Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 12-02-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

Jeg har ikke stått opp enda, men jeg tror jeg har gangsperr i hele meg. Og når jeg kjenner gangsperren liggende, så kan jeg jo bare fantasere om hvordan det blir å reise seg.
Ingen undervisning i dag, men fire møter i vente. Bare til å komme seg på hesten i dag også.
Postet 12-02-19 kl 08:21 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er oppe. Var ute i natt og måket så jeg er trøtt. Det meldes regn og teit vær framover, så hurra for det.
Postet 12-02-19 kl 08:32 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har jobbet en halvtimes tid, mesteparten av dagen går med til møte. Arbeidsdagen i går avsluttet jeg med å kjøpe babytøy til en kollega som akkurat har blitt far, det var en av de koseligere oppgavene.
Postet 12-02-19 kl 08:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Morn! I dag er det årsavslutning regnskap og forberedelser til prisjustering som gjelder. Og litt produksjonsjobbing, da. Nydelig soloppgangshimmel utenfor - håper minste og resten av klassen får en fin skidag!
Postet 12-02-19 kl 08:55 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er nyansatt og bruker tiden på å sette meg inn i en ny sektor, så i dag skal jeg på konferanse. Jeg tror det blir spennende, altså. Jeg mener tross alt ganske mye om denjobben jeg har startet på.
Postet 12-02-19 kl 09:02 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
Her gikk det fra vårstemning til full vinter i natt. Vestlandsvinteren er mildt sagt uberegnelig!
Ellers går jeg opp fra 80% til 100% stilling denne uken, hvilket betyr at onsdagen som har vært hvileskjæret i uka, forsvinner med et blaff.
Postet 12-02-19 kl 09:11 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg gjemmer meg litt hjemme med hodekrevende oppgaver før jeg skal til kontoret på sikt. Flere av undervisningstimene utgår pga andre opplegg i dag, så da kan jeg gjøre ting jeg burde gjort for lenge siden. Nydelig soloppgang i dag, for en deilig tid vi går inn i nå!
Postet 12-02-19 kl 09:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Kvinner meg opp til nok en sykehusdag. Nye rutiner som midlertidig alenemor, men vi klarer da morgenene sånn tålelig.
Postet 12-02-19 kl 09:44 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Du kjære tid, for noen dager dette er! Møtemaraton hver eneste dag, med minst 4 møter, gjerne back-to-back. Galimatias. Jeg var på reise forrige uke og de dagene vekk fra kontoret slår meg i bakhodet nå. Så nå trengs det kaffe, masse kaffe.
Postet 12-02-19 kl 09:53 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Helsikes. Jeg var ikke kledd riktig for surt og kaldt vær m/sideveis sludd.

Nå varm sjokolade og frokost. Brukte en evighet på å komme meg på jobb, men jeg gir blanke. Jeg er lei.

(Så dermed er det jo strålende at jeg plutselig skal på "en samtale" en plass senere i dag. Det kom litt brått på, da.)
Postet 12-02-19 kl 10:09 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
Det er så sjarmerende med tweens som instisterer på å ha olebukse under utebuksa på skidagen, og så klager på at det blir trangt og ubehagelig. Jeg foreslo stilliongs i stedet, men den gang ei!
Postet 12-02-19 kl 12:31 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Kjære bergensere, for oss Osloboere som har tenkt å besøke byen deres en liten tur i morgen, hvilket skotøy er å anbefale? Sjekka yr.no, og det er jo VÅR der borte jo!
Postet 12-02-19 kl 12:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pebbles sin avatar
I dag skal lillesøster og jeg på biblioteket. Hun hadde sitt første besøk (mens hun har bodd hos oss, ihvertfall) der for tre uker siden, og hun elsket det! Hun lånte «Den lille muldvarpen som lurte på hvem som hadde bæsjet på hodet hans» og «Den lille larven aldri mett», og vi har lest og lest bøkene - vi for henne og hun for oss. Jeg er så glad for at hun liker bøker så godt. Så skal vi på en café hvor de lager verdens beste kakao.
Postet 12-02-19 kl 12:57 av Pebbles Pebbles er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tja. I dag regner det på våt snø og jeg går i vinterstøvler.

Men tenåringene mine går i joggesko og er helt fornøyd og det gjorde jeg selv i helgen også.
Postet 12-02-19 kl 13:15 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg. Er. Lei. Sykdom.

Nå en unge sendt hjem fra skolen, samme unge syke nesten hele uka. Jeg har vært syk i tillegg til operasjon, og flere i huset er hanglete, en har vært syk siden før jul. Måtte. Bare.Få. Det. Ut.
Postet 12-02-19 kl 13:20 av Millen Millen er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no