Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 05-09-19 kl 08:24 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 12

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

Jeg må ha helg. Nå. Jeg føler meg junisliten.
Postet 05-09-19 kl 08:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Du er ikke alene! Og i kveld er det stor jobbmiddag på hotell med kunder fra hele verden.
Postet 05-09-19 kl 08:31 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Høsten har startet knallhardt.
Jeg skal snart på jobb, glad det er torsdag.
To hektiske uker før en uke f
Postet 05-09-19 kl 09:08 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I morgen på dette tidspunktet kommer jeg til å være superstressa, men akkurat nå føler jeg at jeg har gjort alt jeg kunne. I morgen skal jeg nemlig holde en presentasjon på en halvtime for hele arbeidsplassen min. 170 personer er en del, men heldigvis så sitter en del av dem i andre byer og følger meg på pc, så da blir det litt mindre publikum å forholde seg til. Presentasjonen er klar og godkjent av sjefen, så i dag skal jeg bare puste med magen og øve.
Postet 05-09-19 kl 09:17 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Fysiotime straks. Eller torturtime kan man vel kalle det.
Postet 05-09-19 kl 09:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg tok en litt rolig morgen i dag og fikk spise frokost med mannen. Veldig hyggelig. Og siden jeg er sent hjemme i dag var det egentlig eneste mulighet.

Gleder meg også til helg.
Postet 05-09-19 kl 09:33 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
To timar i dag berre, og så ere hællja. Og det er ordentlig deilig, sjølv om eg må lese gjennom ein del tekstar for å sjå om nokon treng ekstratimer i norsk.
Og i ettermiddag skal eg gå ein ordentlig tur.
Postet 05-09-19 kl 09:37 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Helg blir bra, særlig om jeg holder disiplinen sånn noenlunde oppe i dag og i morgen.
Postet 05-09-19 kl 09:40 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Torsdag allerede, ja. Og her sitter jeg fortsatt. Skikkelig gøy å bli sjuk i ny jobb. Nuvel, får hoste i fred noen timer i dag, i går hadde jeg både ett barn og mann hjemme. Aldri så galt!
Postet 05-09-19 kl 10:03 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Fin, solfylt, men kjølig morgen, dog med oversvømmelse av min vanlige rute, men E6 var snill i dag, og brukte ca. like lang tid som vanlig via mannens jobb. Svømmebarnet som skulle på grytidlig morgentrening hadde våknet med sår hals, potte tett og nyseanfall, så hun ble under dynen, antagelig en lur avgjørelse. Jeg kjenner litt på samme tendens, men velger enn så lenge å ignorere det.

Gleder meg til helg, siste rolige hjemmehelg før tre helger på rad borte, må utnyttes!
Postet 05-09-19 kl 10:24 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Høst er brutale greier. Jeg skal visst arrangere middag for gjester i kveld, hvilken åndsfraværende stratosfære var jeg i når jeg tenkte det var en god tanke etter maratondag på jobb? :stønn:
Postet 05-09-19 kl 10:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Utrolig kjedelig ingling, men sånt skjer jo og det er sikkert verst for en selv. Masse god bedring!

Håper middagen blir koselig, Blondie, når du først har laget den og får satt deg ned.

Jeg har kaninhjerne i dag, som hopper frem og tilbake og hit og dit mellom ulike arbeidsoppgaver sånn at ingenting blir gjort. På tide å roe ned og fokusere på en ting av gangen!
Postet 05-09-19 kl 10:45 av Heilo Heilo er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no