Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 03-01-19 kl 07:58 av Kaffestuggu

Morn, morn! Kaffen står klar, så bare stig på. To arbeidsdager igjen før helg - dette klarer vi, folkens!

Kommentarer totalt 31

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Jeg er på banen i retning jobb, iført treningsklær. Hovedmotivasjonen er riktignok å komme meg ut av huset før ungene må vekkes og fås i fart. Men hey, så lenge den funket!

Heldigvis kort uke, kjenner det skal bli digg med helg igjen straks!
Postet 03-01-19 kl 08:11 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er på sykehus og skal ha en operasjon - gruer meg. Så ingen kaffe på meg ennå..
Postet 03-01-19 kl 08:14 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
007 sin avatar
Jeg er fullstendig vrangsovd, fire timer søvn er for lite.
Jaja. Bare til å stå i det.
Postet 03-01-19 kl 08:31 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oppe og får i gang unger. Vi må levere inn bilen på morgenkvisten nå, den trenger ny frontrute. Og så er det jobb. Nesten 2 mnd siden jeg var på jobb, så er vel på tide nå.
Postet 03-01-19 kl 08:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Lykke til, Millen.
Postet 03-01-19 kl 08:38 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 03-01-19 kl 08:47 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Lykke til, Millen!

Jeg er så trøtt at jeg ikke vet hva jeg heter. Og i dag skal jeg lære opp en som skal ta over noen arbeidsoppgaver etter meg. Jeg vet ikke helt om jeg er i stand til det akkurat nå. Heldigvis har de usedvanlig god kaffe hos den kunden jeg er hos i dag, så det hjelper litt.

To arbeidsdager, og så skal helgen være svært hjertelig velkommen.
Postet 03-01-19 kl 09:09 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn. Fikk akutt feberanfall i går kveld/natt. Heldigvis bedre nå, og er på jobb. Ikke så rart egentlig - de vi var på besøk hos i nyttårshelgen gikk gjennom akkurat det samme, så jeg venta på det. Litt sausete i hodet enda, da.
Postet 03-01-19 kl 09:26 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen og godt nyttår!

Hadde fri i går, så i dag er første arbeidsdag etter nyttår. Hjelpe meg, det er hardt å snu døgnet etter ferie. :trøtt: Men heldigvis bare to dager igjen til helga!
Postet 03-01-19 kl 09:32 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Sekstenåringen stod opp av seg selv, kryss i taket! Han var skrekkelig trøtt, og hostet fremdeles, men greide å få i seg frokost og komme seg av gårde i riktig tid. Jeg er imponert (og gjetter at det blir vanskeligere i morgen).

Selv hjemmejobber jeg litt før årets første PT-time. Det blir nok fælt.
Postet 03-01-19 kl 09:34 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Lykke til med operasjonen, Millen!

Jeg er bare trøtt! Dag to etter ferie er alltid verre enn dag en synes jeg. Dessuten reiste storesøster i går og nå mangler den ene veggen igjen.
Postet 03-01-19 kl 09:55 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 03-01-19 kl 10:02 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Lykke til Millen.

Det var utrolig vanskelig å stå opp i dag, men så lenge jeg er på jobb før kjernetiden begynner gjør det ingenting.
Postet 03-01-19 kl 10:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Jeg fatter ikke, jeg har sovet som en stein hele julen, og nå, natt til første arbeidsdag, omtrent ligget oppå dynen...

Trøtt som en strømpe, men 40 minutter frisk luft på vei til jobb hjelper jo litt. Det som er dumt er at jeg har glemt briller, så jeg må myse meg gjennom tilværelsen i dag.

Lykke til, Millen!
Postet 03-01-19 kl 10:09 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Lykke til Millen.
Postet 03-01-19 kl 10:13 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lykke til, Millen!
Postet 03-01-19 kl 10:19 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, Millen!

Sovet for lite her også, det er primært min egen skyld men også litt barna sin. Hente kaffe, da.
Postet 03-01-19 kl 10:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lykke til, Millen!
Trøtt som ei strømpe her også. Men er på jobb. Sparer kaffekoppen til lunsj. Tror jeg fikser meg litt te.

