Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 02-11-22 kl 06:43 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hjemmekontorerer i dag, det er ikke så ofte. Det er deilig å sitte i hettegenser og ullsokker, med kaffe i koppen. Jeg må ut på møter i dag, men det er noen timer til. Nå skal jeg nyte freden etter at de andre har reist til sine respektive steder. Litt lettere med konsentrasjonsarbeid hjemme, altså!
Postet 02-11-22 kl 07:24 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Deilig med hjemmekontor, Blondie!
Jeg skal sørover mot hovedstaden i dag og starter med 25 min forsinket tog.. spent på hvor mye mer forsinket det blir.. det har ikke kommet til stasjonen her en gang..
Postet 02-11-22 kl 07:27 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk en påminnelse i går om at jeg på dagen i dag skulle levere en matrett på knertens skole i forbindelse med "internasjonal dag". Det hadde jeg fullstendig fortrengt. Men mannen min og jeg bestemte oss for å løse dette sammen, og vi har i dag klart et brett med lefser med røkelaks. Fordelen med å sende ungen til en skole hvor flertallet av ungdommene har slekt som kommer fra et stort antall land, er at det er fullstendig innafor å levere norsk mat til internasjonal dag.

Så jeg følte meg som verdens snilleste mor som tilbød meg å KJØRE knerten til skolen i dag. (Det har jeg aldri gjort før.) Men så skal han ikke på skolen. Han skal på besøk på en videregående skole i sentrum isteden.

Så nå sitter jeg på hjemmekontor og venter på at rushtrafikken skal gi seg. Jeg må på kontoret etter lunsj i dag, men da er det jo veldig fint med en fleksibel arbeidsgiver.
Postet 02-11-22 kl 07:45 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Jeg føler meg heldig, for jeg unngikk akkurat regnvær på sykkeltur til jobb. I ettermiddag er det meldt sol.

Straks ut i produksjonen. Må bare ... først.
Postet 02-11-22 kl 07:50 av Eia Eia er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Etter to dager på workshop er det godt å være på hjemmekontor. I tillegg så startet vi dagen med å synge og overrekke gave til den nybakte 15-åringen.
Postet 02-11-22 kl 07:58 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Sitter og venter på glassmontør. De skal sette opp glassplater over kjøkkenbenken, og jeg gleder meg veldig til å få det på plass. Håper bare de kommer til avtalt tid, for jeg må på jobb snart.

Øyekatarren jeg fikk i går er som forventa verre. Har skylt med sterilt saltvann og tatt paracet, og håper det roer seg snart. Ikke noe gøy å gå på jobb uten sminke, heller. *i-landsproblem*
Postet 02-11-22 kl 07:58 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg er visst 50 i dag Jobber med nesten bare menn og i dag møtte de meg meg både roser, ballonger og kamferdrops når jeg kom på jobb Fin gave fra firmaet har jeg også fått - hakket mer sporty enn kamferdropsene
Postet 02-11-22 kl 08:33 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
amo sin avatar
Gratulerer Selma, jeg er viss 54 i dag.
Postet 02-11-22 kl 08:34 av amo amo er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Gratulerer med dagene!
Postet 02-11-22 kl 08:40 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer med dagen til både Selma og amo!

Jeg synes jobben din er litt (bitter)søt med de kamferdropsene, men jeg tolker det som det er godt ment.
Postet 02-11-22 kl 08:57 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Gratulerer Selma og Amo!

Jeg har en litt bratt start. Høy på gårsdagens korpsøvelse kom jeg meg selvsagt ikke i seng da jeg kom hjem. Det betyr trøtt i morges. Så trøtt at jeg tok med podens bukse. Så her sitter jeg i turbukse og venter på at butikkene skal åpne.
Postet 02-11-22 kl 09:08 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer til Selma og amo!

På hjemmekontoret i dag også. Må på jobb i morgen da, og har fri på fredag, så da regner jeg det som en kontordag.
Postet 02-11-22 kl 09:13 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gratulerer Amo og Selma.

På kontoret med hodepine. Og med en haug å gjøre, men vet ikke hvordan. Eller vet, men får ikke lov.
Postet 02-11-22 kl 10:04 av star star er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Tjorven - jeg fikk gavekort på Get Inspired også så jeg tror ikke de ser på meg som helt oldis ennå heldigvis
Postet 02-11-22 kl 10:27 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Gratulerer til jubilanter!

Jeg ligger på sofaen og er sykmeldt og tenkte å utnytte det til å slappe av litt. Har unnagjort dagens oppgaver, altså å løse NY Times’ kryssord, Spelling Bee og Wordle - nå skal jeg fortsette å ignorerere e-posten og lese bok i stedet. Takk til værgudene for pøsregn, desto diggere å slumre!
Postet 02-11-22 kl 10:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Da er nye bukser på og jeg er klar for resten av dagen. Akkurat nå er både rektor og inspektør fraværende. Da kan kanskje musene danse på bordet?
Postet 02-11-22 kl 10:45 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med stor dag, Selma, og med deg, Amo, og til datteren til Fersken
Postet 02-11-22 kl 11:01 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da har jeg blitt litt klokere.
Postet 02-11-22 kl 11:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Gratulerer med bursdagene, Selma og amo og hurra for fersk 15-åring, Fersken.

Godt løst med lakseruller i dag, Tjorven. Rimelig hektisk å oppdage slikt i siste liten, men kjekt når det ordner seg.

Jeg har nededag, men måtte ut noen ærender. Resten av dagen blir det sofatjeneste.
Postet 02-11-22 kl 16:27 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no