Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 17-11-20 kl 07:30 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
På'n igjen. Det er stille på jobb om dagen, så jeg har planer om effektive økter i kombinasjon med skikkelige pauser i stedet for å sitte lenge foran pc'en og dille.
Postet 17-11-20 kl 08:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Påan igjen her også

Spisebordet i dag og Tidenes morgen i bakgrunnen. Litt lei og kjei, men jeg har i hvert fall en klar plan for hva jeg skal få gjort i løpet av dagen.
Postet 17-11-20 kl 08:50 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har bursdag i dag, og overgikk meg selv i bestillingen fra morgenlevering. Så jeg har nok å spise på hjemmekontoret, også av søtsaker.

Vi skal spise på restaurant i kveld på tross av restriksjoner. Jeg er spent på om restauranten har en drikkemeny tilpasset maten slik som de har med vin. (Vinmeny er jo ikke tilgjengelig for øyeblikket.) Men jeg kommer uansett til å klare meg fint med god eplejuice.
Postet 17-11-20 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven.

Snart jobb, tror dagen idag er bedre enn dagen igår, det er da enda noe. Og vi er over halvveis i november.
Postet 17-11-20 kl 09:34 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven!

Skal følge sønn til tannlegen om litt og så er det tilbake til hjemmekontor for dagens oppgaver.
Postet 17-11-20 kl 10:04 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Tjorven!
Postet 17-11-20 kl 10:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Måtte se ut to ganger før jeg skjønte at Blå snakket om radioprogrammet Tidenes morgen og ikke en fantastisk soloppgang eller noe (som ikke kan være så forskjellig 8 km lenger sør).

Vått og grått. Jeg har luftet regnbuksa mi da jeg fulgte lillesøster et stykke til skolen. Har tent lys i vinduskarmen og forsøker å forberede meg til gjesteopptreden i viktig møte.
Postet 17-11-20 kl 10:06 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
:fniser:

Nei, det er ikke akkurat tidenes morgen utenfor vinduet.

Jeg sitter med ryggen til vinduet og ser heller på et tent kubbelys.
Postet 17-11-20 kl 10:19 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Gratulerer så mye med dagen Tjorven!

Her er det også grått og trist i dag, jeg har et vanskelig møte senere i dag og gruer meg ihjel. Sjefen sier at jeg ikke skal legge det på mine skuldre, det er lett for han å si det.
Postet 17-11-20 kl 10:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven!
Postet 17-11-20 kl 10:25 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Nå er julegudstjenestediskusjonen i gang igjen, endelig litt normalitet.
Postet 17-11-20 kl 10:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven!

Her regner det, jeg er alene i huset og har nettopp vært en kjapp tur på butikken.
Postet 17-11-20 kl 10:52 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Hurra for Tjorven!

Jeg tror restaurantbesøk hos proffe folk er noe av det tryggeste og lureste man kan gjøre nå.
Postet 17-11-20 kl 10:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer, Tjorven!
Postet 17-11-20 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer Tjorven.
Postet 17-11-20 kl 11:30 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag. Jeg sitter på hjemmekontor i dag. Greit at ikke både jeg og rektor må i eventuell karantene samtidig. Og siden de fleste elevene og lærerne jeg har ansvar for er på hjemmeskole/karantene var det greit sånn.

Vi har forøvrig avlyst skolegudstjenesten for lengst. Vi har ikke felles samlinger for alle elevene på skolen og da kan vi heller ikke ha det i kirka.
Postet 17-11-20 kl 12:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven
Lite motivasjon i dag. Hadde kundedemo tidlig i morges og mistet litt piffen etter det. Nå sitter jeg her med farge i håret slik at jeg om ikke annet blir kvitt det gråe for denne gang
Postet 17-11-20 kl 14:08 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Møte er ferdig og jeg lever og jeg ligger ikke i forsterstilling under pulten. Men må ha et stort glass med Cola for å feire.
Postet 17-11-20 kl 14:31 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Hurra for Tjorven!
Postet 17-11-20 kl 14:39 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Gratulere med dagen, Tjorven! Kos dere på restaurant. Hvorfor selges det ikke vinpakker?
Postet 17-11-20 kl 15:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med dagen, Tjorven.

Jeg har en liten pause i en møtemaratondag. Jeg er sliten!
Postet 17-11-20 kl 15:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
millact: Det er forbud mot all alkoholservering i Oslo nå. Det var nok ikke primært den vinen jeg skulle drikke til middagen de ville til livs, men jeg skjønner jo at det er mye greiere å si at det er fullstendig forbud mot alkohol.
Postet 17-11-20 kl 15:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hurra, Tjorven!
Postet 17-11-20 kl 15:56 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven!!

Travel dag på hjemmekontoret, tiden flyr i det minste.
Postet 17-11-20 kl 16:04 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen Tjorven.

Jeg har hatt en litt lei dag på hjemmekontoret og måtte kompensere litt. Så jeg tente i ovnen i formiddag og satte deig til osterundstykker.

Storesøster kommer hjem fra jobb og kommenterer tørt at det er lett å se at noen har hjemmekontor.

Jeg vil understreke at en rundstykkedeig ikke tar veldig mye tid i hjemmekontordagen. Og nå er de snart klare.
Postet 17-11-20 kl 16:28 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Orker ikke å lage innlegg ute i forumet, så håper at noen kan hjelpe her. Noen som husker hva det der Gibberish spillet som de fleste influensaen har hatt film om på snap og lignende heter. Jeg klarer ikke å komme på det.
Postet 17-11-20 kl 19:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Frøy - Among us?
Postet 18-11-20 kl 09:08 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no