Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 14-07-19 kl 09:12 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
God morgen.
Ferien er godt i gang. Frokost og kaffe er inntatt.
Postet 14-07-19 kl 10:22 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sitter og tvinner tommeltotter til jeg skal på trening kl 10. I dag kommer barna mine hjem!
Postet 14-07-19 kl 10:34 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sen kveld, tidlig morgen.
Blir en veldig rolig dag
Postet 14-07-19 kl 10:36 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Frokost unnagjort på meg også. De tregere i huset har det fortsatt tilgode. Ingen store planer på tapetet idag. Foreløpig henge de klassiske tåkeskyene her.
Postet 14-07-19 kl 10:37 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er så i feriemodus at jeg må tenke meg om før jeg vet hvilken dag det er, og det er greit nok men litt skummelt siden jeg må ha styr på hva som skal skje når frem til vi drar til Danmark.
Postet 14-07-19 kl 10:56 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Våknet til bulder og brak idag så inntil videre er det innedag her på hytta.
Postet 14-07-19 kl 11:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Rydde står på planen i dag. Har begynt på pakkeliste til ferien. Ikke at vi drar de nærmeste dagene, men kommer alltid på noe et par dager etter jeg begynner. Så da bør jeg slippe å stresse når vi først pakker.
Postet 14-07-19 kl 11:51 av star star er aktiv nå
Gammel
Skal også rydde ute litt samt inne. Blitt kaldere ute og foreløpig er det ikke sol, men jeg tror det blir bedre snart. Siste feriedag på meg i denne omgang. Så blir det jobb i to uker før ny ferie.
Postet 14-07-19 kl 11:57 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Ungene sover, jeg har vært våken i godt og vel fire timer. Planen var stranda, men været er ikke helt der. Mulig jeg må foreslå badeland.
Postet 14-07-19 kl 12:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Mornings! Var i vannland 8 timer i går. Sov til kl 10 i dag. Fjoh, ferie tar på!
Postet 14-07-19 kl 12:09 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Pakkedag! Ungene skal avgårde med besteforeldre i morgen tidlig, så da må ting og tang ned i trillebagene.
Postet 14-07-19 kl 12:21 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Oppdatert 14-07-19 kl 15:18 av Fersken (Damn autokorrekt)
Gammel
Stompa sin avatar
Begge ungene er på jobb, jeg har brukt de siste dagene til å skru opp nye skap på Herremannens rom og skal gjøre minst mulig i dag. Sofa med strikketøy og britisk krim, tenker jeg, med en innlagt treningspause.
Postet 14-07-19 kl 12:21 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Ferie! Poden er i Kongeparken med en kompis og jeg har sløøøøv morgen.
Postet 14-07-19 kl 12:51 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Har feid gårdsplassen og lagt ut noe på finn. Kommer snart en og ser på og kjøper tenker jeg.
Postet 14-07-19 kl 14:03 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Her er det klesvask og pakking på programmet og det er ikke lett i år. #ilandsprobem
Postet 14-07-19 kl 14:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Her buldrer det jevnt og trutt så vi er fortsatt inne.
Postet 14-07-19 kl 14:31 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg har bok, sol og ferie. Skal vaske litt klær, planlegger pakkingen og har tiltagende reisefeber.
Postet 14-07-19 kl 15:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er hekte på Glee igjen, i natt ble jeg liggende og se «bare en episode til» til klokka bikket tre. Sov som en Stein etterpå, og det var deilig etter flere uker med dårlig og urolig nattesøvn.
Vi maler levegger og beiser terrasse, og det er så kjedelig! Podkast hjelper litt da, heldigvis.
Postet 14-07-19 kl 16:23 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er straks på vei hjem fra Trondheim etter et par interessante dager her, og akkurat nå var det skikkelig digg å sitte stille og vente på forsinka fly.
Postet 14-07-19 kl 17:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi har hørt på anbefalinger og busset og styrt for å dra et sted der det skulle være så bra å bade. Bare for å komme et sted vi syntes var dårligere enn det vi har. Nå venter vi på bussen hjem igjen. Litt slitne og sultne i varmen.
Postet 14-07-19 kl 17:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Hvor var dere, Blå?
Postet 14-07-19 kl 19:17 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Vi er hjemme igjen fra interrail. Eldste ble sluppet av hos kjæresten (åh som de har savnet hverandre ) og mann og yngste setter opp ny PC som ventet på yngste. Jeg har inspisert hage og drivhus, plukket jordbær og gleder meg til å klippe meg veg inn i drivhuset - det vokser så det ljomer!
Postet 14-07-19 kl 20:05 av Eia Eia er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no