I kveld skal jeg til Spektrum og se håndballgutta spille mot Island. Og en kamp til om jeg gidder.
Postet 03-01-19 kl 10:32 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
Lykke til Millen!


Denne dagen har jeg gruet meg til lenge. Vel, nå er den i hvertfall snart over (alt er relativt).
Postet 03-01-19 kl 10:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Goddagen! Sover dårlig inn i det nye året jeg også... Legger meg og sovner godt i rimelig tid, men våkner etter 2 timer og er rastløs.

Jaja, bare to arbeidsdager på meg denne uka. I morgen skal jeg på dametur med lillesøster. Det blir stas.
Postet 03-01-19 kl 10:51 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er også rimelig trøtt, og ikke vant til at noen krever ting av meg. Nå blir det ikke så veldig krevende i dag – kort gjemmekontordag – men det er mer enn nok å gjøre, så jeg får vel se å komme ordentlig i gang.
Postet 03-01-19 kl 10:52 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
HV, akkurat som jeg skulle sagt det selv! Helt utrolig dårlig søvn i natt. Kan dessverre ikke si at jeg har sovet så godt i julen heller, men nå de siste 2-3 nettene har det vært bra. Satser på at neste natt blir bedre! Er på jobb med tåke i hodet, men snart helg heldigvis!
Postet 03-01-19 kl 11:37 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sitat:
I kveld skal jeg til Spektrum og se håndballgutta spille mot Island. Og en kamp til om jeg gidder.
Takk for påminnelsen, Blånn! Min form tilsier at det eneste jeg orker etter jobb i dag er sofa, TV-kamp og store mengder te med ingefær, sitron, hvitløk og honning. :sjuk som en mann:
Postet 03-01-19 kl 11:47 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Lykke til Millen.

Er heilt groggy her eg sitter. Skal på jobb om ein times tid. Og kvifor må alt av aktivitetar starte opp igjen i dag og? Held det ikkje med skule og jobb liksom
Postet 03-01-19 kl 11:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Lykke til Millen! Lykke til med jobbstart igjen Mex! Og pjusk på alle som trenger. Det går mot lyser tider!!
Postet 03-01-19 kl 12:16 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
My sin avatar
Lykke til med operasjon Millen, og lykke til med det du gruer deg til Maverick.

Jeg er også trøtt, til tross for at jeg har sovet godt. Været gjør meg ekstra trøtt tror jeg. Jeg er vanligvis ikke veldig værsjuk, men nå begynner selv jeg å slite. Ungene har kommet seg greit opp da. Men med de nye vekkerklokkene (wake up light) har et par av dem sett muligheten til å stå opp ekstra tidlig, for å ha masse tid til å spille og se på youtube før skolen. Så nå måtte jeg gi beskjed om at hvis de fortsetter med den praksisen må de legge seg en time før om kvelden for å få nok timer med søvn.
Postet 03-01-19 kl 12:35 av My My er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Blæh! Hjemme i sengen med feber og ryggvondt, og ingen til å pleie meg. :sjuk som en mann:

Har vært oppe igjen ca ørten ganger for å hente laptop/te/vann/smertestillende/laptop-pute etc. Men NÅH skal jeg slappe av.
Postet 03-01-19 kl 15:14 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sitat:
Og kvifor må alt av aktivitetar starte opp igjen i dag og? Held det ikkje med skule og jobb liksom
Her startet håndballen i går. Mellomste var klar for tortur...
Postet 03-01-19 kl 15:21 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Håper alt er gått bra, Millen!
Postet 03-01-19 kl 15:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har drømt om håndballtrening hele juleferien, så han var ekstremt klar for trening i dag. Snuppa - not so much!
Postet 03-01-19 kl 17:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Morsom kamp. Tror jeg var den eneste i Spektrum som strikket under kampen. Men støyen gjorde ikke underverker for hodepinen min.
Postet 03-01-19 kl 21:16 av Blånn Blånn er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no