Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 27-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg spiser hotellfrokost og forbereder meg for nok en dag på fotballcup på Hamar. Det var nydelig her i går, så vi satser på god fortsettelse. Selv om "jentene mine" gikk på sesongens første tap i går.
Postet 27-08-17 kl 09:18 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Skilpadda sin avatar
Morn! Vi er oppe uvanlig tidlig til oss å være på en søndag, for å rekke ordentlig søndagsfrokost før Sound of Music på Cinemateket.
Postet 27-08-17 kl 11:12 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Oppe, men langt fra våken. Bryggefest med jobb i går og formen er deretter.
Postet 27-08-17 kl 11:15 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Endelig sovemorgen! Det gjorde godt for en sliten sjel. I dag skal jeg lære om, og sette igang, bokashi. Hvis ikke hagen kaller for mye. Og så litt jobbing på kvelden, da.

God søndag!
Postet 27-08-17 kl 11:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sitter og ser på at storebror lager brunch, med bagels og eggerøre.
Postet 27-08-17 kl 11:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Her er det stenging av sommerhus på gang. Uendelige mengder tekstiler som skal pakkes ned og tas med hjem for vask, gulv som skal vaskes og sengetøy og madrasser som skal skjermes mot en evt museinvasjon.
Postet 27-08-17 kl 11:46 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Jeg har allerede vært ute på tur og nå er det sen frokost.
Skal på skautur med venninne senere i dag, blir så bra atte. Nyte helgene og det fine været.

En god søndag til alle uansett aktivitet.
Postet 27-08-17 kl 12:09 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Maverick: er det ikke herlig når ungene tar over på kjøkkenet av og til? Jeg har en slik, jeg også.
Postet 27-08-17 kl 12:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Fint vær ute og jeg skal ta med gutta og et tantebarn på båttur med pappa. Mannen har vært borte siden tirsdag og kommer først hjem i morgen kveld. Bare tre dager på jobb før jeg skal til Amsterdam med mine tre beste venner. Gleder meg!
Postet 27-08-17 kl 12:36 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Her er det mat&helse-lekse som var utslagsgivende. Jeg må huske å takke læreren.
Postet 27-08-17 kl 12:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Og vi må takke SFO-kokken og mat&helse-læreren han hadde i 6. for at interessen ble vekket og mestringsfølelsen ble bekreftet.
Postet 27-08-17 kl 13:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Cup-helgen er over. Minsten røyk ut i semifinalen, mellomste i kvertfinalen. Jeg tillater meg å godte meg litt over at førstelaget også gikk ut i kvartfinalen.

Nå er jeg barnevakt for nevø og niese.
Postet 27-08-17 kl 18:57 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har hatt en fantastisk bursdagsfeiring med masse fine folk, og nå er alt ryddet og jeg sitter på OSL på vei til Barca. Fest på Øen er et risikoprosjekt og et C-moment, men når det funker er det så deilig.
Postet 27-08-17 kl 20:23 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Bursdagselskap for 9-åringer over, godt å sette seg ned og slappe av. 18 herlige unger gir mye energi, og vi får brukt en god del også. Det blir beina høyt resten av kvelden.
Postet 27-08-17 kl 20:27 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det beste med barnebursdagsfeiringer er når de er over, Pamina.

Jeg sitter og gløtter på Mamma Mia og venter på vaskemaskinen. Trøtt som en strømpe; var oppe 6.30, på treningssenteret litt over 7 og ferdigtrenet og -dusjet litt før 9, før jeg duret videre for å guide en gruppe norske turister til handelsstedet på Kjerringøy. Utrolig artige folk, masse energi - men man må være "på" hele tida, selv mens handelsstedets egne folk egentlig har hovedansvaret, og det er ganske utmattende. :svett:
Postet 27-08-17 kl 22:08 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg titter og på Mamma Mia, passe fin film dagen derpå etter bryllupsfeiring i går.
Postet 27-08-17 kl 22:55 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg er ganske fornøyd med at Enga slo ut RBK av cupen, den triumferende trønderen jeg har i hus er ikke like begeistra. Moaha.
Postet 27-08-17 kl 23:23 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no