 15:16 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt eksamen i dag og er strålende fornøyd med å være ferdig. Bare hjemmeeksamen igjen nå.
Postet 01-06-17 kl 17:40 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har vært på faglærersamtaler med mellomste. Nesten bare ros å få. Det er veldig hyggelig!
Postet 01-06-17 kl 18:02 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har vært på førskoledag med eldstejenten i dag, rare greier altså! Hun er klar som bare det, så det skal nok bli bra. Vi har kjøpt skolesekk også, det var stas. Nå venter jeg på at mannen skal komme hjem, det var visst ikke bare bare i dag. Skjer det noe spesielt i Lillestrømområdet i dag?
Postet 01-06-17 kl 18:07 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar


Jeg har altfor liten lagringsplass på jobbeposten, og når det er fullt legges alt i utboks uten å sendes. Men den sier ikke fra at den gjør det, og alle mailer kommer inn som vanlig. Så ALT jeg har gjort i dag, inkludert tidssensitive ting, kom først avgårde i nå i kveld.
Postet 01-06-17 kl 21:55 av gajamor gajamor er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no